Waar zijn alle grote en sterke mensen van Korea gebleven? Ze verliezen zo'n beetje alle fysieke duels over de grond en in de lucht.
Waar zijn alle grote en sterke mensen van Korea gebleven? Ze verliezen zo'n beetje alle fysieke duels over de grond en in de lucht.
Verkeerde topic, vrienden.
somagunner (28 november 2022)
2-2
Samba is nog ver te zoeken.
Wat een blind paard is die Vinicius.
Jammer, Brazilië al geplaatst.
Mooi, Zwitserland-Servië wordt een beslissende pot (tenzij Kameroen met grote cijfers wint van Brazilië ofzo).
Krijg je twee van die fantastische wedstrijden eerder op de dag, zie je Brazilië zonder de bal het minimale doen tegen Zwitserland. Ze speelden meer omschakelvoetbal. Eigenlijk verdien je dan de overwinning niet. Zwitserland had tussen de linies ook veel meer kunnen doen.
Zwitsers hadden iets teveel ontzag. Zonde
Allemaal lekker kritische geluiden op het ontbreken van samba, terwijl Brazilië twee wedstrijden niet in de problemen is gekomen en bij vlagen mooie omschakel-aanvallen heeft. Daarnaast niet zoals Frankrijk afhankelijk van de vorm van 1 speler, maar voorin elke keer een andere speler die op kan gaan staan en voor mij is dit gewoon het land wat de meest indruk heeft gemaakt.
asroma4 (30 november 2022)
Vinicius had toch een aantal prima acties. Die goal is niks van te zeggen, behalve dan dat Richarlison buitenspel staat. Die moet ze er in prikken en deed dat de eerste wedstrijd. Daarnaast kunnen ze van de bank nog genoeg brengen. Natuurlijk is Neymar de belangrijkste en is het zonder hem minder, maar het lukt alsnog. Frankrijk zonder Mbappe vraag ik me dat toch af. Schijnbaar gaan ze tegen Tunesië ook gewoon met hem in de basis spelen, terwijl ze het hele elftal ongeveer wisselen. Dat is misschien wel veelzeggend?
@soma, wat Lloro zegt. Australie is veel zwakker dan Zwitserland en Servie en met n=2 vind ik deze statistieken echt zeer weinig zeggen.
Vond Vini een beetje ongelukkig en slordig, kon zonder Neymar het elftal niet dragen wat misschien wel (meer) verwacht werd. Die goal van Casemiro werd ook onterecht opgehemeld, werd gewoon lucky aangeraakt door de verdediger. Bij Frankrijk zijn ze misschien afhankelijk van Mbappe, maar Frankrijk heeft al het nodige ongeluk gehad qua blessures voor het toernooi begon. Veelzeggend is misschien overdreven, het een niet al te lang durend toernooi en hij is al het e.e.a. gewend met competitie+CL voetbal doordeweeks.
Ja die goal van Casemiro was goed ingeschoten, maar ook wat mazzel idd. Desalniettemin had ik geen moment getwijfeld dat Brazilië niet zou winnen. Fransen inderdaad wat dat betreft meer pech gehad, al vind ik die laatste blessure van Hernandez voor het elftal wel een voordeel doordat zijn broertje meer toevoegt. Frankrijk zie ik voorlopig echt als de uitdager van Brazilië, dat is niet voor niks natuurlijk
Servie en Zwitserland allebei erg dichtbij elkaar. Welke eindstand moet ik kiezen voor mn WK poule?
1-1
Ik raad Servie aan om wel gewoon door te blijven voetballen zo, en niet zoals Uruguay op de lauweren te gaan rusten. Je weet het nooit wat Kameroen tegen Brazil B doet.
Mooie goal Zwitserland, maar ik wil Servië door.. Moeten er weer 2 maken nu.
Servie ook een grote tegenvaller. Niet alleen vandaag, maar ook het hele toernooi. Niet zo erg als de Denen want het is wel vermakelijk geweest, maar had toch veel meer van ze verwacht.
Gisteren België en Duitsland, vandaag Suarez en Tadic. Heerlijk.
somagunner ( 3 december 2022)
Ik had Zwitserland door. Worden naar mijn mening heel vaak onderschat. Het is vaak niet zo spectaculair, maar het is al jaren echt een team en spelen verzorgd voetbal met een goede discipline. Servië vaak teveel alles of niks met die lui.
Heb de wedstrijd overigens niet gezien, dus weet niet hoe de verhouding was tussen de teams.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers