Michael van Praag, de voorzitter van de voetbalbond, twitterde nog dat het 'indrukwekkend' was
Michael van Praag, de voorzitter van de voetbalbond, twitterde nog dat het 'indrukwekkend' was
Hidz (30 mei 2019)
Het voelt eerder als een vriendschappelijk duel in de VS ter voorbereiding op het seizoen dan een Europese finale zo. Beide ploegen komen ook maar mat voor de dag. Nog geen stevige tackle gezien.
Hidz (30 mei 2019)
Wat een tering lelijke wedstrijd van Arsenal. Dit is een fucking finale en zo slapjes voetballen met drie man achterin. Kan me de FA cup finales nog goed herinneren toen we van begin af aan er vol voor gingen.
Ik kan het niet meer aanzien.
Intertotovoetbal. Gelukkig zijn dit twee ploegen die nog wel eens een finale halen, moet er toch niet aan denken dat dit eenmalig zou zijn voor pakweg Braga of Fulham ofzo.
Ben principieel wel voor finales op dit soort plekken, maar zorg dan wel dat de omstandigheden w.b. infrastructuur en camerastandpunten deugen.
Lekker!!
Mooie kopgoal van Giroud wel. Hopen dat de wedstrijd nu openbreekt.
Ik mis Giroud.
Verder lijkt dit wel zo'n pre season potje in Azië. Totaal geen gevoel bij deze finale.
Fijne aanval.
Gevoel dat Chelsea dadelijk een speelgoedbeker krijgt vernoemd naar de plaatselijke machthebber inderdaad.
Arsenal doet weer wat Arsenal het beste doet
Een Europese bekerfinale in Azerbeidzjan in dit stadion. Hoe bedenk je het. Totaal geen sfeer.
Heb t echt met Arsenal te doen, het wordt gewoon zielig.
Die losings mentality zit er nog steeds in, iedereen die een link had met Wenger moet gwn weg.
4-1, slachting.
Wajow dit is te nep
Dit team is ook gewoon niet hard. Vroeger faalde Arsenal ook maar toen voelde ik er tenminste nog iets bij.
JoëlGunner (29 mei 2019),somagunner (30 mei 2019)
Dikke prima. Goed voor Ajax.
Dit moet wel de meest sfeerloze finale ooit zijn. Echt muisstil.
Gladde Chevin (29 mei 2019),Hidz (30 mei 2019),Tinussz (29 mei 2019)
Gelukkig heb ik nog een feestje vanavond, fuck dit man. Joel, Soma, Suri, hoop dat jullie er ook nog wat van kunnen maken.
Leuk ook dat dit Chelsea en Arsenal wordt aangerekend. Geen enkele West-Europese club zou een volksverhuizing naar Bakoe kunnen organiseren, alleen al wegens te weinig aanbod. Akelige finale.
Hidz (30 mei 2019)
Gladde Chevin (29 mei 2019)
Wat een aanfluiting om die finale in Bakoe te houden. Was wat het resultaat betreft wel win-win vanavond. Ik vind Arsenal een oneindig veel mooiere club dan Chelsea, maar het wordt nu wel pot 2 voor Ajax als ze zich voor de CL mochten kwalificeren.
Lap, ik stop met kijken en het wordt een doelpuntenfestival.
Ach. All good zolang Tottenham zaterdag niet wint.
DanielAlves (30 mei 2019)
somagunner (30 mei 2019)
Lekker. Prima voor Ons Aller Ajax.
Gladde Chevin (30 mei 2019),somagunner (30 mei 2019)
Playa (30 mei 2019),somagunner (30 mei 2019)
Hazard man.. Al gaat ie naar de kutste club die er is, zo'n speler kan je gewoon niet haten.
RaulVilla (30 mei 2019)
Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)
Favorieten/bladwijzers