Neres op links is trouwens verschrikkelijk. Zie ook nog steeds geen 10 in hem.
Neres op links is trouwens verschrikkelijk. Zie ook nog steeds geen 10 in hem.
*NERAZZURRI* (25 juli 2018)
Nu wel buitenspel.
Haha die commentaarknakker heeft de hele middag zitten oefenen op het uitspreken van die namen van Graz.
Eerlijk is eerlijk, vermaak me prima.
Donnie is kut.
Wat een verkrachting van het talent van Frenkie, op deze manier.
Lekker Schöne/Neres, stelletje geitenneukers. Dit soort getreuzel is duur.
Is gewoon een pingel trouwens, wat De Ligt doet.
Haha.
Ook terecht denk ik.
Was het wel een penalty met De Ligt? Had het idee dat hij de overtreding maakte nadat die gast had geschoten.
Keiser (26 juli 2018)
Kutschöne man. Pure pismazzel.
Wat een belachelijk slechte pingel zeg, 't is dat die keeper er ook niets van kan.
Spekkoek (25 juli 2018)
Schone en Donnie mogen veldruimen voor de twee toppers die warmlopen. Krijg je wel echt een schitterend team, zeker als je Blind achterin en Frenkie naar het middenveld doet. Beetje heel aanvallend wellicht, maar bon.
Penalty was dramatisch zeg, de tering.
Tadic, maak me gek!
Kan niet wachten op het koppel Ziyech-Tadic!
Tadic en Ziyech in één team. Een Nederlands team welteverstaan. Kan het niet eens bevatten. Dit moet Ajax' beste seizoen in jaren worden, mits Ziyech blijft.
Hoe veel kansen heeft Huntelaar alweer omzeep geholpen? Even los van dat dit buitenspel is. Snel Dolberg de voorkeur geven aub.
Nog genoeg verbeterpunten maar zit wel lijn in.
edodevries (25 juli 2018)
Zoveel frivoliteit op het veld dat je dan ook wat nonchalance ziet. Blijf toch huiverig voor Ajax in verdedigend opzicht.
DonK (25 juli 2018),edodevries (25 juli 2018)
Gvd Klaas, dit verdient een kopbal in het dak, ouwe pik.
Geil!
Deze man verdient geld met voetballen
Heerlijke combo op links vtv wel.
Oké Klaas, jij draagt vanaf nu de waterzak.
Ajax weer met 11!
Huntelaar zet de lijn van vorig seizoen door.
Topshit. Dit wil ik altijd. Deze instelling. Dan mag je nog fouten maken ook.
Wel mazzel gehad met die niet gegeven pingel en Klaas was kut (die maakt te veel fouten). Verder nul aanmerkingen.
Goaltje of 3 te weinig.
Zo de eerste coëfficiëntpuntjes zijn binnen!
Het was bij vlagen wel weer genieten zeg. Zoveel voetbal in het elftal, maar daardoor dus af en toe ook nonchalance. Ben puur verdedigend nog niet helemaal gerustgesteld eerlijk gezegd, maar dat komt nog wel. Bij de omschakeling van die Oostenrijkers en wat hoge ballen vond ik het af en toe wel billen knijpen.
Leuke avond. Met dank aan de onnozelheid van de Oostenrijkers de nul gehouden.
Op naar Oostenrijk volgende week. Zin in. Hopelijk breken de missers van Huntelaar Ajax niet op. Volgende week gewoon met Sierhuis spelen.
Ben vooral benieuwd of dit spel ook in uutwedstrijden nog werkt. Dat was bij Bosz wel vaak een probleem.
Frenkie moet trouwens echt naar voren. Wát een speler man.
Playa (26 juli 2018)
Volgende week zijn Tadic en Blind weer een weekje fitter. Labyad terug van een schorsing. Misschien Dolberg er weer bij.
Schöne eruit, Frenkie op zijn plek.
Nog even een pluim voor Eiting. Die jongen moet ook genoeg minuten maken, ik heb vertrouwen in die gast.
Ik was onder de indruk. Eerste serieuze partij tegen een ploeg die toch echt voor Europees in Nederland zou spelen, en dan zo domineren. Achterin kon het scherper, maar voor een eerste serieuze partij denk ik dat het behoorlijk goed was.
Uitstekende wedstrijd van Ajax. Heeft ten Hag goed neergezet. Bij VI PRO zijn ze ook onder de indruk.
https://www.vi.nl/pro/analyse/vier-e...zoen#lees-meer
Blind dus nog niet, Tadic wel. Ziyech middenveld, vd Beek wissel. Die is sowieso nog niet topfit en was vorige week slecht.Opstelling #Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, F. de Jong, Tagliafico, Schöne, Ziyech, Eiting, Neres, Huntelaar en Tadic #stuaja
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers