Martinez is echt fantastisch.
Martinez is echt fantastisch.
Bernardo (18 februari 2021),Gladde Chevin (18 februari 2021),LostWords (18 februari 2021)
Wat een belachelijk saaie wedstrijd tussen Benfica en Arsenal
Gladde Chevin (18 februari 2021),Johan C (19 februari 2021)
Hoe heeft Martinez zo lang op de bank gezeten?
Wauw Odegaard. Maak nu geld over naar Madrid.
Fijn om weer een speler als Odegaard te hebben. Ook al is het maar tijdelijk.
Breng Idrissi. Weg met die dooie Brazilianen.
Gladde Chevin (18 februari 2021)
Ziet er niet hoopvol uit bij Smith Rowe. Ik voel het al aankomen...Willian komt erin voor hem in de 2e helft
Xhaka. Wat een lul de behanger.
Prima pot tot dusver. Geconcentreerd Ajax, bepaalde rust in de ploeg die me wel bevalt. Bal gaat prima rond en wordt wel op zoek gegaan naar die goal. Beetje wachten op dat momentje dat het wel goed valt. Zou ook wel erg fijn zijn als die valt, een 1-1 is ook beter dan een 0-0. Martinez speelt heerlijk, in de aanval nog allemaal wat slordig.
Het gaat zo slecht nog niet eigenlijk. Vind het niet echt een heel aantrekkelijke wedstrijd vooralsnog, met twee ploegen die respect voor elkaar lijken te hebben. Je hebt op wat onnodige vrije trappen na nog niets weggegeven en zelf heb je twee of drie kansrijke situaties gehad. Lille vind ik nog wel echt matig tot nu toe. Maignan had een erg sterke redding en Renato Sanches is nog wel aardig. Verder vind ik ze tot nu toe vooral aanstellers.
Wat een berg tokkies in de rust bij Ajax joh. Die presentator met z'n newkidskop, die twee vetzakken....
Ajax shirts zijn gruwelijk overigens, dat dan weer wel.
Vind Timber trouwens ook aardig spelen, net als Martinez. Van Tagliafico verwacht ik aan de bal wel wat meer.
Ik moet zeggen dat ik de ploeg niet zo goed ken, maar voor mijn gevoel zijn Grieken vaak wel een eitje als Ajax er tegen speelt de laatste jaren.Oorspronkelijk geplaatst door somagunner
Martinez = Messi
Martinez met zijn beste Schuurs imitatie. Loopt gelukkig goed af.
Saka kan niet schieten.
Ceballos speelt een aardige pot
Die Leno houdt nooit wat tegen hè.
En dan gebeurt er weer zoiets... Tuurlijk
Alle arbiters mogen doodvallen. Hoerenzonen
Sakaaaaaa
Als die klote Spanjool nou eens een constant niveau kan halen.
Odegaard laat zijn waarde zien. Goeie bal op Cedric die de assist geeft
Lille is echt nergens.
Playa (18 februari 2021)
Nu weer, bijna een assist voor Odegaard.
Tierney komt er na lange tijd weer in, helaas voor Cedric en niet bellerin
Man City is niet klaar voor Ceballos.
Tagliafico is ook wel klaar zo langzamerhand
Volgende bril bij Pearle kopen.
Man man man, wat een amateuristische fout. Gaat je gewoon Europese exit opleveren ook zo.
Speel je als ploeg zo geconcentreerd en professioneel, geeft een iemand zo een goal weg. Niet te geloven. Wel knap hoe Ajax onverstoorbaar verder gaat. Al weet ik niet of die wissel nou wel zo geslaagd was.
Extra irritant ook omdat Lille zo slecht is. Zonder Renato Sanches kwamen ze amper van eigen helft af. Jammer dat Benjamin André er weer bij is de volgende keer.
Is toch geen penalty dit, maar prima!
Haha dit is eerder een vrije trap voor Lille.
Dit kan toch geen pingel zijn?
Haha lekker.
Handje van Sanchez misschien die een duw geeft?
Haha wauw. Zwaar onterecht, maar Tagliafico maakt zo wel echt zijn fout goed. Liever 1-1 dan 0-0.
Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)
Favorieten/bladwijzers