Wat een gezelligheid hier
Wat een gezelligheid hier
Ook Alfred Schreuder doet het hem he :happydance:
Haha, het moet niet gekker worden. Maar Belgenmoppen blijven wel weer leuk.
Inderdaad. Dan moet je toch half Rotterdam plat gooien, wil je zoiets kwijt kunnen. Werkt Excelsior ook zijn wedstrijdjes daar af. Zie je 1100 mensen in een stadion voor 3,5 miljoen :w00t:
Uitzonderingen zijn er altijd! Vrouwtje waar ik wel eens mee naar wedstrijden ging vond hem in ieder geval altijd wel interessant.
Maarre Feyenoord is natuurlijk veel meer dan de elf spelers. Het is een dagje uit tussen allemaal kamaraden! Geweldige sfeer in een prachtig stadion.
Dit waren ook allemaal kameraadjes van elkaar...
Maar dat geheel terzijde uiteraard...
Laatst gewijzigd door Chief; 15 augustus 2008 om 19:25
Ja zou best wel vervelend zijn als iedereen voor dezelfde club was. Zou ook niet meer leuk zijn. Maar goed dat is mijn mening over Ajax, maar er zijn genoeg mensen die daar anders tegen aan kijken.
Vind Arsenal en PSG ook hele mooie clubs. Ben niet een echte fan, maar ik kijk wel altijd naar ze, en bekijk nieuws,uitslagen etc van de clubs. Vooral van PSG omdat ik het een echte mooie club vind. Vind het ook mooi als we naar Frankrijk gaan, waar we eigenlijk elke vakantie wel naar toe gaan. Zo kwam ik de vorige vakantie een fan van PSG tegen. Die werkte daar, maar hij had eerst in Nederland gewoond. Maar mocht er niet blijven, dat was in de tijd van Pim Fortuyn. En zijn favo club in Nederland was Feyenoord, waar hij ook bij de Uefa cup finale was in de Kuijp. En zijn favo speler is natuurlijk Kalou De gebroeders Kalou
Boeiende woordkeuze. Valt me op dat er nog geen reactie op was gekomen.
OnT; Door paps meegenomen naar t Olympisc in '93. Sindsdien fanatiek supporter.
Verder heb ik in het buitenland veel sympathie voor Napoli en St. Ettiene en ook wel een beetje Internazionale.
Heh heh heh, de humort loopt weer over, hier.
Ga svp geen Hitler Jugend plaatjes plakken in een Feyenoord context - vooral niet als je sympathieën bij een NSB cluppie als Ojoks liggen. Als er godverdomme wel één club is in Nederland waar die teringnazi's op geregelde basis stadion en stad uit worden geslagen, is het wel bij Feyenoord.
Merci.
NEC. Internazionale, Palermo
NEC: Ik ben in Nijmegen geboren, dus dan ben je wel verplicht om voor NEC te zijn, al is het soms helemaal niks!
Internazionale: Ik ben van Italiaanse afkomst, en mijn vader is schuintegenover het stadion geboren, en bij ons in de familie is het zo: Inter- AC Milan (of andersom), daar MOETEN we heen gaan, dat is onze traditie!
Palermo: M'n moeder is op Sicilië geboren, ook op een plek waar je hun stadion kon zien
Dit zijn mijn redenen
Ajax, Valencia en Arsenal.
Ajax: Veel van mjin Familie leden wonen in Omgeving Haarlem en omstreken, die hebben mij toen ik kleiner was vaak er mee naar toe genomen, vandaar mijn voorkeur is er eigenlijk beetje ingegoten.
Valencia en Arsenal: Weet niet wat ik met deze 2 clubs heb, maar al sinds ik me kan herinderen, heb ik toch een zwak voor deze clubs. Prachtige Stadions, Geweldige sfeer en natuurlijk ook altijd geweldige spelers. Blijf het jammer vinden dat Highbury verlaten is door Arsenal, dit vond ik toch wel 1 van de mooiste stadions van de wereld.
Ow ik nog niet gereageerd? Clubliefdetopics zijn de mooiste. Al vind ik die van beleving nog iets mooier.
Ik ben fan geworden toen een vriendje het was (Ja zo ging dat toen je 7 was). Het is steeds verder en verder gegroeit. Ik ben hem echt dankbaar Verder is er dus niet veel over te vertellen.
Club brugge: Ben een belg, woon in west-vlaanderen en ik studeer nu ook in Brugge. Daardoor zie ik geregeld wedstrijden van hun. Bovendien vind ik het duelkracht van brugge super. Ze hebben geen grote techniek zoals anderlecht maar compenseren dit met enorme werkkracht en ze blijven maar doorgaan (toch tot 2 jaar geleden)
Man u: Al lang fan daarvan... Spelers zoals giggs, keane (in de tijd),... spraken mij enorm aan. Bovendien speelde ze altijd mooi voetbal. Zeker het afgelopen jaar
As Roma: Besef dat het de zwakkere broertje is van de top maar ik heb enorm veel respect voor die club. Vooral hoe ze met heel weinig geld toch altijd goeie kopen doen. Bovendien ben ik niet zo voor het anti-voetbal van milan, juventus spreek me niet aan en ook voor inter heb ik weinig respect... Het doet me denken aan het standard in Belgie
Psv: Feyenoord spreek mij totaal niet aan... Ajax vind ik echt een arrogante club, vooral door de supportes. Je kan bijna/Nooit deftig met die gasten discussieren. Meestal eindig die discussie altijd met dat ajax bovenaan staat in de titels en prijzen.... Kan er echt niks aan doen... Ook heb ik pas de laatste jaren volop internet tot mijn beschikking waardoor ik ook actief het nederlandse voetbal kan volgen. Dit was in de tijd dat hiddinck nog coach was (ik zie de wedstrijden tegen monoca, milan,... nog voor me). Ik weet echt niet waarom, maar vind het echt een goeie ploeg ook al spelen ze niet altijd super mooi voetbal. Daarnaast heb ik ook veel respect voor az...
Juve al vanaf kleins af aan.
Laatst gewijzigd door Moggi; 26 augustus 2008 om 19:25
Eigenlijk ben ik me rond m'n 10de pas gaan interesseren voor het voetbal op tv(volgde eerder alleen Oranje). Rond die leeftijd had ik wat vriendjes die voor Twente waren, die het er continu over hadden. Dus om er wat meer over te weten te komen ben ik ze een beetje gaan volgen bij Studio Sport, wat wel lastig was omdat je toen nog flitsen van een paar minuten had. Zo leerde ik een paar spelers bij naam kennen, al had ik er verder nog niet veel zicht op. Pas toen we met het team een keer via onze trainer die kaartjes had geregeld, een wedstrijd bezochten begon het pas echt te leven. Heerenveen werd die dag('96) met 2-1 verslagen, en al hoewel ik dankzij twee grote mannen voor me een lastig teamgenootje achter me, weinig van de wedstrijd heb kunnen volgen. Raakte ik wel onder de indruk van de sfeer in het stadion, en vak P dat bij elke grote kans en elk doelpunt zowat in z'n geheel van de tribune afdonderde. Toen in een van de weinige momenten die me van de wedstrijd nog bij staan Bosvelt ook nog eens een prachtige goal maakte, was ik verkocht.
Sindsdien was ik Twente fan, samen met bijna het gehele elftal. Een paar jaar later ging ik wat vaker op eigen initiatief naar het stadion, samen met een neef die ook voor Twente was. Twente haalde dat jaar de bekerfinale, waar we bij toeval nog kaartjes voor kregen. Rond de wedstrijd dat de kaartverkoop begon dachten we namelijk nog, die halen we doordeweeks wel een keer, d'r staat zo'n rij en d'r zijn zoveel kaarten die zijn toch nooit uitverkocht voor die tijd. Zaten wij d'r even naast. Toen de kaartverkoop weer startte nadat PSV een hele hoop kaartjes onze kant op gestuurd had, konden we geen van beiden op tijd bij het stadion komen, en ook die kaartjes waren binnen recordtijd weer uitverkocht trouwens. Waarna ik in alle wanhoop maar een prijsvraag van de krant heb ingevuld waarmee je kaartjes kon winnen(100 werden er verloot). Uiteindelijk ondanks de vele inzendingen toch nog in het stadion gekomen. Tijdens dat seizoen ook meteen een seizoenkaart aangevraagd, en nog een paar mooie en minder mooie seizoenen gehad in het stadion, tot Rutten weer terugkwam.
Ik ben fan van kaa Gent omdat ik in Gent ben opgegroeid , mijn ouders zijn voor Gent , Mijn eerste match was al toen ik 5 jaar ofzo was en ik was meteen verkocht , Wat een club. De sportieve resultaten bleven achter tot 2 jaar geleden. Het is eigenlijk normaal dat ik voor Gent ben , ik woon er , vind het een prachtige club etc.
Buitenland : Ajax
Na gent is dit de mooiste club , ik supporter ervoor omdat het Zo'n rijke historie heeft , prachtig aanvallend voetbal speelt , 4-3-3 , Prachtige spelers ( nu en vooral in het verleden) Het oude logo straalt ook zo veel uit. Mijn eerste match was 5 Maart 2006 , Ajax-Sparta 6-0 ( Huntelaar 3x , Boukhari 2x, 1x Vermaelen ) , zal het nooit vergeten
Een paar jaar geleden intresseerde ik me voor het eerst voor Manchester, dat was de tijd dat ik nog weinig voetbal volgde. Ik zag een paar samenvattingen op de NOS, uit de tijd van Beckham en van Nistelrooij. Daar was ik erg onder de indruk van. Ik kan me nog een opstel uit groep 6 herrineren waarin ik zei dat het mijn droom was om ooit voor Manchester United te spelen (). Sinds een jaar of 2 volg ik United live, eerst een paar (10)wedstrijden per seizoen, en dit seizoen keek ik elke wedstrijd...
En Atletico?
Excusez.
Tsjah Atlético is een ander verhaal. Kort gezegd was ik een groot fan van Torres, en ja die speelde bij Atlético. Op die manier kreeg ik steeds meer sympathie voor 'Torres' club', en nadat hij wegging ben ik zelfs fan geworden. Sowieso vond ik altijd al dat ze een prachtig shirt hadden..
Kom uit een Philips familie.Werk zelf ook bij Philips.Mijn opa nam me vroeger al mee als 6 jarig mannetje naar het stadion daar begon het allemaal.En sinds die tijd is PSV ook zon beetje de beste club uit de vaderlandse competitie geworden. Ondank de internationale sucsessen van ajax vond ik psv altijd de beste club en daar hebben spelers als lerby koeman gerets vaneburg romario ronaldo NILIS van nistelrooy robben kezman alex gomes om er maar enkele te noemen zeker aan bij gedragen.Het rood wit zit in mijn hart en zal daar ook zeker nooit meer weg gaan.
We love you PSV we do.
Mijn hart klopt sneller voor, op de eerste plaats Feyenoord, en op de 2e plaats Blackburn Rovers.
Feyenoord is me met de paplepel ingegoten. Op mijn 3e ging ik al met mijn oom mee naar het stadion, en ik weet dat ik iedere keer weer mijn ogen uit keek, en al snel was ik verkocht aan de club uit Rotterdam-Zuid. Het stadion, de intense beleving van het spelletje in en buiten het stadion, de sfeer, het shirt, de spelers, maar ook de spelers uit het verleden.(denk aan Larsson, De Wolff, Fräser, Trustfull, Taument, Bosvelt en zo kan ik nog wel even doorgaan, het zijn allemaal ikonen) Als ik naar Rotterdam ga voor 'n wedstrijd of voor 'n training is het alsof ik thuis kom. Jarenland heb ik ook een seizoenskaart gehad, maar mijn werk voorkomt dat dat nu nog kan. Ik werk in de zorg en moet daardoor te vaak zondagen werken, waardoor een seizoenskaart voor mij gewoon niet rendabel ben. Werk is voor mij ook overigens het enige wat voor mijn liefde voor Feyenoord gaat.
Blackburn vind ik gewoon schitterend vanwege de naam van de club, het shirt, het kleine maar o zo gezellige Ewood Park, het verleden alles. Gewoon een mooie club.
Laatst gewijzigd door Rotjoch; 23 juni 2008 om 11:55
Heb maar 1 club, volbloed Ajacied. Sympathisant van de Spurs.
Uitleggen waarom iemand Ajacied, Feyenoorder etc. is lijkt me overbodig, je wordt zo geboren. Supporter worden bestaat in mijn optiek niet, fan van een club worden wel. Wanneer je fan bent, kun je ook meerdere clubs hebben. Ander woord daarvoor is de multi-supporter.
Neej, je hebt gelijk dat het overbodig is om uit te leggen waarom iemand Feyenoorder is of Ajacied of weet ik het voor wie, maar het is wl leuk om te lezen hoe je met de club in aanraking bent gekomen, wat het precies is wat je zo aanspreekt aan de club. Zoals ik bij Feyenoord ook deed bv.
Heb je verhaal niet gelezen.
Voor mij is het onmogelijk dat iemand meer dan 1 club heeft, supporter ben je van 1 club, onvoorwaarlijke steun kun je maar aan 1 club geven. Ajax is m'n leven, wat ik voor deze club voel is volstrekt onmogelijk dat voor een andere club te voelen.
Ik heb hetzelfde, alleen verwoorde ik het dan misschien op een andere manier als dat jij deed. Voor mij is ook alleen Feyenoord, maar heb met Blackburn hetzelfde als jij met de Spurs.
Waarom ik voor Ajax ben geworden is omdat mijn hele familie voor Ajax was en mijn opa keek altijd met mij naar Ajax, en ik ben sinds mijn 6e echt voor Ajax, ik heb toch een speciaal plekje in mijn hart voor Ajax.
Ik ben ook nog voor Man Utd omdat het altijd al een mooie club is geweest met prachtige spelers, de shirts, het stadion, de fans en natuurlijk de winst op Bayern Munchen in de finale van de CL, wat een wedstrijd was dat....
Ik dacht dat jij ook een FC voetbalzone fan was ? :o
Ik voor Gent , mijn ganse leven al , vader was ook voor Gent , al ongeveer van m"n 7 de een abonnement ,en ook voor Ajax,omdat ik vroeger eens een bezoek heb gebracht aan het stadion , en de band is blijven hangen
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers