Yoshida naar Southampton
Bergkamp en Ammi naar VVV
Yoshida naar Southampton
Bergkamp en Ammi naar VVV
Roland Bergkamp, Ahmed Ammi, Aleksandr Radosavljevic, Nils Röseler en nu ook nog Yuki Otsu: VVV-Venlo heeft zich in de laatste momenten van de transferperiode nog flink versterkt.
Volgens Berden (aldus Iwan van VI) is een transfer van Wildschut (naar H'veen neem ik aan) afgeketst op zo'n 50.000 euro...
Blijf maar bij VVV, kan Ajax hem over een jaar kopen. Leuke speler.
Slag om Nederland (Ned2) over het nieuwe stadion van VVV.
Tamelijk optimistisch die pro-stadion mensen. De supporters motten hem niet, de algemene Venlonaren ook niet, de gemeente heeft geen geld te makken en ze zijn wel heel erg optimistisch over het aanboren van het Duitse achterland, op basis van een fanclubje aan de overkant van de grens, terwijl o.a. Dortmund, Schalke, Köln, Aachen, Gladbach, Düsseldorf e.a. relatief vlak over de grens zitten in het grensgebied. De Duitsers daar houden niet van voetbal of zijn voor Gladbach. En de vraag is maar of VVV en een evenementenbureau het geld kunnen opbrengen voor de bekostiging. Vergelijkingen met vergelijkbare, maar falende projecten van o.a. NAC, Utrecht en Fortuna werden al getrokken.
Hopeloze gedachtegang.
Meeuwis per direct weg bij VVV.
http://www.vvv-venlo.nl/nl/nieuws/VV...euwisuitelkaar
Wim Jacobs heeft maandagmorgen in zijn slaap een hartstilstand gekregen. De toestand van de vijftigjarige keeperstrainer van VVV-Venlo is kritiek; hij wordt in een kunstmatige slaap gehouden. Dinsdag beslissen de doktoren welke vervolgstappen er worden genomen.
Maurice Steijn kan het nog niet geloven. “Ik kan het moeilijk bevatten, omdat ik elke dag met Wim samenwerk. We moeten hopen op het beste”, vertelt de oefenmeester in gesprek met 1Limburg. Jacobs behoorde in zijn actieve loopbaan jarenlang tot het keepersgilde van VVV, maar was hoofdzakelijk de tweede doelman.
Ook algemeen directeur Marco Bogers is geschrokken. “Dit slaat in als een bom. Dat zo’n vitale man als Wim dit overkomt. Iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor de club. Dag en nacht staat hij voor iedereen klaar. Ik hoop dat hij erbovenop komt.”
Bron: VZ
Ik was me aan het vervelen, dus dacht; laat ik eens kijken wat er allemaal over VVV Venlo gezegd is geworden (is toch een club waar ik vrijwel alles van lees, omdat ik uit die regio kom)
Maar jij zult toch uiteindelijk wel heel erg blij zijn dat hij nooit naar Ajax is gekomen, of niet?
Mink Peeters.... Is dat die jeugdspeler van Ajax?
Mooi om te zien waar die gastjes uiteindelijk belanden.
Ik meen dat hij vorig seizoen nog in de belangstelling van PSV stond, waar hij overigens ook al in de jeugd heeft gespeeld.
image: http://static.voetbalzone.nl/images/...5583510235.jpg
VVV-Venlo zal het zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen koploper PSV zonder Lennart Thy moeten zien te redden. De Limburgers laten maandagmiddag via de officiële kanalen weten dat de aanvaller op eigen verzoek niet is opgenomen in de wedstrijdselectie. De spits gaat in Duitsland helpen bij de behandeling van een patiënt met leukemie.
Thy stond zeven jaar geleden als jonge speler van Werder Bremen DNA af om in de toekomst iemand te kunnen helpen met bloedkanker. Een aantal jaar later is nu gebleken dat er een DNA-match is met een leukemiepatiënt, waarna Thy heeft besloten hieraan mee te werken. Als deze behandeling succesvol wordt uitgevoerd, is hij genezend voor iemand met acute leukemie.
VVV laat onder de noemer ‘Lennart Thy kan een leven redden’ weten mee te werken aan het verzoek van de aanvaller om aan de procedure deel te kunnen nemen. De club geeft aan dat de kans op een DNA-match bijzonder klein is, waardoor er een bijzondere situatie is ontstaan. De van Werder gehuurde Thy zal zich volgende week weer aansluiten bij de selectie van zijn tijdelijke werkgever.
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Geweldig dat dat kan!
Peerk (13 maart 2018),UltraMarijn (12 maart 2018)
PEC haalt even Clint Leemans en Vito van Crooij weg bij VVV-Venlo. 2 vaste waarden die de drijvende krachten waren van het VVV van afgelopen seizoen. Kortom, het middenveld lijkt hierdoor in te storten, reageren ze hier niet adequaat op, dan voorzie ik dat ze strijden om degradatie samen met Emmen en de Graafschap.
De Koning nieuwe trainer. Goeie keus. Beter dan Robert blabla Maaskant.
Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)
Favorieten/bladwijzers