Met Dani de Wit heb je toch hetzelfde probleem als met Til?
Met Dani de Wit heb je toch hetzelfde probleem als met Til?
Nee. Een veel grotere.
Dani de Wit is niet goed genoeg voor Ajax, maar kan denk ik best bruikbaar zijn voor de subtop. Speler met diepgang en scorend vermogen. Denk dat hij prima bij AZ past. Diemers gewoon de hoofdprijs voor betalen, alleen maar gunstig voor Cambuur.
We hebben het over AZ, niet over Willem II. AZ is niveautje Feyenoord met een veel groter transfer budget. Dan mag je wel wat hoger mikken.
Er zit een gigantische laag tussen onrealistisch en Dani de Wit of Diemers.
Peerk ( 6 augustus 2019)
AZ heeft Zakaria Aboukhlal van PSV gekocht. Prima aankoop.
Nu die Hatzidiakos het hele seizoen eruit ligt, schijnt AZ in de winter Memisevic aan te willen trekken. Op zich een logische vervanger, ook niet al te duur. Heeft een clausule van onder de miljoen
Hoor geluiden over AZ en Van de Ven. Zou een goede aankoop zijn.
Met het vertrek van Botman en het niet voldoen van Pierie, is daar zeker nog ruimte voor een talentvolle LCV.
Dat kan best, ken die hele Vd Ven niet, maar Ajax kan daar iig wel een talent gebruiken.
AZ pakt gewoon 12 miljoen op die nutteloze Idrissi. Daar moet je toch iets beters voor kunnen krijgen.
Keiser ( 4 oktober 2020)
Nutteloos?
1,5 miljoen maar Groningen. Dikke prima
Keiser ( 4 oktober 2020)
Idd, stelde vorig seizoen ook geen reet voor.....
https://www.voetbal.com/scoorder/ned...sie-2019-2020/
Die gast is de afgelopen twee jaar enorm gegroeid, was van de drie voorhoedespelers het meest constant.
Sevilla is wel wat te hoog gegrepen.
Laatst gewijzigd door KingKerrie; 4 oktober 2020 om 11:47
Martins Indi gehuurd. Uitstekende zet, maar je mist nog steeds creativiteit in het elftal. Met Idrissi verlies je toch je beste speler terwijl een draver als De Wit je nummer 10 is...
Jij moet echt ooit een verschrikkelijke wedstrijd van Idrissi hebben gezien en daarop je mening gebaseerd en nooit meer veranderd. Idrissi was de beste en meest effectieve speler van AZ. Had Stengs ook maar iets van zijn rendement..
DanielAlves ( 6 oktober 2020),Giovani ( 6 oktober 2020),Kurt ( 7 oktober 2020)
Bruno jongen... Wat doe je? Veel te sympathiek voor AZ.
Giovani ( 7 oktober 2020)
Je geloof toch niet dat Momus weleens een wedstrijdje van AZ meepikt?Oorspronkelijk geplaatst door Zeus
Dacht misschien wel eens een Europa League wedstrijd, maar ook daar was hij zo'n beetje elke wedstrijd de gevaarlijkste man dus waarschijnlijk niet nee. Denk ergens nog steeds dat hij 'm verward met een Mahi ofzo.
Dat zou nog kunnen. Maar inderdaad, in die wedstrijden deed Idrissi het meestal nog prima.
Nou ja, jij geeft aan dat hij zo'n beetje elke wedstrijd de gevaarlijkste man was. Ik noem sowieso al 1 pot waar dat niet zo was, en dat zullen er allicht nog meer zijn. Tegen Antwerp ging ie ook doodleuk achter het standbeen passjes geven enzo, op het moment dat AZ er virtueel uit lag.
Nee, je overschat hem.
Johan C ( 7 oktober 2020)
Ik heb meer dan 10 Europese wedstrijden gezien van AZ en daarin was hij wel degelijk vaak de gevaarlijkste man. De wedstrijd tegen Antwerp onderstreept mijn punt dat je een keer een hele slechte wedstrijd hebt gezien. Ik overschat Idrissi niet, heb ook eerder gezien dat hij door een gebrek aan snelheid niet goed genoeg is voor Sevilla. Maar iedereen die AZ volgt is het met me eens dat hij hun beste speler was, terwijl jij het doet lijken alsof hij niet goed genoeg is voor AZ.
KingKerrie ( 7 oktober 2020)
Misschien was Idrissi het meest constant, maar Boadu was bij vorig seizoen bij veel meer goals betrokken en is 5 jaar jonger. Die zal over 5 jaar toch wel wat constanter zijn dan Idrissi verwacht ik.
Of hij duikt over 10 jaar bij rkc op, zoals Ola John. Speculeren kan alle kanten op.
Sam Beukema (goeie stripnaam) naar AZ.
Benieuwd na alle verhalen hoe goed hij is/wordt. Minder dan Letschert en co kan het niet zijn
Als hij maar kan opbouwen. De verhalen van Jack en Sampdoria klinken alleen niet zo hoopgevend.
Prima verdediger. Feyenoord en Utrecht wilde hem ook hebben.
Ho ho. Die jongen komt van een lager niveau en is nog jong, dus ik sluit niet uit dat hij op den duur best van waarde kan gaan zijn voor AZ. Als pure verdediger heeft hij zeker niet minder potentie dan alles wat er nu loopt, alleen voetballend en qua snelheid is hij niet on par voor AZ.
Giovani ( 3 april 2021)
Bizot in onderhandeling met Olympiakos Piraeus. Mooie club, toffe stad. Zou een mooie promotie zijn.
Inderdaad. Hopen dat AZ dan Okoye als vervanger haalt.
Lijkt mij idd ook de ideale vervanger.
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers