Top blijven draaien is moeilijker dan een seizoen knallen. Moet nog maar zien of we vanaf nu een traditionele Top 4 hebben, zoals ze in Alkmaar eo beweren. In het verleden hebben die geluiden ook geklonken vanuit Enschede en Kerkrade..
Top blijven draaien is moeilijker dan een seizoen knallen. Moet nog maar zien of we vanaf nu een traditionele Top 4 hebben, zoals ze in Alkmaar eo beweren. In het verleden hebben die geluiden ook geklonken vanuit Enschede en Kerkrade..
Ihlosi (27 augustus 2020)
AZ op basis van onderling resultaat kampioen van Tsjechië https://t.co/Vzr6DmuRPH
— DeSpeldSport (@SpeldSport) August 26, 2020
chuchu (31 augustus 2020),Giovani (27 augustus 2020),Gladde Chevin (27 augustus 2020),Hidz (31 augustus 2020),Ihlosi (27 augustus 2020),joost_vdv (31 augustus 2020),Miln (27 augustus 2020),Río (31 augustus 2020),Spekkoek (27 augustus 2020),Tinussz (31 augustus 2020),UltraMarijn (15 september 2020),Wastum (28 augustus 2020),Zeus (27 augustus 2020)
Is het nog steeds zo dat Russische en Oekraïense clubs niet tegen elkaar kunnen loten?
Volgens mij wel.
AZ - Dynamo Kiev dus. Kon beter, kon slechter.
Liever thuis gespeeld. Benfica in ieder geval ontlopen. En mochten we doorgaan kunnen we dan ook niet tegen Benfica loten, aangezien Kiev dus niet tegen Krasnodar mag spelen.
AZ gaat ze pakkies geven. De drie voorin mogen wel beginnen te draaien. Heel de voorbereiding shit.
Als ze doorgaan, ligt de CL wel echt voor het grijpen. Tegen Gent & Rapid Wien ben je gewoon de favoriet.
DanielAlves (31 augustus 2020)
Gaat gebeuren. Hopelijk besluiten Idrissi en Boadu om er dan een seizoen aan vast te plakken. Ze moeten wel iemand halen om De Wit te vervangen. Die kan er geen kut van.
Giovani (31 augustus 2020)
En iemand om Idrissi te vervangen, die kan er ook helemaal niks van.
En verdedigend is het ook niet best.
Giovani (31 augustus 2020),Gladde Chevin (31 augustus 2020),Zeus (31 augustus 2020)
Momus haat al langer onterecht op Idrissi. Na de Ajacieden echt met afstand de beste linksbuiten van de Eredivisie. Ik dacht altijd dat hij super grillig was, maar is ook echt de enige consistente aanvaller van AZ en werkt keihard. Het is dat hij snelheid mist, anders zou ik 'm zo kopen als Europese subtopclub.
DanielAlves (31 augustus 2020),Río (31 augustus 2020)
Playa (31 augustus 2020)
Moet het nog maar zien. Kiev uit is geen feest. De stad wel trouwens.
Gladde Chevin (31 augustus 2020)
DanielAlves (31 augustus 2020)
Kiev uit, poeh, goed dat de verliezer direct doorstroomt naar de groepsfase EL. Wel jammer dat de Belgische concurrent dan zo'n Rapid Wien als tegenstander krijgt.
Als we het over AZ hebben moeten Wijndal en Midtsjo ook zeker benoemd worden. Ik heb Svensson ook altijd een prima rechtsback gevonden.
DanielAlves (31 augustus 2020),Zeus (31 augustus 2020)
Zeus (31 augustus 2020)
Plaatste het laatst al, maar dit geraamte is uitstekend:
Bizot
Svensson-X-X-Wijndal
Midtsjo-X-Koopmeiners
Stengs-Boadu-Idrissi
Eventueel Stengs op 10 en dan een nieuwe rechtsbuiten erbij. En eventueel Clasie er in, maar dan moet de andere CV echt van absolute topniveau zijn.
Vervang die Koopmeiners dan ook meteen ff.
Playa (31 augustus 2020)
Voor dat niveau prima joh.
AZ echt een stuk beter sinds ik kijk. Het is nu wachten op een vieze counter van Dynamo.
AZ wordt genaaid,
had minimaal 1 penalty moeten hebben.
Jammer dat Idrissi niet fit genoeg is. We hebben een beetje onvoorspelbaarheid nodig.
Zeus (15 september 2020)
Idrissi wordt idd echt gemist. Is gewoon de beste aanvaller van AZ. Stengs bakt er echt niks van.
Keiser (15 september 2020)
Komt AZ goed weg, had ook sooh maar op de stip gekund, ja.
En dan = het wel raak 1 - 0 achter nu AZ
Dood en doodzonde.
Kom op AZ, jullie moeten er pas in de volgende ronde uitvliegen.
Zeer spijtig. Kom op AZ!
Is dit weer over 1 wedstrijd of is er nu wel een return?
Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)
Favorieten/bladwijzers