De 2e helft tussen Jeonbuk en Suwon in de Koreaanse competitie staat op het punt te beginnen. Live stream op Youtube.
De 2e helft tussen Jeonbuk en Suwon in de Koreaanse competitie staat op het punt te beginnen. Live stream op Youtube.
Gladde Chevin ( 8 mei 2020)
Dude van 41 scoort de winnende...
Veldwijk met de winnende in blessuretijd.
— WereldPod (@WereldPod) May 16, 2020
De Boer per direct weg bij Atlanta. Ook daar dus weinig succesvol gebleken.
Wie heeft dit ooit mee gemaakt:?
https://www.telegraaf.nl/sport/82166...nden-gewisseld
Henry zijn team Montreal doet het erg slecht op dit moment en ze kozen een mic check toen ze geloof ik met 3-1 hadden verloren laatst haha. Wel zielig voor hem.
Can we get a mic check on coach Thierry Henry? pic.twitter.com/gE0hLVHW6X
— Major League Soccer (@MLS) October 27, 2020
Beetje een raar type, bij Monaco ook destijds dat filmpje. Rare houding ten opzichte van z'n spelers, lijkt me helemaal niets om als coach te hebben.
Breaking | These are the 12 clubs who have agreed to form a European Super League: Manchester United, Liverpool, Manchester City, Arsenal, Chelsea, Tottenham, FC Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid, Inter Milan, AC Milan & Juventus. (RMC)
— Get French Football News (@GFFN) April 18, 2021
UEFA intends to respond to the European Super League clubs by threatening them with exclusion from UEFA competitions, according to Gazzetta.
— Get French Football News (@GFFN) April 18, 2021
Psychopatisch en uitermate teleurstellend.
De UEFA en de nationale bonden dreigen al met uitsluitsel van alle competities voor de deelnemende clubs. Terecht lijkt me. Geld verziekt het voetbal al en zij houden het zo alleen maar in stand.
Gewoon lekker afscheid nemen van al die clubs
Mwah, de UEFA is geen haar beter natuurlijk. Hebben nu plannen om 6 poules van 6 te doen in de CL. Puur om er wat extra wedstrijdjes uit te persen. Krijg je weer rare constructies dat de beste nummers 3 doorgaan en dat soort onzin. Zelfde op EK's en WK's nu.
Ben zelf ook niet per se voorstander van een Europese supercompetitie (of ja, hangt af van de voorwaarden en de opzet), maar de UEFA en FIFA maken er ook gewoon een potje van.
Voetbal is al lang verziekt door het geld en dat is onomkeerbaar.
Wil nog zien of de nationale bonden echt afscheid zullen nemen, deze competitie kan ook prima een drukmiddel zijn. Zie het niet gebeuren.
somagunner (18 april 2021)
Dan maar kijken naar Diemers en Fer.
Tussen de sociopaten van de UEFA en de sociopaten van de Super League is het net de Amerikaanse verkiezingen. We scharen ons maar weer achter het minste kwaad.
Maar dat déze clubs dit initiatief steunden zal niet snel vergeten worden, mag ik hopen. Wat vinden de fans van Man Utd, Arsenal, Juve, Atletico, Spurs etc trouwens van dit gedrocht? Kan me niet voorstellen dat er serieuze voetbalfans hier iets in zien.
Olympique Lyon-vrouwen wonnen de afgelopen vijf seizoenen de vrouwen-Champions League maar er zijn er vanmiddag uitgeknikkerd door PSG.
Die bijzondere reeks is dus ten einde.
Voetbal is verziekt op deze manier, bah.
Zolang er een Nederlandse club bij zit, vind ik het eigenlijk wel prima. En er moet een promotie/degradatie regeling zijn.
Waarom?
Zonder promotie/degradatie regeling is het inderdaad een kut idee.
somagunner (18 april 2021)
Nu heb je die debiele regels met pot 1,2,3,4, nummer 1 loot tegen nummer 2 uit de poule, clubs uit dezelfde landen ontlopen elkaar (dus de sterke clubs worden evenredig verdeeld over de poules, waardoor de kans op verrassingen enorm slinkt). Lijkt me een stuk meer rigged.
Officieel Super League draadje
Bedankt Juventino. Zullen we hier verder?
Zoals andere hier al zeggen. Waarom moet UEFA de tussenpersoon blijven? Ze hebben afgelopen jaren helemaal niets bijgedragen aan modern voetbal. Er wordt veel geklaagd over de uitdoelpunt regel bijvoorbeeld.
Nu hoop ik dat de clubs ook de nationale voetbalbonden tegenwerken met die absurde interland breaks ieder keer en het toekennen van eindtoernooien bij plekken zoals Qatar.
Ik durf na 45 minuten wel te concluderen dat Arne en Arnesen Slovenië kunnen overslaan in hun zoektocht naar een spits. Diemers en Fer daarentegen zouden hier prima op hun plek zijn!
Zit Wydad Casablanca-Belouizdad aan te gluren op een streampje, kwartfinale Afrikaanse CL.
Prachtige sfeer, hoog tijd om eens zo een soort wedstrijd te bezoeken.
PanchoVilla (24 april 2022)
Sinds 1,5 maand is de zoon van een goede vriend van mij gaan voetballen in Thailand.
Heeft de jeugdopleiding gehad bij Fortuna Sittard, maar kreeg daar uiteindelijk geen contract na vorig jaar veel lovende woorden van Sjors Ultee.
Aangezien de vriendin van die vriend van mij Thais is en de zoon dus ook half Thais is zijn zaakwaarnemer uitgekomen in Thailand waar hij nu is gaan spelen bij Muangthong United in Bangkok in het Thunderdome stadion.
Als gevolg van zijn verhuizing naar Bangkok is hij ook opgeroepen en nu actief bij Thailand U19, waar hij vorige week een toernooi in Vietnam mee heeft mogen afwerken.
Kortom voor Ronan een leuk avontuur. Al is het afwachten hoe het hem af gaat als dadelijk zijn ouders terug naar Nederland zijn en hij daar voor het eerst echt op eigen benen komt te staan.
Afgelopen weekend naar de nummer 2 tegen 4 geweest van Letland. Opvallend hoog niveau nog met enkele leuke buitenlandse spelers. Apart dat daar nog niet echt gescout wordt door Nederlandse clubs.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers