Gelukkig wisselt clown Schmidt altijd veel zodat de selectie lekker fit is.
Gelukkig wisselt clown Schmidt altijd veel zodat de selectie lekker fit is.
Ik zie diezelfde Diop als twee weken geleden gewoon weer de 1-0 maken in de 91e minuut.
We wisten het al een paar weken, maar Schmidt is schluss.
Dankzij Sturm Graz doen we nog mee. In theorie.
Dit kan zo niet langer.
Conference League zou voor PSV ook niet heel beroerd zijn, maak je wellicht nog kans op een prijs ook.
Feyenoord en AZ lijken de tussenronde over te gaan slaan.
Nou ... Da's wel tikkeltje prematuur.
Lyon de enige met twaalf punten, hopelijk volgend seizoen gewoon weer de CL in.
Was weer om te janken. Sociedad speelt gewoon gelijk bij Sturm Graz. Had gisteren gewonnen en er was een dikke stap gezet richting overwintering. Nu moet je gaan presteren in Spanje. Ik vrees voor de Conference League na de winter.
Johan C ( 5 november 2021)
Er zijn ook gewoon te veel spierblessures momenteel. Alleen lastig dat je er van buitenaf niets over kunt zeggen. Wie weet zijn er te veel blessuregevoelige spelers, of heb je gewoon pech, is de trainingsbelasting te zwaar, of haalt Schmidt spelers uit voorzorg gewoon veel sneller naar de kant. Ik hoop dat het niet waar is, maar loop soms met het idee rond dat de trainingsbelasting gewoon veel te zwaar is.
Nederland maakt een inhaalslag qua sterkte in Europa vergeleken met enkele jaren terug .
Knappe prestatie
Gooi je lichaam voor de bal ipv zijwaarts duiken en handen omhoog. PSV best zwak exit zo.
Illarramendi was ik helemaal vergeten dat ie nog bestond. Groot talent was dat. The next Xabi maar helemaal mislukt bij Real. Zit nu op de bank voor Sociedad.
Afgelopen. Wat een domme fout achterin bij PSV.
somagunner ( 9 december 2021)
Op zich ook een mooie statistiek: de eerste Conference League winnen.
Sangare wat een debiel. Scheidsrechter kon prima zien wat hij daar deed. Terecht gele kaart.
Vond 't zeker geen geel. Zo'n kabouter loopt tegen zijn pink aan, tsja..
Kan PSV Mootje niet redden uit de gaarste stad van NL, Tilburg?
Hij kon tenminste iets creëren. Ja hij heeft veel problemen maar als je hem in de zomer kan oppikken wanneer de trainer weg is zou nog kunnen. Dan is ie misschien helemaal opgeladen. Of je haalt hem op in de winter als huur optie tot koop. Zijn marktwaarde is toch heel laag.
Wat een afgang PSV.
Goh PSV staat er weer eens niet in een potje waar het er echt om gaat. Wel typisch dat ze als enige Nederlandse club niet winnen deze week
Johan C (10 december 2021)
Overwinteren in Europa, trots.
Europees avontuur van Barcelona is binnenkort ook over, Napoli geloot.
Ongunstige loting voor de NL Coëfficiënt: Porto - Lazio en Braga - Sheriff
Ik vind het altijd wel aandoenlijk dat je het blijft proberen. Hou vol jongen, Urk heeft geen ziekenhuis!
Lazio stelt geen reet voor en Italianen in de EL is in deze fase over het algemeen een eitje. Die nemen het pas na de kwartfinale serieus.
Napoli voor in, en tegen het Barcelona van Xavi.
Dortmund wordt door Rangers verkracht, 1-4 inmiddels.
1-1 eindstand, dominant Barça na een dramatische CL-campagne.
Kop VZ;
Barcelona laat dolgedraaid Napoli in leven; wéér omhaal van Luuk de Jong
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=400383
Ontslaan die Xavi toch?
Ontslag? Nee, gaat prima zo
Moet ontslagen worden omdat Auba heeft gehaald en Ferran voor 55 miljoen euro. Zijn talent id is enorm slecht.
Heeft duidelijk talent als trainer en zit nog in een proces. Vraag me af of Barca twee jaar de tijd heeft of meer. Moet me een beetje denken aan Arteta. Die is pas na 2,5 jaar op dreef.
Rangers schakelt gewoon Dortmund uit. De weg ligt nu open voor Sevilla.
Barca ook makkie uiteindelijk
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers