Goed omgedraaid van Kroatië. Als ze donderdag op dezelfde manier met ruimte om gaan tegen een België wat zal moeten winnen dan gaan onze Zuiderburen er echt totaal kansloos af.
Goed omgedraaid van Kroatië. Als ze donderdag op dezelfde manier met ruimte om gaan tegen een België wat zal moeten winnen dan gaan onze Zuiderburen er echt totaal kansloos af.
Als we even kijken naar de andere nummer 3's op dit moment dan denk ik dat VS, Saoedi-Arabië, Denemarken en Uruguay allemaal winnen van België. Dus met jouw redenering zijn die poules dan nog veel sterker. Of wat te denken van Duitsland als nummer 4? Dat is pas een sterke poule
Canada was op. Hopelijk kunnen ze pieken donderdag.
Denemarken meer kwaliteit, Uruguay krijg je een zelfde wedstrijd als 2e helft Marokko waarin ze het afleggen op fysiek en inzet en VS en Saoedi-Arabië spelen allebei met veel energie en pressing waar de defensie niet mee om kan gaan en ze tegen Canada bijna aan ten onder gingen. En t.o.v. Canada kunnen die landen dan wat beter met hun kansen om gaan. Afgaande daar op lijkt dat me echt zo gek nog niet. Maar goed, allemaal hypothetisch haha
Spannende dag voor de Belgen.
FernandoC ( 1 december 2022),Río ( 1 december 2022),somagunner ( 1 december 2022)
Zou leuk zijn als Marokko het redt. Hier in Amsterdam Zuidoost zit ik verder toch veilig.
Nog meer hoop ik erop dat Belgie eruit gekickt wordt door de Republika Hrvatska. Mooie ploeg, ondanks dat ze wat op leeftijd zijn. Belgie gun ik buiten de typhus niet heel veel.
Ik ga alvast mijn auto binnen zetten.
Marokko en Kroatië gaan dit halen.
Jammer voor Canada. België heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Kroatie - België is echt een fantastische pot qua spanning, twee teams die ervoor gaan. Die backs van Kroatië zijn monsterlijk, zet dat af tegen die backs van Oranje. De HSL vs een stoptrein.
Wat een wedstrijd. België (Lukaku) had er 4 moeten maken.
Mooiste pot van het WK tot nu toe. Dan de Kroaten de overhand en de kansen, dan de Belgen. Lukaku had het al moeten beslissen…
Maar ze stonden wel lange tijd op 1 op de wereldranglijst.
Lukaku....wat slecht.
Heel mooi, de juiste twee teams door. Had Kroatie graag op 1 gezien, maar zo is het ook prima. Feli voor Alves en Fernando.
DanielAlves ( 1 december 2022),FernandoC ( 1 december 2022)
Jammer Hoogkamp. Maar geen probleem, volgende ronde ben je wss Duitser of Spanjaard.
Trouwens Lukaku omg. Belgische GGZ moet daar aan te pas komen.
Hoogkamp ( 1 december 2022)
Gefeliciteerd Alves
Hoop de volgende wedstrijd weer een Ziyech style goal
Martinez opgestapt.
Mooie beelden van lukaku, in de zin van de beleving, ik zou willen dat de spelers van mijn club zou het veld zouden verlaten na een slecht resultaat. Ik heb respect voor deze man
Marokko was echt geweldig in de eerste helft. Al moet gezegd dat Canada ook wel weer erg zwak was. Die hebben alleen in de eerste wedstrijd in de openingsfase even wat laten zien. Uiteindelijk kunnen ze niet verdedigen en niet scoren. Ook tegen België was het een hopen huis. Voor Alderweireld was het een feest met al die lange ballen die hij kon geven.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers