Morgen om 13.30 de loting voor de eerste Nederlandse club die in actie gaat komen in dit toernooi, Feyenoord.
Voorloting:
https://twitter.com/Jacky_1991/statu...24892898865153
Morgen om 13.30 de loting voor de eerste Nederlandse club die in actie gaat komen in dit toernooi, Feyenoord.
Voorloting:
https://twitter.com/Jacky_1991/statu...24892898865153
Hoogkamp (16 juni 2021)
Er doen 'n aantal heerlijke teams uit San Marino, Kosovo en Malta mee zie ik.
UltraMarijn (16 juni 2021)
Formaliteit, normaal gezien. Die Polen kunnen bij twee slechte dagen nog wel tricky zijn. Het 17-jarige toptalent Kacper Kozlowski speelt daar.
Normaal gesproken krijg je de echte tegenstand pas in Q4 en met een beetje geluk helemaal niet. Groepsfase halen is een must voor Feyenoord.
Beter vliegen alle seeded teams eruit tegen de dwergen. De Conference League is gemaakt voor habbi babbi ploegen man.
Geen uitfans welkom tijdens alle Europese voorrondes. Wtf
Scheelt Feyenoord weer een boete en uitsluiting van thuispubliek.
Johan C (16 juni 2021)
Jack (16 juni 2021)
Jack (16 juni 2021)
Kosovo of Montenegro wordt het. Eerst uit, 29 juli in het mooiste stadion vd Conference League thuis.
*♂️ Om 14.00 uur is de loting!
↴
Dundalk FC / FC Levadia Tallinn
FH Hafnarfjördur / Rosenborg BK
RSC Anderlecht
Lekker dan.
Dundalk is gaaf om heen te gaan Hoch
Hoogkamp (19 juli 2021)
Alleen mag je in theorie niet gaan...
Ik refereerde meer naar dit:
De UEFA geeft in de voorrondes namelijk geen toegang aan uitsupporters bij wedstrijden. Alleen wanneer deelnemende landen besluiten om de grenzen open te gooien kan het beleid van de Europese voetbalbond nog veranderen.
Dan nog is Dundalk goed te doen. Luzern zal lastiger worden. Maar goed, you can't ban etc etc.
Nog maar even afwachten, 5 augustus in elk geval weer een thuiswedstrijd. Is echt heel lang geleden.
Nee, inderdaad. Verademing om Slot te horen praten na een wedstrijd van Feyenoord.
Geen idee wat die club met trainers doet, met best is het niet. Slappe hap analyse.
In ieder geval niet verloren! Van wat ik gezien heb een uitermate groot gebrek aan creativiteit voorin. Neem wel aan dat ze volgende week 'gewoon' winnen, anders is het misschien een idee om in te schrijven voor de KKD.
Laatst gewijzigd door Johan C; 23 juli 2021 om 15:55
AFCArjen (29 juli 2021)
Vat het niveau van gisteren prima samen ja.
Dat experiment met Fer achterin is ook wel een groot succes...
#bringbackdick
Wat een elftal he. Gelukkig praat die Slot lekker verstandig over foebal.
Slot is pas een week of vijf in functie geloof ik? Lijkt me vrij logisch dat hij de ploeg dan nog niet gelijk aan het voetballen heeft gekregen. Al helemaal als je kijkt naar de selectie.
Denk dat ze geluk hebben dat az en Vitesse zwakker zijn.
voskat (29 juli 2021)
Vitesse dundalk dus.
Thomas83 (29 juli 2021)
Driiiitaaaaaaa
Ik had het vorige week nog gezegd: meld je nu maar gewoon af voor de return, het is al gênant genoeg. Het kan blijkbaar nog erger.
Ik zeg ook niet dat ze goed spelen he. Alleen dat het makkelijk is om naar de trainer te wijzen. Dit is een zwaar gemankeerde ploeg waar nog lang aan gesleuteld moet worden. En zelfs dan kan je je nog afvragen of de selectie goed genoeg is om er echt wat van te maken. Slot had beter bij AZ kunnen blijven.Oorspronkelijk geplaatst door Johan C
Ik zeg niet dat je dat zegt hè. Zeg wel dat je, gezien de amateurs als tegenstander, je een slap verhaal ophangt. O18 wint van die gasten met 2 vingers in de neus.
Gelukkig kan Slot lekker lullen, echt een verademing, dus hopen dat ze de 2e helft er met 4 goals overheen klappen.
Regi Blinker.
Blinker en De Wolf is wel echt een overdosis Feyenoord.
Onbegrijpelijk dat die scheidsrechter die oplichter bij Drita achterin niet aanpakt. Het is te opzichtig.
Haha dit is echt beschamend
Waarom staat Fer dan ook centraal achterin en niet gewoon de eigen opgeleide (?) Hendriks. Dat kan toch prima naast Senesi in een potje tegen een stel zondagsvoetballers?
AFCArjen (29 juli 2021)
Die Guus Til is ook een talent he. Wat een baller.
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers