Kwartfinale (Al Bayt Stadium)
Stopt Engeland de Mbappé-express?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Marokko - Portugal
Kwartfinale (Al Bayt Stadium)
Stopt Engeland de Mbappé-express?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Marokko - Portugal
Makkelijke overwinning Engeland.
somagunner ( 7 december 2022)
Frankrijk toch wel favo voor mij in deze.
Frankrijk favoriet maar het zal me niet verbazen als de Britten winnen. Goede kern behouden wat al 2 jaar samenspeelt. Kunnen makkelijk versnellen en hebben buitengewone selectie en bank. Qua creativiteit beter dan bij Frankrijk. Maddison, TAA, Mount en Grealish op de bank, zulke spelers heeft Frankrijk niet. Ousmane Dembele is ook minder dan Saka op rechts. Alleen Mbappe en de CV’s steken bovenuit bij Frankrijk.
Mbappe speelt links. Hij komt Walker en Stones tegen. Walker is niet lomp en best snel en sterk. Stones is een goede CV. Saka als buitenspeler verdedigt ook altijd mee en speelt aan de kant van Mbappe. Engeland kan goed verdedigen.
Frankrijk zie ik winnen maar ik vind Engeland zeker niet kansloos. Ze hebben een betere lichting dan de Beckham lichting. Op elke positie hebben ze goede spelers.
Río (11 december 2022)
Kane wilde 'm door het net schieten denk ik
Man man man
Die luie Fransen waren oppermachtig in de eerste helft en laten Engeland terug in de wedstrijd komen. Vond het wel twee redelijk lichte pingels die ze kregen. Griezmann is geweldig dit WK.
Zo’n tweede penalty tegen een teamgenoot nemen is ook lastig
Nouja, ik ben wel zielig gevonden door een paar Franse meiden. Niks verloren zo op de avond.
Río (11 december 2022)
Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)
Favorieten/bladwijzers