Pagina 10 van 47 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #406
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta kampioen gele kaarten
    23:50 28/01/2008

    De waslijst met gele kaarten (52) kan Sparta in de slotfase van de competitie nog in grote problemen brengen. De Kasteelclub kreeg in de eredivisie veruit de meeste gele kaarten.
    De ‘week van de waarheid’ staat voor de poort van het Kasteel. Hoewel Sparta-trainer Foeke Booy heeft aangekondigd slechts van duel naar duel te willen leven, staat als een paal boven water dat Sparta de komende drie thuisduels resultaten moet boeken om weg te sprinten uit de op hol geslagen degradatiezone.

    VVV Venlo, NAC Breda en Excelsior komen binnen acht dagen naar het Kasteel. Te beginnen met de Limburgers, afgelopen zondag in eigen huis nog met 0-5 afgedroogd door Heracles Almelo.

    ,,Dan moeten wij er dus gewoon staan,’’ vertelde Booy na de verrassende, maar verdiende 2-1 zege in Enschede tegen FC Twente. ,,Tegen een directe concurrent moeten wij goede zaken doen. Wat dat betreft ben ik blij dat de ploeg beseft dat wij een strijd voeren om te overleven.’’

    Die manier van spelen gaat gepaard met het op het randje of net daar overheen aangaan van duels. Een kwaliteit die Sparta tot voor kort nauwelijks leek te bezitten. Toch heeft de ploeg een waslijst aan gele kaarten opgebouwd. Die is zo groot zelfs dat geen enkele andere ploeg in de eredivisie qua bekeuringen in de buurt komt van de Rotterdammers.

    Liefst 52 keer kreeg een Spartaan dit seizoen een gele kaart voorgehouden, inclusief de dubbele bekeuringen van Dele Adeleye (Excelsior uit) en Nathan Rutjes (FC Utrecht uit). Een aantal waar ook Booy openlijk vraagtekens bij durft te plaatsen. ,,Wij hebben te veel gele kaarten, waarvan ook nog een groot aantal domme,’’ is hij kritisch. ,,Voor mijn komst zijn er heel veel kaarten gepakt, maar ook de laatste weken gebeurt het nog te vaak. Dat is niet goed, dat moet er uit.’’

    De gebeurtenissen die Booy opsomt zijn inderdaad schoolvoorbeelden. Dele Adeleye die in Eindhoven tegen PSV zijn zesde gele kaart van het seizoen incasseerde, ver van zijn eigen doelgebied. Met een messcherpe tackle. ,,Daar, op die positie op het veld, ga je niet naar de grond,’’ vindt Booy. ,,Als je zo snel bent als Dele Adeleye snij je de speler op weg naar het doel af. Hij is jong en talentvol, maar moet nog veel leren. Maar ik zie meer dingen die niet kunnen. We staan tegen De Graafschap ruim voor en dan pakken twee spelers toch nog gele kaarten. Totaal onnodig.’’

    Een van die gele prenten waar Booy op doelt, leverde Yuri Rose een schorsing op tegen PSV. De andere zette Danny Schenkel op scherp, de eerstvolgende kaart betekent weer een schorsing. Topscorer qua boekingen is dit seizoen Edwin van Bueren (7). De Schiedammer is zondag geschorst. Maar ook zijn ploeggenoten Schenkel (6), Adeleye (6), Boukhari (6), Rose (5), Lindenbergh (4) en Moreno Freire (3) gingen vaak het boekje in van de arbiters van de eredivisie.

    Daarnaast kregen jongeling Cees Toet (rood VVV Venlo uit) en Olaf Lindenbergh (FC Utrecht uit op basis van televisiebeelden) respectievelijk twee en drie duels schorsing van de tuchtcommissie.

    Vier spelers gaan ‘de week van de waarheid’ in met het mes op de keel. Als iemand van het kwartet Nourdin Boukhari, Danny Schenkel, Iderlindo Moreno Freire en Olaf Lindenbergh geel krijgt, volgt een schorsing van één duel.

  2. #407
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maciej Wilusz blijft bij Sparta
    12:31 30/01/2008

    Sparta heeft zich in de breedte versterkt: het AD meldt dat Maciej Wilusz voor de rest van het seizoen van Heerenveen wordt gehuurd. De Pools jeugdinternational, tot voor kort speler van Jong Heerenveen, was op proef en zal voorlopig bij Jong Sparta worden gevoegd.

    ken hem veder niet maar voor de breedte is het niet erg.

  3. #408
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sparta wil Matusiak huren van Heerenveen
    Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 31 januari om 10:07

    Sparta-trainer Foeke Booy ziet in Radoslaw Matusiak de ideale man om zijn voorhoede te komen versterken. Ook zijn huidige club SC Heerenveen is van mening dat een verhuur de beste optie is voor de Poolse aanvaller.

    “Omdat Cecilio Lopes zo goed als fit is en als eventuele stand-in van Gerald Sibon kan fungeren, staan wij daar welwillend tegenover,” verklaarde voorzitter Yme Kuiper tegenover VI. Ook zijn voormalige Poolse werkgever, GKS Belchatow, is echter geïnteresseerd, en met het oog op het EK van aankomende zomer ziet de spits ook die optie wel zitten.

    Eerder al probeerde Sparta Paulo Henrique los te weken uit Friesland, maar die aanvaller kreeg te horen dat hij gewoon tot aan het eind van dit seizoen bij de selectie van trainer Gertjan Verbeek moet blijven.

    Bron:VzFp

    Geen slechte, zou n aanwinst zijn!

  4. #409
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Sparta wil Matusiak huren van Heerenveen
    Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 31 januari om 10:07

    Sparta-trainer Foeke Booy ziet in Radoslaw Matusiak de ideale man om zijn voorhoede te komen versterken. Ook zijn huidige club SC Heerenveen is van mening dat een verhuur de beste optie is voor de Poolse aanvaller.

    “Omdat Cecilio Lopes zo goed als fit is en als eventuele stand-in van Gerald Sibon kan fungeren, staan wij daar welwillend tegenover,†verklaarde voorzitter Yme Kuiper tegenover VI. Ook zijn voormalige Poolse werkgever, GKS Belchatow, is echter geïnteresseerd, en met het oog op het EK van aankomende zomer ziet de spits ook die optie wel zitten.

    Eerder al probeerde Sparta Paulo Henrique los te weken uit Friesland, maar die aanvaller kreeg te horen dat hij gewoon tot aan het eind van dit seizoen bij de selectie van trainer Gertjan Verbeek moet blijven.

    Bron:VzFp

    Geen slechte, zou n aanwinst zijn!
    Haha, lekker op tijd pik...
    Matusiak heeft allang laten weten liever naar Polen te verhuizen!

  5. #410
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    had een mooie versterking geweest. wat mij betreft mag je die samenwerkings verband met heerenveen ook opdoeken je heb er geen moer aan. lopes en wilusz daar doe je het natuurlijk voor ahaha .

  6. #411
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Van mij hadden Jeroen Drost, Thomas Prager en Paulo Henrique wel tot het einde van het seizoen bij Sparta mogen spelen

  7. #412
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Van mij hadden Jeroen Drost, Thomas Prager en Paulo Henrique wel tot het einde van het seizoen bij Sparta mogen spelen
    ja van jouw maar daar hebben wij niks aan . die voorzitter wou sparta graag hebben voor een samenwerkings verband en daar komt gewoon hellemaal nisk uit. dat is het punt veder is het allemaal leuk en aardig maar bijde clubs schieten er geen moer mee op.

  8. #413
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jong Sparta versterkt zich met 2 nieuwe spelers


    Vandaag heeft Jong Sparta zich weten te versterken met de komst van 2 nieuwe spelers. Gunnar Drooduin en de Pool Maciej Wilusz, beide afkomstig van SC Heerenveen. De 19-jarige spelers zijn voor de rest van het huidige voetbalseizoen gehuurd van de club uit Friesland waar Sparta Rotterdam een samenwerkingsovereenkomst mee heeft.

  9. #414
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta en Heracles praten over Gluscevic
    31/01/2008 18:50

    EXCLUSIEF- Sparta Rotterdam hoopt met Igor Gluscevic alsnog een spits aan te trekken in deze transferperiode. De Servische aanvaller van Heracles Almelo ziet zo'n overstap wel zitten.

    Probleem is echter dat Heracles de 33-jarige spits niet zo maar laat vertrekken. Sparta zou 150 duizend euro hebben geboden, maar de club uit Almelo wil meer geld ontvangen voor Gluscevic wiens contract bij de Tukkers aan het einde van dit seizoen afloopt.

    Gluscevic is dan ook ontstemd over de handelwijze van Heracles. Hij kan in Rotterdam tekenen tot medio 2010 en zit in Almelo voornamelijk op de bank achter Gonzalo García-García, Srdjan Lakic en Everton. Hij speelde dit seizoen negentien keer mee en scoorde driemaal.

    Bij Sparta zou Gluscevic worden herenigd met Foeke Booy, de coach met wie hij bij FC Utrecht al enkele jaren samenwerkte.

    Bron: VI.nl


    kan je niet die 150.000 beter voor iemand anders gebruiken dan voor deze man . maar oke als het door gaat hebben we teminsten een spits

  10. #415
    FRulez
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    net op rijnmond er is geen geld voor versterkingen. wat is dit je heb gvd 6 ton voor de roover gehad . we kunen alleen iest op huurbasis proberen tekrijgen. met dit beleid wordt degradatie een feit.
    Ehh, I. Gluscevic gaat naar Sparta.

    Edit : Zag je bericht van 20.04 niet.

  11. #416
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRulez Bekijk bericht
    Ehh, I. Gluscevic gaat naar Sparta.

    Edit : Zag je bericht van 20.04 niet.
    het is nog niet rond hoor van gluscevic als het goed is.

  12. #417
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lof voor Rutjes
    22:49 01/02/2008
    leuke gesprek met nathan rutjes

    Alleen maar lof voor Rutjes


    ROTTERDAM - Met de 24-jarige Nathan Rutjes heeft Sparta weer een échte Rotterdammer in de gelederen. Trainer Foeke Booy probeert de enenergieke middenvelder koortsachtig klaar te stomen voor de serie thuisduels met VVV Venlo, NAC Breda en Excelsior. Rutjes over Gérard de Nooijer, zijn Haagse matje, Rose, de grote Kuip en Alexandria ’66.


    1. DE LAATBLOEIER

    ,,Ik ben al 24 jaar, maar nog onervaren. Ik voetbalde als senior al drie seizoenen bij Alexandria ’66 in het eerste elftal. Wij promoveerden van de vierde klasse naar de derde klasse en ik had het naar mijn zijn. Ik zat in een elftal met jongens waar ik de hele jeugd mee had doorlopen. Volgens mij ben ik nooit serieus gevolgd door een profclub, al kreeg mijn vader wel een keer de raad om met mij naar een talentendag van Feyenoord te gaan.

    Achteraf vraag ik mij af of Alexandria ’66 in al die jaren nooit eens is benaderd door een scout van een profclub. Toen ik al drie jaar in de senioren speelde, werd ik benaderd door hoofd opleidingen Rob Kiebert. Onder Kiebert heb ik nooit getraind, hij overleed helaas bij een auto-ongeluk. Ik heb vóór dit seizoen eigenlijk alleen maar met Van Tiggelen en Vloet te maken gehad.’’

    2. HET IDOOL

    ,,Hij hangt bij mijn ouders thuis. De foto waarop ik sta met Gérard de Nooijer. Ik was toen elf jaar. Sparta vond ik een mooie club, al heb ik nooit een echt favoriet team gehad. Toen Ajax veel won, keek ik graag naar die club. Een paar jaar later volgde ik liever een andere club. Ik was een soort meeloper op dat gebied. Ik had wel de droom om profvoetballer te worden, maar tot de a-junioren bleef ik erg klein. Ik ben nu nog tenger, maar toen was ik echt erg klein. Pas op latere leeftijd ben ik flink gaan groeien. Misschien dat ik daarom niet zo snel in beeld kwam bij clubs, want ik had de ambitie om hogerop te komen.’’

    3. DE TEGENSLAG

    ,,Onder Wiljan Vloet viel ik tweemaal in tijdens een competitiewedstrijd. Tegen NEC en AZ. Alles leek er op dat ik vorig seizoen tegen NAC mocht beginnen in de basiself. Op het laatste nippertje wijzigde Vloet de opstelling. Hij vond mijn coaching te wensen over laten. Daar had hij een punt, al was ik heel erg teleurgesteld. Ik denk dat de trainer vooral mijn spel te risicovol vond.’’

    4. DE BLESSURE

    ,,Trainer Foeke Booy gaf mij al eerder een dag rust. Ik stop heel erg veel energie in mijn spel en de vermoeidheid sloeg toe. Ik heb nu een bovenbeenblessure door overbelasting. De technische staf wijst mij erop om af en toe te doseren. Ook op het trainingsveld. Daar moet ik aan werken. Aan de andere kant is mijn onbevangen speelstijl ook een wapen. Ik duik op onverwachte momenten de diepte in.’’

    5. DE DEGRADATIE

    ,,Aan het einde van vorig seizoen vertelde technisch directeur Danny Blind mij eerlijk dat er spelers zouden worden aangetrokken. Hij en de nieuwe trainer hadden geen duidelijk beeld van mij en dus moest ik weer aansluiten bij Jong Sparta. Op dat moment moet je eerlijk tegen jezelf zijn. Als je op 23-jarige leeftijd niet meer met de A-selectie mag meetrainen en die groep bestaat ook nog eens uit 22 spelers, dan is de kans dat je doorbreekt minimaal. Vlak voor het ontslag van Gert Aandewiel mocht ik weer aansluiten bij de selectie. Tegen VVV uit zat ik op de bank. Toen werd Aandewiel ontslagen. En ging het snel met mij.’’

    6. HET VERTROUWEN

    ,,De komst van Adri van Tiggelen was geen nadeel voor mij. Ik had bij het tweede elftal gemerkt dat hij iets in mij zag. Op het moment dat ik werd teruggezet naar Jong Sparta ving hij mij op. Dat was belangrijk voor mij. Toen hij het overnam van Aandewiel stelde hij mij meteen op. Eerst tegen KSV Roeselare en tegen het Nederlands beloftenelftal en vervolgens tegen FC Twente. Na die wedstrijd werd mij gevraagd of ik werd gered door het ontslag van Aandewiel. Dat vind ik overdreven, maar zo overtuigend als trainer Adri van Tiggelen mij bracht, zo snel was het anders nooit gegaan.’’

    7. DE GEMISTE KANSEN

    ,,Al een paar wedstrijden miste ik goede kansen. Daar baal ik van. Tegen Heracles reageerde ik woedend toen de bal voorlangs ging. Ik ben nooit een doelpuntenmaker geweest, maar een keer of vier per seizoen moet ik gewoon scoren. Ik vraag raad aan medespelers. Ik ben aan Yuri Rose gaan vragen hoe ik in zo’n situatie het beste kan handelen. Waarom Rose? Ik heb veel respect voor hem. Hij en Danny Schenkel zijn een klankbord voor mij.’’

    8. DE KUIP

    ,,Ik heb nooit last van zenuwen, maar toen ik de tunnel uitkwam en in de Kuip het veld betrad, moest ik wel even blazen. Een gevoel van ‘het gaat nu echt beginnen’ kwam bij mij naar boven. Als jongetje uit Rotterdam word je toch vaak geconfronteerd met het stadion. Niet dat ik supporter was van Feyenoord, maar het stadion heeft iets magisch. Ontzag voor tegenstanders heb ik niet. Ik speelde tegen Van Bronckhorst, maar dat doet mij niets.’’

    9. DE RODE KAART

    ,,Tegen FC Utrecht kreeg ik tweemaal geel. De trainers hebben mij wel uitgelegd dat een dergelijke tackle met een 6-1 stand niet slim is. Dan is de wedstrijd gespeeld en moet je geen risico’s meer nemen. Daar dacht ik niet over na. Misschien naïef, maar zo ben ik.’’

    10. HET HAAGSE MATJE

    ,,Na de thuiswedstrijd tegen FC Twente ging mijn shirt naar meneer Borst voor een veiling via Studio Voetbal. Er kwam een bod binnen van duizend euro, terwijl acht weken geleden niemand meer dan een paar euro had gegeven. Van dat geld worden Braziliaanse straatkinderen geholpen. Op straat word ik ook al herkend. Dat vind ik grappig. Het zal ook wel met mijn matje te maken hebben. Ik draag mijn haar gewoon graag zo, zonder bijbedoeling. Toen ik net bij Sparta zat dacht de elftalleider van Jong Sparta, John van der Gaag, dat ik een lastige jongen was. Vanwege dat matje. Maar ik heb juist een rustig en bescheiden karakter.

    11. STIJN VREVEN

    ,,Stijn Vreven riep ooit in een interview. ‘Voor het seizoen begint, denk ik dat ik met FC Utrecht kampioen kan worden’. Ik denk ook op die manier. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat wij niet degraderen. Daar zijn wij te sterk voor.

  13. #418
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    leuk stuk over n speler met veel potentie! Denk dat hij zeker groot kan gaan worden!

  14. #419
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Officiële website gehacked
    08:09 04/02/2008



    De officiële website van Sparta Rotterdam is gehackt. Wellicht door dezelfde groepering die vorige week de officiële website van Willem II wist plat te leggen. De volgende tekst valt te lezen na het opstarten van de website:



    This website has been HACKED in a mass for protesting Geert Wilders and his ugly attacks against Islam, and for announcing to the whole world that the corresponding insults are baseless. Our attacks will continue until All the world hears the truth, as in our Denmark and Sweden Protests. Sorry for the inconvenience. Our aim is not to harm your system.



    Het is de tweede keer binnen één jaar tijd dat hackers de officiële site van onze club plat weten te leggen, op 19 mei 2007 was de site ook al slachtoffer.

  15. #420
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta wil een nieuw stadion

    ROTTERDAM - Sparta wil binnen enkele jaren een geheel nieuw stadion laten bouwen. De voetbalclub laat dan in de buurt van Spangen een nieuwe thuishaven realiseren óf bouwt een voetbaltempel op de plek van het huidige stadion, Het Kasteel.
    Dat verklaren verschillende bronnen binnen de club.

    Algemeen directeur van Sparta, Peter Bonthuis, erkent dat er over wordt gedacht. ,,Maar het is wel prematuur. We richten ons eerst op de uitbreiding van business seats binnen dít stadion. Toch blijven we ook nadenken over de toekomst.’’

    De verhuisplannen worden nog geheim gehouden, maar Sparta heeft een werkgroep gevormd die de mogelijkheden onderzoekt. Eén van de beoogde locaties zou langs de Gordelweg zijn.

    Sparta wil Het Kasteel verlaten, omdat het stadion te klein wordt en er dus forse inkomsten worden misgelopen. Nu kunnen er nog zo’n 11.000 toeschouwers terecht, maar de club denkt aan een stadion met meer stoeltjes. Bovendien biedt een nieuw stadion mogelijkheden voor meer zogenoemde business seats en boxes, plekken waar sponsors en bedrijven worden ontvangen. Dit levert voetbalclubs veel geld op. Sparta meent dat juist deze inkomsten groter zouden moeten en kunnen zijn. Mede daarom breidt de club deze plekken vóór 2009 al met vierhonderd zetels uit in het huidige stadion. Dit is nu nog het maximaal haalbare. Een nieuw stadion zou een noodzakelijke volgende stap zijn om de club tot de betere van Nederland te laten behoren en niet ieder jaar tegen degradatie te moeten voetballen.

    Alex Klein, van de Raad van Commissarissen van Sparta onderschrijft dat er ’nagedacht wordt’. ,,Maar stap één is de uitbreiding van de business seats. Op het moment staan er twaalf bedrijven in de wacht voor een box en dertig bedrijven voor een business seat. Daarnaast willen aansluiting krijgen met de betere clubs en daarvoor moet je, zoals alle clubs doen, bouwen.’’

    De plannen zijn opvallend, omdat de gemeente in 2000 nog 15 miljoen gulden steun van de gemeente Rotterdam kreeg om Het Kasteel ingrijpend te verbouwen. Door de bouwwijze kan Het Kasteel niet worden uitgebouwd met bijvoorbeeld een extra ring.

    De Rotterdamse wethouder Lucas Bolsius (Sport, CDA) zegt van niets te weten. ,,Er is in hier maar één stadionplan, dat is de nieuwe Kuip.’’ De Deelgemeente Delfshaven, waar het huidige stadion is, weet er wél van. ,,Ik reken erop dat wanneer het plan concreet is, het ons wordt voorgelegd,’’ zegt Cies de Theije van het dagelijks bestuur.

  16. #421
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wat een onzin, we hebben net n nieuw stadion!
    Maar ik vind het best, zolang het Kasteel maar blijft bestaan!

  17. #422
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Sparta kan maar beter degraderen, dan hoeven ze ook geen nieuw stadion te bouwen. Die club loopt Feyenoord alleen maar in de weg.

  18. #423
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En wat voor een onzinreactie weer! Vind het altijd knap waar ze die onzin vandaan halen! Maargoed, k vind een nieuw stadion ook onzin, het is de laatste paar wedstrijden wel iedere keer bijna uitverkocht, maar ach, dat was aan het begin van het seizoen niet zo...

  19. #424
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    En wat voor een onzinreactie weer! Vind het altijd knap waar ze die onzin vandaan halen! Maargoed, k vind een nieuw stadion ook onzin, het is de laatste paar wedstrijden wel iedere keer bijna uitverkocht, maar ach, dat was aan het begin van het seizoen niet zo...
    hahahha of niet wat een onzin reactie weer he zijn we wel gewendt meestal die postman en nu feyenoord .net gaat ook beginnen. Maar over het stadion is door het AD een beetje opgeblazen ze kijken als het nodig is en als sparta daar voldoen geld voor heeft . vollopig is het alleen een uitbreiding voor de bobos met geld . wij lopen natuurlijk jullei in de weg als wij een grooter stadion hebben blijf er nog minder ruimte over voor jullie he pfff:furious:

  20. #425
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik verwacht er een week of vier tot vijf uit te zijn", zo laat Rose in dit artikel tegen Elf Voetbal weten. RTV Rijnmond neemt het wat ruimer dan Rose zelf en gaat uit van drie tot zes weken:

    Rose minimaal drie weken eruit


    Yuri Rose is drie tot zes weken uitgeschakeld. De aanvaller van Sparta raakte zondag in het duel met stadgenoot Excelsior geblesseerd aan zijn enkel. Onderzoek in het ziekenhuis heeft maandag uitgewezen dat hij een beschadiging aan zijn enkel heeft opgelopen.

    Rose moet nu tien dagen in het gips, waarna hij zal moeten revalideren. Nathan Rutjes is voor het duel komende vrijdag tegen Ajax een twijfelgeval.

    Bron: www.rijnmond.nl

    tsja een groot gemis voor sparta . we hebben nu alleen nog maar roberts . dus danny blind heb er niet goed aan gedaan om geen spits aantetrekken .

  21. #426
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Na de Kuip gaat er dus nóg een monument in Rotterdam verdwijnen

  22. #427
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Na de Kuip gaat er dus nóg een monument in Rotterdam verdwijnen
    er gaat niks weg joh. we degraderen dus het kasteel blijft staan joh :roflmao:

  23. #428
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Boukhari: "Ik had op iets meer steun gerekend"
    Nourdin Boukhari keerde dit seizoen terug naar de club waar hij zijn professionele loopbaan begon. De prestaties van Sparta vallen vooralsnog echter tegen waardoor een deel van het publiek zich keerde tegen Boukhari.

    De Marokkaanse middenvelder was zeer reeël in zijn mening over de prestaties van Sparta en die van zichzelf. De oud-speler van Ajax liet echter weten niet te begrijpen waarom de woede van de Sparta-fans zich momenteel richt op enkele spelers.

    "Ik moet zorgen dat ik presteer. Dat er mensen zijn die mij nu als zondebok beschouwen, daar kan ik niets mee. Ik ben de eerste die toegeeft dat ik tegen Excelsior een slechte wedstrijd heb gespeeld, maar ik had op iets meer steun gerekend. Ik ben bij Sparta als profvoetballer begonnen en mijn transfer naar Ajax leverde de club in zware financiële tijden veel geld op. Dat het nu stroef loopt, daar baal ik ook van. Schelden vanaf de tribune heeft dan geen positief effect", aldus Boukhari tegenover het Algemeen Dagblad.

    Boukhari kreeg eerder in zijn carrière ook al te maken met 'eigen' fans die hem uitfloten. In de Amsterdam ArenA werd de middenvelder destijds ook door een deel van het publiek aangewezen als zijnde de zondebok. "Er waren wedstrijden dat mensen al begonnen te fluiten als ik uit de tunnel kwam. Dan vraag je jezelf als speler toch af waarom die mensen naar het stadion komen. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet raakt. Natuurlijk is het leuker als de mensen op de banken staan. Ik besef ook dat de supporters het één en ander van mij verwachten. Maar het is onzin om de schuld bij enkele spelers te leggen."

    De druk op de Marokkaan werd mogelijk van buitenaf nog groter doordat hij een van de mensen is die staan afgebeeld op de voorzijde van het Sparta-stadion. Boukhari kreeg daar een plaats naast Rinus Terlouw en Ronald Lengkeek. "Dat ik met mijn hoofd op het stadion ben geplakt, daar ben ik écht trots op. Afrekenen omdat ik op het stadion ben afgebeeld zou niet eerlijk zijn. De mensen hadden hoge verwachtingen bij mijn terugkeer, maar het is gewoon een lastig seizoen. Niet alleen voor mij."




    boukhari heeft echt gelijk de fanatieke aanhang waaronder ik ook fluiten nordin nog wel is uit wij als sparta supporters haden hoge verwachtingen van hem de verlore zoon was trug niks anders hoorde je .In het begin van de competie speelde die redelijk maar naarmate het seizoen vorderde speelde die steeds minder helaas. ik hoop als die de vorm trug kan vinden en dan kan die belangrijk zijn voor ons.

  24. #429
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zoals ik ook op het Sparta forum zei: wij zijn supporters in voor en TEGENSPOED, dus juist nu het wat minder gaat, moeten wij ze blijven ondersteunen, en tegen excelsior was de sfeer VER te zoeken!

  25. #430
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Zoals ik ook op het Sparta forum zei: wij zijn supporters in voor en TEGENSPOED, dus juist nu het wat minder gaat, moeten wij ze blijven ondersteunen, en tegen excelsior was de sfeer VER te zoeken!
    juist ja zo hoort het maar bij ons is het juist anders sta je achter dan gaan de spelers de schuld krijgen als ze zo zwak spelen dan zou ej als suupporters juist je ploeg moet aan moedigen en over het doode punt heen werken maar dat gebeurdt op de dn tribune niet helaas.

  26. #431
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tja, ik en 4 turken waren niet voor niks degenen die vanaf 't Kasteel het 'sjakie sjakie sjakie' begonnen... Hopelijk heb ik voor volgend seizoen wel een scc voor de DN, dan gaan wij 2en wel sfeer maken desnoods...!

  27. #432
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lekkend Sparta op weg naar pijnlijk record


    Sparta Rotterdam knokt tegen degradatie en moet niet alleen vrezen voor een verbanning naar de Jupiler League, maar ook voor een negatief clubrecord. De ploeg is op weg naar een ongekend aantal tegentreffers.

    Vrijdag kreeg Sparta met 6-2 op de broek bij Ajax, dat niets eens goed speelde. Eerder dit seizoen moest doelman Sander Westerveld al eens zeven treffers incasseren door toedoen van FC Utrecht, de tegenstander van komende vrijdag.

    In totaal heeft Sparta 57 tegendoelpunten. Nog nooit hadden de Rotterdammers na 25 speelronden zoveel tegentreffers. In het seizoen 2000/01 stond de teller na 25 duels op 56 goals, nadat de ploeg van toenmalig coach Willem van Hanegem in die 25ste ronde met 9-0 was vernederd door Ajax.

    In de seizoenen 1999/2000 en 2001/02 moest Sparta de meeste tegendoelpunten toestaan: 75 stuks. De huidige ploeg van coach Foeke Booy en doelman Westerveld is hard op weg dat record te verbreken. Want met 57 doelpunten incasseert Sparta gemiddeld 2,3 goals per duel. Omgerekend naar een volledige competitie van 34 wedstrijden zijn dat 77,5 tegentreffers.

    Tot nu toe geldt het seizoen 2001/02 als slechtste prestatie. Met Frank Rijkaard als coach op de bank degradeerde Sparta met een laagterecord gemaakte doelpunten (26) en een recordaantal tegentreffers (75). Het is de enige keer in de clubhistorie dat de Kasteelheren degradeerden. De beste prestatie dateert uit het seizoen 1966/67, toen Sparta slechts 25 doelpunten incasseerde.

  28. #433
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rap


    Na de Sparta marsch en al die andere Sparta nummers kunnen we nu een onvervalste rap toevoegen aan de 'liederen' over onze club. De Vlaardingse rapper en Sparta supporter Rammalauw liet zich inspireren door ons cluppie en maakte een rap over Sparta. Klik hier om de rap te beluisteren.

    http://www.myspace.com/rammalauw

    zwaar vet gedaan door hun .

  29. #434
    Football Manager 2011 PJHoutman's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 juli 2006
    Locatie
    Vlissingen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    133
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Na de Kuip gaat er dus nóg een monument in Rotterdam verdwijnen
    Ja, Michael Mols...

  30. #435
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta - Feyenoord uitverkocht!


    De wedstrijd Sparta Rotterdam - Feyenoord Rotterdam, die op zondag 23 maart gespeeld zal worden, is geheel uitverkocht. Afgelopen zaterdag is de kaartverkoop gestart en zondag zijn de laatste toegangsbewijzen over de toonbank gegaan. De verkoop voor supporters van Feyenoord zal door de uitspelende club worden gecommuniceerd.

    gaat lekker snel binen een dag hellemaal uitverkocht. ik kan niet wachten

  31. #436
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nourdin Boukhari vader van gezonde dochter


    Sparta Rotterdam feliciteert het gezin Boukhari met de geboorte van hun dochter. Vannacht kwam Luqa Lois Boukhari ter wereld. Moeder en dochter maken het goed.

    gefeliciteerd boukhari met je dochter.

  32. #437
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ah, wat leuk voor hem! Hoop dat hem dat vleugeltjes geeft, en beter laat presteren zaterdag...!

  33. #438
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het Jubileumfeest in het kader van het 120 jarig jubileum van Sparta Rotterdam wat plaatsvindt op dinsdag 1 april a.s. in het World Trade Centre in Rotterdam is volledig UITVERKOCHT. De belangstelling voor deze spetterende feestavond is overweldigend. Helaas kan Sparta Rotterdam vanaf heden geen aanmeldingen meer accepteren en toewijzen. Degenen die zich tot vandaag hadden ingeschreven ontvangen op korte termijn een bevestiging van hun aanwezigheid.

    Verwachtende u hiermee tot op dit moment voldoende te hebben geïnformeerd.

    Sparta Rotterdam
    Stichting 1888
    leuk feest maar een beetje duur 150 euro voor een avond.

  34. #439
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Blessure Westerveld valt mee

    De blessure van Sparta-doelman Sander Westerveld valt mee.
    westerveld heeft aan het duel met Roda JC een gekneusde rib overgehouden. De keeper viel in de tweede helft van de wedstrijd uit en werd vervangen door Harald Wapenaar.
    Onderzoek in het ziekenhuis maandag wees uit dat de rib gekneusd is. Westerveld denkt dat hij zondag, als Sparta in Nijmegen tegen NEC speelt, weer onder de lat kan staan.
    mooi dat het mee valt voor hem, maar ik zou wapenaar ook wel is een kans gunnen

  35. #440
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wederom Spartaanse jeugd in Oranje


    De KNVB heeft de jeugdspelers van Sparta Rotterdam wederom weten te vinden om te selecteren voor de nationale jeugdteams. Joey Godee, afgelopen zondag nog goed voor 4 goals tegen Ajax A1, is stand-by voor Oranje onder 19.

    Voor Oranje onder 18 zijn Kevin Strootman, Mitchel van Gastel en Lucas van Oeveren wel direct geselecteerd. Oranje speelt woensdag 26 maart een oefeninterland tegen Zwitserland. Bjorn Vlasblom staat ook nog stand-by voor deze wedstrijd.
    Leuk omtegenwoordig steeds meer sparta spelers tezien in het nederlands elftal. Dat is ook een mooi compliment aan de jeugd van sparta.

  36. #441
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta probeert de aflopende verbintenis van Rutjes te verlengen. De Rotterdammer staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de erdedvisie zoals Feyenoord, Fc Twente , Groningen , Ajax ,Az Dit is geen goed nieuws voor sparta hij is na dit gratis. En hij is zobelangrijk voor sparta met zijn inzet en felheid.

  37. #442
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Disselvallig?

    Wat een wedstrijd tegen NEC! Strijd, passie en inzet waren de sleutelwoorden van dit enerverende duel in de Goffert. De neutrale toeschouwer zal genoten hebben van dit 90 minuten lange durende spektakel dat veel weg had van een 2e divisiewedstrijd in een provinciehoofdstadje in een Engels graafschap. Juist door de vele fouten die zich opstapelden ontstond er een duel welk een onvoorspelbaar verloop kende. Helaas trok onze club uiteindelijk aan het kortste eind en konden de welkome punten niet worden bijgeschreven. De laatste 8 minuten kantelde de wedstrijd van een 1-2 voorsprong in een 4-2 nederlaag, ondermeer door 2 zure doelpunten van NEC speler en Feyenoord supporter Pothuizen. Hoe kon dit gebeuren? Wie moeten we wat verwijten. Keeper Wapenaar misschien? Hij ging niet vrijuit bij de 2-2… maar een keeper die met pijnstillers en injecties de wedstrijd in gaat verdient in mijn ogen alle respect. En laten we eerlijk zijn: wat was het alternatief geweest? Varkevisser soms. Als ik aan diens prestaties terug denk zou ik nog liever een weekcontract aanbieden aan Viktor Kros… en die was al heel beroerd.

    En ook onze verdediging ging niet volledig vrij uit bij het incasseren van de tegendoelpunten. Maar daar waar er een aantal weken geleden nog geroepen werd om nekschoten moeten we nu concluderen dat men er alles aan doet om tegentreffers tegen te gaan. Weliswaar ontbeert het bij sommige Sparta voetballers simpelweg aan kwaliteit, maar in mijn optiek kan je veel compenseren met strijd…. en dat gebeurt! Dat maakt een dergelijke nederlaag toch draaglijker.



    Nee, in mijn optiek hebben we de nederlaag tegen NEC te wijten aan de speler die verdomde om te werken. Die verdomde om een sprintje extra te trekken en die verdomde om ergens een poot tussen te zetten. En dat niet één keer, maar keer op keer!!! Daar waar Foeke Booy alle spelers dat extra stukje spirit kan geven die noodzakelijk is om nacompetitie en directe degradatie te ontlopen is er één speler die dat niet oppakt. Ik heb het idee dat deze speler onderstaand refreintje voorafgaand aan wedstrijden van Sparta op zijn Ipod beluisterd:

    Ik rust het in de morgen(hmmm)
    Rust tot in de middag(hmmm)
    Maak je over ‘s avonds maar(hmmm), geen zorgen.


    Wellicht vragen jullie af van wie dit nummer is. Het is van het reggaebandje Luie Hond. De speler die daar ongetwijfeld fan van moet zijn en zijn voetblinspiratie baseert op teksten van dit relaxte bandje is uiteraard Charles Dissels. Deze van Volendam overgekomen luiwammes moet haast wel een afstammeling zijn van de Choloepus didactylus. Met zijn inactiviteit zorgde hij er afgelopen zondag voor dat Sparta de gehele wedstrijd met 10 man stond. Inzet, strijd en passie zijn voor hem al bijna het gehele seizoen een wereldvreemd iets. Hoe kan een dergelijke speler, acterend op wit-gele voetbalschoentjes, toch steeds weer het vertrouwen krijgen van onze trainer? Hebben we dan echt niets anders op de bak zitten? Desnoods wordt er een speler uit de B1 op deze positie neergezet. Dissels heeft namelijk geen enkele meerwaarde en werkt demotiverend voor de overige spelers, die inmiddels wel inzien dat strijd een bittere noodzaak voor ons team is. Charles Dissels speelde een puike partij tegen de Graafschap, maar is naar mijn mening toch een “mooi weer voetballer” waarvan ik in mijn supporterscarrière er al teveel van gezien heb bij de mooiste club van Rotterdam. Charles Dissels heeft het vertrouwen van Foeke Booy en moet met ingang van a.s. zondag (een uitgelezen kans) het tegendeel van mijn betoog maar eens gaan bewijzen. Doet die dat niet dan blijft hij zijn teamgenoten in de maling nemen en indirect ook de supporters.

    Op de tribune hoorde ik dat hij Disselvallig presteerde… ik zou bij een dergelijke wanprestatie het liefste willen roepen: DISSELEN!

    Voor de rest van het team zou ik willen zeggen: ga door met de inzet en de strijd die jullie de laatste wedstrijden weten te tonen. Het benodigde aantal punten voor handhaving zullen dan vanzelfsprekend komen. Te beginnen met de drie punten die a.s. zondag te verdienen zijn!


    Jaap uit Rotterdam
    mooi stuk omtelezen deze man heeft gelijk dissels was gisteren zo slecht he geen strijd en geen meter teveel zetten . het wordt tijd voor duplan.

  38. #443
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    de ene actie is nog niet voorbij en sparta organiseerdt de anderen actie al. wel respect voor de sv als ze dit telkens doen.

    Duizend Spartanen mee naar Arnhem!

    Ondanks de nederlaag in Nijmegen tegen NEC was de sfeer in het uitvak fantastisch. De support van het volle uitvak heeft Sparta Rotterdam en de Supportersvereniging doen besluiten om naar de zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse op 5 april wederom een aktie op te zetten.

    Doelstelling is dat er 1.000 supporters met de bussen mee kunnen voor slechts 14 euro. Voor dat geld heeft u een busreis naar Arnhem én een toegangskaartje voor de wedstrijd.

    Geef je nu op en steun Sparta in Arnhem!

    De bussen vertrekken om 17:15 uur naar Arnhem. Het zal een prachtige stoet worden met hopelijk ruim 20 bussen vol Spartanen.

    Het supportershome is geopend vanaf 15:15 uur.

    Opgeven kan via e-mail: kasteelvrouwe@hotmail.com


    Een paar extra spelregels:

    - als je meer dan 1 persoon opgeeft en je meldt pas bij vertrek dat de 2e (of meer) personen niet meegaan, dan betaal je voor alle aangemelde personen.

    - Opgeven en helemaal niet op komen dagen zorgt dat je op een zwarte lijst komt. Dit betekent dat je je voor de komende busreizen niet kan opgeven en alsnog het openstaande bedrag moet betalen.

    - Ziek of afmelden uiterlijk 24 uur voor de wedstrijd per e-mail

    - Let op dat je een reserveringsnummer terugkrijgt! Zonder reserveringsnummer sta je ook niet op de lijst.

    Het lijkt misschien streng, maar we hebben eerder meegemaakt dat we mensen moesten teleurstellen met de mededeling dat de bus vol zat, en dat er op het moment mensen niet kwamen opdagen.

    LET OP! Als je binnen 24 uur geen antwoord hebt op je aanmelding, dan kun je de email beter nogmaals sturen. Hij is dan niet aangekomen!

  39. #444
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam licht optie op overeenkomst Rutjes

    Sparta Rotterdam heeft de optie op de overeenkomst met Nathan Rutjes gelicht. Momenteel volgen er gesprekken over de verdere verlenging van de overeenkomst.
    mooi dat deze jongen bij sparta blijft .

  40. #445
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vzfp
    Rutjes langer te bewonderen bij Sparta
    Geschreven op donderdag, 20 maart om 17:06

    Nathan Rutjes zal ook volgend seizoen de clubkleuren van Sparta verdedigen. De Rotterdammers hebben de optie in het contract van de middenvelder gelicht, waardoor hij nu tot de zomer van 2009 op Het Kasteel te bewonderen zal zijn.

    Sparta Rotterdam is tevreden over de ontwikkeling van Rutjes, die sinds het seizoen 2005/2006 voor de Kasteelclub speelt. De Ereidivisionist is dan ook druk achter de schermen bezig om een nieuw contract op te stellen voor de middenvelder.

    De 24-jarige Rutjes kwam een aantal jaar geleden over van de Rotterdamse amateurclub Alexandria '66. Sinds zijn debuut in 2006 kwam hij veertien keer uit voor de Spartanen. Anderhalve week terug wist Rutjes zelfs voor de eerste keer in zijn profcarrière het net te vinden, toen Sparta met 4-1 won van Roda JC.
    Zeker mooi, echt een talent!

  41. #446
    Seguidor's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 april 2007
    Berichten
    639
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    15

    Standaard

    Hij is nu dus al verlengt en ze gaan praten over een langere verbintenis? Begrijp ik dat goed...

  42. #447
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seguidor Bekijk bericht
    Hij is nu dus al verlengt en ze gaan praten over een langere verbintenis? Begrijp ik dat goed...
    ze moesten voor een bepaalde tijd zeggen als ze door wouden gaan met hem. en hij had nog een optie voor een jaar die heb sparta gelicht, en nu gaat sparta weer praten over een nieuw verbeter contract,

  43. #448
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Zag dat vandaag Cees Toet is ingevallen bij Sparta. Was overigens niet zijn debuut las ik net.

    Wel leuk, heb bij hem in de straat gewoond in Rijswijk. Nog regelmatig met hem gevoetbald (al is hij een stukje jonger dan ik).

  44. #449
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oomjeroom Bekijk bericht
    Zag dat vandaag Cees Toet is ingevallen bij Sparta. Was overigens niet zijn debuut las ik net.

    Wel leuk, heb bij hem in de straat gewoond in Rijswijk. Nog regelmatig met hem gevoetbald (al is hij een stukje jonger dan ik).
    die toet die komt er wel hoor . hij mag tegenwoordig vaker invalen

  45. #450
    ... oomjeroom's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 januari 2007
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    39
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    die toet die komt er wel hoor . hij mag tegenwoordig vaker invalen
    Wel leuk.
    In welk elftal speelt hij zelf? Jong Sparta?

Pagina 10 van 47 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •