Achtste finale (Al Janoub Stadium)
Poll is toegevoegd.
Bij winst kwartfinale tegen winnaar Brazilië - Zuid-Korea
Japan na 90 minuten
Kroatië na 90 minuten
Japan na verlenging
Kroatië na verlenging
Japan na strafschoppen
Kroatië na strafschoppen
Achtste finale (Al Janoub Stadium)
Poll is toegevoegd.
Bij winst kwartfinale tegen winnaar Brazilië - Zuid-Korea
Laatst gewijzigd door Spekkoek; 3 december 2022 om 11:06
Op papier de meest spannende wedstrijd in de 8e finales. Zou het Japan wel gunnen.
Leuke wedstrijd, maar wat een kutscheids.
Kun je nog slechter een penalty nemen?
Man man man
Killer.
Zonde. Japan toch een beetje in de oude Oranje-rol dit WK. De show stelen met een paar van de leukste wedstrijden van het toernooi, en dan in de eerste de beste strafschoppenserie choken. Vreesde er al een beetje voor toen je Kroatië zijn krachten zag sparen heel de verlenging.
Ik zei een paar van de leukste wedstrijden van het toernooi. Dan bedoel ik natuurlijk niet dat al hun wedstrijden goed waren. Die uitslagen tegen Spanje en Duitsland waren heerlijke stunts. Het klopt wel dat Spanje er ook niet helemaal voor ging en het misschien bewust liet lopen. Dan neemt alleen niets af van het over het algemeen frisse spel van Japan. Het steekt als team heel goed in elkaar en ze hebben wat balvaardige en snelle spelers. Ik vond ze echt een van de leukste teams dit toernooi. Heel hoge gunfactor.
Van een wedstrijd die dicht bij elkaar ligt verwacht je toch meer dan wat we gisteren kregen. Ook zelden zo'n anti-climax penaltyserie meegemaakt. Normaal zet je daar de TV voor aan, nu kon je hem beter uitzetten.
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers