Omdat hij naar een directe concurrent overstapt, kan het vertrouwen van de clubleiding dat Slot (nog steeds) de juiste persoon is om AZ zo hoog mogelijk te laten eindigen natuurlijk wel een deuk hebben opgelopen. Er zal dan toch altijd iets van achterdocht zijn. Hoe onlogisch/irrationeel dat ook is.
En Pusic op non actief.
Wat een club.
Tinussz ( 1 februari 2021)
Ron Beton stopt. Zonde van zijn blessures. Heeft toch een prima carriere gehad uiteindelijk.
Wisten jullie nog toen ie na het WK in verband werd gebracht met United, Liverpool, Juve etc? Deed jaartje erna weer rustig z'n boodschapjes bij de Lidl in Overdie. Maar nee, Ron is baas. Heeft er het uiterste uit geperst.
Bedankt voor je draaicirkel Ron.
Thomas83 (10 februari 2021)
Gaan wat geruchten over RedBull/AZ....
Is dat het bedrijf van Boef, ja?
Ben benieuwd op welke manier dan.
Van Persie volgend seizoen trainer bij Jong AZ volgens geruchten. Zou best grappig zijn.
Laatst gewijzigd door Johan C; 11 februari 2021 om 21:32
Lijkt me echt een leuke trainer om met jonge talenten te werken.
Moet je niet iets van een diploma hebben om op dat niveau te trainen? Geen idee overigens waar die geruchten vandaan komen.
Gokker aan boord daar in Alkmaar.
Zat Ron Vlaar weer te pokeren met Serdar?
Clasie. Hahaha. Hoop voor hem dat hij niet 'everyting' op één wedstrijd heeft gezet.
Het kon ook niet anders. Tokkie-er bestaan ze niet. Toch vergeet ik z'n wedstrijden vorig seizoen als CV niet. Haarlemse Beckenbauer.
Playa (15 maart 2021)
Hopelijk heeft de pauper baller niet everyting ingezet
Account beschikbaar gesteld aan buurjongen. Dat klinkt net zo slecht als het per ongeluk de plaspillen van je vrouw slikken.
Sam Beukema waarschijnlijk naar AZ. Goed dat ze bezig zijn met verdedigers. Is het wat, Sampdoria?
Samen in het centrum van de defensie met Micky van de Ven?
Dat zou wel hoop bieden. Er zijn echt een hoop punten verloren door het centrale duo en de matige keeper.
Ik twijfel. Mag nu in zijn eigen 5 verdedigen omdat Eagles, tegen sterkere tegenstanders althans, echt enorm verdedigend speelt. Beukema is niet snel, dus ik ben benieuwd wat het met hem doet als hij verder van de goal moet verdedigen. Puur in het verdedigen zelf: duelleren, positie kiezen, kopkracht is het allemaal wel prima. Hij is ook een echte winnaar die de afgelopen twee jaar echt een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt. Ben benieuwd of hij dat kan doorzetten bij AZ.
Laatst gewijzigd door Sampdoria; 28 maart 2021 om 23:44
Pascal blijft trainer, had ik met kerst niet verwacht maar heb wel het idee dat ze daar weten wat ze doen.
1-0 voor halverwege de youth league finale. Knap
AZ 5-0 gewonnen in de finale van de Youth League. Eerder 5-0 tegen Frankfurt, 4-0 tegen Real Madrid en 3-0 tegen Barcelona, echt ongekend.
Die zijn al jaren heel goed bezig in de jeugd.
Az mag handen dichtknijpen met de zogenaamde straf van de uefa.
En de trainer eruit. Deed het volgens mij gewoon naar beheren met de spelers,
Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)
Favorieten/bladwijzers