Wat is eigenlijk de reden dat Jordania weg gaat of moet dan?
Wat is eigenlijk de reden dat Jordania weg gaat of moet dan?
ik denk FFP en volgens mij is Merab verder vrij beperkt.
Vitesse ✔ @MijnVitesse
Schorsing Mike Havenaar blijft 4 wedstrijden. #Vitesse gaat in beroep. Havenaar kan zondag gewoon in actie komen #vitnac
KNVB is er rap bij, morgen doen ze al uitspraak.
Haha verrassend. Maar dan hebben we dus sowieso geen Havenaar woensdagavond. Dan maar Kakuta in de punt en veel positiewisselingen met Piazon en Atsu. Dat hoop ik in elk geval en dat Bosz dus niet voor Chanturia kiest.
Opvallend gezien die groen gele tokkie twee weken later gewoon nog speelt. Idd kakuta in de spits.
Zijn er nog Vitessefans bij in Duitsland woensdag? Denk dat ik wel even langswip als er vervoer is.
Andere verplichtingen helaas, wel naar Almelo zaterdag.
Zelfde verhaal, woensdag niet en zaterdag wel aanwezig.
Uitof thuis vak?
Thuisvak.
Eén voordeel, hij kan op die positie niet continu naar binnen kappen en tig scharen eruit gooien. Bosz zal wel weten wat ie doet, hoop ik. En één speler mag ook niet het verschil maken uit bij Roda.
Kakuta opnieuw geblesseerd lees ik, dus dat was sowieso geen optie dan.
Maar nog geen uitspraak over Havenaar?
Die was vanavond en wordt morgenvroeg bekend als 't goed is.
Toch vreemd dat bij ons dan sneller gaat dan bij ADO, of heb de schorsing van die van ADO gemist?
1 duel is omgezet in een voorwaardelijk duel. Daar valt beter mee te leven.
Heeft wel een week langer geduurd bij hem. Toch opmerkelijk.
Waarschijnlijk komen die gasten niet wekelijks samen.. Maakt verder niet uit. 3 wedstrijden dus, vanavond, tegen Haracles en Zwolle dus.
Tegen NEC mg hij dus weer meedoen.
Als we dan nog geen nieuwe spits hebben.
Dan mag hij ook tegen NEC weer spelen hoor..maar of wij hem dan nog opstellen is wat anders
Ben wel benieuwd wat er uit de hoge hoed gaat komen. Zal wel zo'n vage spits worden uit een Oostblokland waar we nog nooit van gehoord hebben. Of toch die Mosquito die Chelsea mogelijk gaat kopen en dan 1,5 jaar verhuurd wordt aan Vitesse.
Elke spits die niet speelt maar wel naar het WK wil, is een optie.
Dzeko dan maar.
Je weet waar onze beste spits van de afgelopen jaren vandaan kwam? Ik bedoel het niet negatief hoor en ik beweer helemaal nergens dat de selectie van Vitesse vol met Oostblokkers zit, maar zie Vitesse niet snel een spits uit de Eredivisie halen (ik zou ook niet weten wie) of een Luuk de Jong om een Nederlander buiten de landsgrenzen te noemen.
Door zulke flauwekul is het vragen om een nederlaag morgen. Sommige debielen hebben shirts gemaakt met winterkampioen bla bla. Walgelijk.
Je zag de 2-2 gisteren aankomen en uiteindelijk mogen we blij zijn dat de 3-2 niet valt... Wat floot Vink trouwens een beroerde wedstrijd. Voor beide, ene moment leek alles e mogen andere moment floot ie om niets. Gezellig samen met een Heraclessupporter zitten mopperen.. die volgens mij nog iets meer recht had, terugkijkend op de wedstrijd.
Al met al zeer tevreden over eerste seizoenshelft, mooie wedstrijden gezien, hele nette reeks neer gezet. Koploper f niet na vanmiddag.
Als je na de winterstop bij Zwolle wint kan zomaar de koppositie terug hebben..
Ik kijk terug op een mooie eerste seizoenshelft met een prima serie vanaf Heerenveen uit. 7x winst 2x gelijk.
Op 6 oktober stonden we onder Ajax, Feyenoord, Twente, PSV en AZ. Kijk waar we nu staan. Dat we dan net niet als winterkampioen de winterstop in gaan maar we ben trots p deze groep! Na de winterstop er eer vol tegen aan
Vitesse zou zich hebben gemeld voor Dost, bron in wel AD dus twijfelachtig.
Een type Havenaar dus. Wat afgelopen twee duels wel is gebleken dat zo'n type belangrijk is voor het systeem. Met alleen maar kleine jongens winnen we geen duels op de helft van de tegenstander.
Lijkt me prima versterking maar dat wordt huren lijkt me?
Propper wil gelukkig bijtekenen.
Geen De Jong volgens Laros...
Daar ging ook niemand vanuit hier.
Sam_Vitesse (26 december 2013)
Mensen dit artikel al gelezen? Steekt wel aardig wat veren in zijn kont
http://www.vitesse.org/nieuws/vitess...medium=twitter
Er zijn op het moment 25 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 25 gasten)
Favorieten/bladwijzers