HALVE FINALE (Lusail Stadium)
Messi vs Modric, welke legend gaat het redden?
Argentinië naar finale na 90 minuten
Kroatië naar finale na 90 minuten
Argentinië naar finale na verlenging
Kroatië naar finale na verlenging
Argentinië naar finale na strafschoppen
Kroatie naar finale na strafschoppen
HALVE FINALE (Lusail Stadium)
Messi vs Modric, welke legend gaat het redden?
Give the cup to them.
Wat een kutpenal
Heb de aanleiding van die pingel gemist. Argentinië mag niet klagen volgens mij. Kroatië was het grootste deel van de wedstrijd eigenlijk de dominante partij. Alleen wel idioot hoe die tweede goal werd weggegeven. Dat kwam vrij bekend voor met die Berghuis-achtige idiote lage voorzet dwars door het midden om een counter in te leiden. Tagliafico speelt wel aardig.
Keeper komt uit en mist de bal. Terechte penalty, net zoals tegen Nederland
Dit was er wel eentje ja.
De meester deelt weer eens de lakens uit. Man wat een toernooi is dit voor mij. Morgen de allerlaatste pasito voor mijn orgasmefinale.
Melanoisia (14 december 2022)
Ik vond het onhandig van de keeper. Als je uit je doel komt en je raakt een speler dan ben je vaak de lul.
Kroaten hebben niet goed gekeken naar Oranje. Pomp die bal het strafschopgebied in, het lukt ze voetballend gewoonweg niet.
Mooie, stijlvolle ploeg met een goede verdediging plus doelman, maar helaas nauwelijks aanvallende stootkracht. Buiten de wedstrijd tegen Canada slechts 2x gescoord in iets van 500 speelminuten.
Desondanks weer een heel mooi resultaat voor een land met het inwonertal van de provincie Zuid-Holland.
Vind ik niet
Dat is altijd het jammerlijke van de stunts, dat een volgende ronde dan zomaar gewoon niet leuk is. En met een beetje pech hebben we dat nu met de hele halve finale. Waar de hele groepsfase echt tof was is de knock-out het voor mij toch niet echt. Het verhaal van Marokko is natuurlijk prachtig, maar daar had het bij moeten blijven. Halve finales zijn nu ruk, achtste finales waren de meeste ook zeer mager.
Er is er pas een gespeeld hè…
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers