Niet normaal hoeveel kansen psv nodig heeft. Onnodig dit.
Niet normaal hoeveel kansen psv nodig heeft. Onnodig dit.
Mooi geweest met die oefenpotjes tegen FC Amsterdam en Go Ahead, vandaag gaan we voor het echte werk, Feyenoorders. Met een gelijkspelletje kan ik leven en dan thuis afmaken met Gimenez.
Hoerige tyfus Franse teringhonden.
Atletico is ook niet meer wat het geweest is gelukkig.
Lekker de coëfficiënt verneuken.
Losers.
Na de interlands hopelijk iedereen fit en terug. Zure nederlaag, onnodig. Geluk dat PSV had, die miste wij.
Minteh is nog een beetje jeugdig.
Joh....
Wat een prachtig clublied heeft rc lens
Scum wederom niet welkom in Rome. Was te verwachten.
Minteh en Trauner afwezig morgen. Ivanusec wel bij de selectie. Lijkt me dus Madrid variant te worden, Stengs rechtsbuiten, Zerrouki erin.
Bayern heeft het nog lastig in Turkije.
Hup psv en Feyenoord.
Beste goal van psv.
En de gelijkmaker minstens zo mooi.
Sfeertje ook wel daar.
Wel fijn clubje dat Lens. Mooi stadion ook.
Giminez gelukkig erbij vanavond.
Zin in. Zal dus wel Stengs rechtsbuiten worden en Zerrouki erin. Vrees dat we Trauner zijn koopkracht wel eens kunnen gaan missen bij hoekschoppen tegen. Verder wel vertrouwen in.
Lazio niveau Ajax en Vitesse.
Fijne walk-over.
Nou....zit wel iets meer voetbal in hoor. Maar Feyenoord behoorlijk balvast. Maar blijven Italianen en Nieuwkoop met gele kaart op zak is gevaarlijk zat.
Feyenoord gegroeid hoor.
Maradona10 (25 oktober 2023)
Heerlijk hoor. Zerrouki en Stengs uitblinkers imo. Ivanusec terug, wordt ook weer genieten.
Genieten
Zonde van alle gele kaarten, vooral die van Geertruida. Zo onnodig. En wat was Lopez allemaal aan 't doen?
Beetje ondankbare taak ook. Nagenoeg geen ritme en rechtsback.
Atletico gelijkgespeeld, Feyenoord nu koploper. Prima avondje
Feyenoord gegroeid hoor.
Zal beetje afhankelijk zijn van de tegenstander. Zijn luxeproblemen. Zoals PSV heeft op de positie achter de spits. Ik ben erg benieuwd naar een basis zoals gisterenavond, maar dan nog Ivanusec ipv Paxiao. Dan heb je wel ontzettend veel vastigheid en creativiteit. Twijfel beetje aan diepgang, maar bijvoorbeeld uit bij Lazio lijkt me dat prima plan.
Coëfficiënt technisch gezien mag het Nederlands voetbal Feyenoord dankbaar zijn. Mochten Feyenoord en Ajax hun huidige vorm enigszins vasthouden, heeft Feyenoord blijkbaar een reële kans op het WK voor clubs in 2025 in Amerika. Momenteel staat Feyenoord volgens mij al boven Ajax op de coëfficiëntenlijst, dus is kwestie van consolideren. Wat een tijden...
Dat Stengs een groot aandeel heeft in de aanvallende kwaliteit van Feyenoord wordt nog eens stevig onderstreept door de data rondom het aantal gecreëerde kansen in het miljoenenbal. In de wedstrijden tegen Celtic, Atlético Madrid en Lazio creëerde de spelmaker maar liefst 14 kansen voor de Rotterdammers. Geen enkele speler in de Champions League deed hem dat na. Zo moeten onder andere topspelers Luka Modrić (Real Madrid - 12 kansen), Ivan Rakitić (Sevillia - 11 kansen) en Julian Álvarez (Manchester City - 10 kansen) het afleggen tegen Stengs.
Ook als we de geproduceerde kansen uit dode spelsituaties niet meerekenen en dus puur kijken naar de mogelijkheden die in open spel werden gecreëerd, is Stengs koploper met 11 gecreëerde kansen. De Feyenoorder laat daarmee zijn hielen zien aan toptalenten Jude Bellingham (Real Madrid - 8 kansen), Khvicha Kvaratskhelia (Napoli - 8 kansen) en Bukayo Saka (Arsenal - 7 kansen).
Ik snap dat het lastig is voor je, maar je moet even doorrekenen. Dus er valt een succesvol jaar weg voor Ajax na dit seizoen (ja, vroeger kwamen jullie in Europese wedstrijden wel eens over de middenlijn) en dit seizoen komt er voor in de plek. Ik heb jammer genoeg geen kleurpotloden bij hand om het voor je uit te tekenen, maar in het kort: Feyenoord boven Ajax.
Na dit seizoen is momenteel, ja?
Feyenoord kan morgen goede zaken doen om te overwinteren in de CL.
Lazio bleek toch wel matig en lijkt me ook in Rome te kloppen.
Zal Feyenoord zelf ook weer eens fatsoenlijk moeten spelen.
Kinderen.
Laat dat.
Even aanzetten en Feyenoord wint met gemak.
Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)
Favorieten/bladwijzers