Pagina 208 van 258 EersteEerste ... 108158198206207208209210218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.316 t/m 9.360 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #9316
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ben benieuwd of er nog een wraakactie komt van ''onze'' kant.

  2. #9317
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ik hoop dat jij je grapje zelf leuk vind....
    Tis niet sooh moeilijk hoor, mensen durven niet meer open te zijn omdat men dan gestraft gaat worden.
    Maar al die gasten die rotsooi trappen moet je doorgeven aan allerlei instanties met velen tegelijk, aangeven die doortrapte valserikken .
    Eruit wat er niet in hoort .

  3. #9318
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of er nog een wraakactie komt van ''onze'' kant.
    Niet hoop ik... Mee gaan in dit niveau moet je niet willen.

    Overigens zou het mij ook niet verbazen dat ze hier in Nijmegen net zo van schrikken als wij doen. En dat dit een actie is van paar mafkezen die gewoon serieus echt niet doorhebben wat ze gedaan hebben..

  4. #9319
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Trieste actie. Veel lager kun je niet zinken, dieptepunt.

  5. #9320
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het beste zou zijn als NEC de schade vergoedt. De supporters richten schade aan die ze uiteindelijk zelf moeten betalen.

    Helemaal omdat NEC op de centjes let zal het bij de supporters misschien eerder door het hoofd spoken, al overschat ik dit soort ''supporters'' nu wel..

  6. #9321
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Het beste zou zijn als NEC de schade vergoedt. De supporters richten schade aan die ze uiteindelijk zelf moeten betalen.

    Helemaal omdat NEC op de centjes let zal het bij de supporters misschien eerder door het hoofd spoken, al overschat ik dit soort ''supporters'' nu wel..
    Lijkt me beter als de supporters hun verantwoordelijkheid nemen en de daders aanwijzen zodat zij aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de schade.

  7. #9322
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Het beste zou zijn als NEC de schade vergoedt. De supporters richten schade aan die ze uiteindelijk zelf moeten betalen.

    Helemaal omdat NEC op de centjes let zal het bij de supporters misschien eerder door het hoofd spoken, al overschat ik dit soort ''supporters'' nu wel..
    NEC moet de schade vergoeden die een paar zieke geesten zogenaamd in naam van NEC heeft aangericht? Dat meen je toch niet serieus?

  8. #9323
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    NEC moet de schade vergoeden die een paar zieke geesten zogenaamd in naam van NEC heeft aangericht? Dat meen je toch niet serieus?
    Laat ze de daders maar opsporen en die de schade laten vergoeden... nog beter laat ze het zelf schoonmaken!

  9. #9324
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Graffiti op graffiti, lastig schoonmaken.

  10. #9325
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Zit een laag overheen die de graffiti moet beschermen. SV is al aan het schoonmaken dus dat wordt vergoeden dan.. er is ook aangiften gedaan

  11. #9326
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Laat ze de daders maar opsporen en die de schade laten vergoeden... nog beter laat ze het zelf schoonmaken!
    Bedoel je met ''ze'' de politie of NEC?

    Daders vinden, het zelf laten schoonmaken, een dikke boete en een stadionverbod zou wel prima zijn ja.

  12. #9327
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Bedoel je met ''ze'' de politie of NEC?

    Daders vinden, het zelf laten schoonmaken, een dikke boete en een stadionverbod zou wel prima zijn ja.
    NEC + aanhang in samenwerking met de politie...

  13. #9328

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Stadionverbod voor iets wat totaal buiten een wedstrijd staat. Logisch ja. Gewoon boete en klaar.

  14. #9329
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Stadionverbod voor iets wat totaal buiten een wedstrijd staat. Logisch ja. Gewoon boete en klaar.
    Die kan een club gewoon uitdelen als ze er een gegronde reden voor hebben. Komt wel vaker voor dat relschoppers buiten een stadion zoiets krijgen.

  15. #9330

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Kunnen ze doen ja, daarom maakt dat nog niet het juiste.

  16. #9331
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Zulke idioten gewoon aan de schandpaal.

  17. #9332
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zulke idioten gewoon aan de schandpaal.
    Ah ja. Dat wilde je toen ook met die JHK idioten kan ik me herinneren inderdaad.

  18. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C ( 9 november 2016)

  19. #9333
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Puik gereageerd door NEC.

    NEC-directeur Bart van Ingen heeft woedend gereageerd op het bekladden van een portret van het overleden Vitesse-icoon Theo Bos. Op de achterkant van het supportershome van de Arnhemmers staat 'NEC' gekalkt.

    *"Dit is echt not done", reageert Van Ingen tegenover Omroep Gelderland. "Een beetje rivaliteit is prima, maar dit getuigt van een disrespect en opzichte van Vitesse. Dit is ver over de grens."
    Opnieuw komt NEC op deze manier negatief in het nieuws. Vorige week trakteerden supporters van de Nijmegenaren een bus met FC Groningen-fans op een stoeptegel. "Onze club wordt nu twee keer in korte tijd in diskrediet gebracht. De grens is bereikt en overschreden."
    Bos, oud-speler en voormalig trainer van Vitesse, overleed in 2013. Hij verloor de strijd tegen alvleesklierkanker.

    Update 14.19 uur:*Ook Joost de Wit, directeur van Vitesse, heeft geen goed woord over voor de actie van de NEC-fans. "Het is respectloos. Van Ingen heeft mij direct gebeld. Dat siert hem. Wij stellen samen dat hier inderdaad een grens wordt overgeschreden", citeert*Omroep Gelderland*hem. De schade is gelukkig ter herstellen. "Technisch is het mogelijk de bekladdingen weg te halen. Dat gaat dus lukken. NEC heeft gezegd dat zij de schade betalen."

  20. #9334
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Puik gereageerd door NEC.
    Eens, nette reactie.. En nu de daders zoeken zodat zij NEC de kosten kunnen terug betalen.

  21. #9335
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Stadionverbod voor iets wat totaal buiten een wedstrijd staat. Logisch ja. Gewoon boete en klaar.
    Maar niet buiten een stadion.. Het supportershome staat op het terrein van Gelredome en hoort dus bij het stadion...

    Op wedstrijd: jongens laat stadion vandaag heel... komen morgen wel terug! Dan krijgen we er geen stadionverbod voor!

  22. #9336
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ah ja. Dat wilde je toen ook met die JHK idioten kan ik me herinneren inderdaad.
    Zou toch sneu zijn om de jongens van de JongerenHardeKern zoiets aan te doen? Ik weet niet overigens van welke JongerenHardeKern zij eigenlijk waren, het waren namelijk geen Vitesse-supporters bleek achteraf. Je hebt trouwens niks te melden over het incident van vandaag?

  23. #9337
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zou toch sneu zijn om de jongens van de JongerenHardeKern zoiets aan te doen? Ik weet niet overigens van welke JongerenHardeKern zij eigenlijk waren, het waren namelijk geen Vitesse-supporters bleek achteraf. Je hebt trouwens niks te melden over het incident van vandaag?
    Jongens zijn idd opgespoord door Vitesse en bleken geen banden met Vitesse te hebben (lees geen seizoen- of clubkaart).. Over de tekst kwamen ze met een onduidelijke verklaring. Maar laten we er maar vanuit gaan dat wel stond wat iedereen toen dacht. Nog al ongeloofwaardig jongere harde kern ophangen bij een club waar je geen seizoen of clubkaart heb.

    Maar goed ik zie ook niet in waarom deze kwestie weer opgerakeld moet worden, Modus..

  24. #9338
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Jongens zijn idd opgespoord door Vitesse en bleken geen banden met Vitesse te hebben (lees geen seizoen- of clubkaart).. Over de tekst kwamen ze met een onduidelijke verklaring. Maar laten we er maar vanuit gaan dat wel stond wat iedereen toen dacht. Nog al ongeloofwaardig jongere harde kern ophangen bij een club waar je geen seizoen of clubkaart heb.

    Maar goed ik zie ook niet in waarom deze kwestie weer opgerakeld moet worden, Modus..
    Hij (lees: Modus) merkte dat er stof kwam op de meldingen-knop nadat zijn pogingen tot grappig zijn niet werden beloond. Wanneer hij via mij probeert te scoren krijgt hij in ieder geval weer een donkerblauwe melding-knop door zijn snuivende holmaatje; Johan C.

  25. #9339
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Jongens zijn idd opgespoord door Vitesse en bleken geen banden met Vitesse te hebben (lees geen seizoen- of clubkaart).. Over de tekst kwamen ze met een onduidelijke verklaring. Maar laten we er maar vanuit gaan dat wel stond wat iedereen toen dacht. Nog al ongeloofwaardig jongere harde kern ophangen bij een club waar je geen seizoen of clubkaart heb.

    Maar goed ik zie ook niet in waarom deze kwestie weer opgerakeld moet worden, Modus..
    Omdat jongetje Sam er nogal een dubbele moraal op nahoudt.

  26. #9340
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Omdat jongetje Sam er nogal een dubbele moraal op nahoudt.
    Zo ver ik kan kan herinneren heeft toendertijd iedereen zijn schande uitgesproken over wat er toen in Gelredome hing.
    Niet dat heel veel werkte want ik kan me ook herinneren dat wij konden roepen wat we wilde maar Vitesse moest zich kapot schamen want iedereen wist dat en dat moesten wij ook weten. Ik kon wel tig keer zeggen dat ik het doek niet gezien had en als ik het gezien had er ook niets achter gezocht had op dat moment..

    Maar dit is dus precies de reden waarom dit voor NEC net zo vervelend is als voor ons. Iedereen wijst en vind er wat van terwijl je er zelf weinig aan kan doen. Daarom ook voor NEC van belang de dat daders gewoon gepakt worden.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 9 november 2016 om 17:24

  27. #9341
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Een dubieus doek of een herdenkingsmonument bekladden.... Prima te vergelijken ja.

  28. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 9 november 2016)

  29. #9342
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Zo ver ik kan kan herinneren heeft toendertijd iedereen zijn schande uitgesproken over wat er toen in Gelredome hing.
    Niet dat heel veel werkte want ik kan me ook herinneren dat wij konden roepen wat we wilde maar Vitesse moest zich kapot schamen want iedereen wist dat en dat moesten wij ook weten. Ik kon wel tig keer zeggen dat ik het doek niet gezien had en als ik het gezien had er ook niets achter gezocht had op dat moment..

    Maar dit is dus precies de reden waarom dit voor NEC net zo vervelend is als voor ons. Iedereen wijst en vind er wat van terwijl je er zelf weinig aan kan doen. Daarom ook voor NEC van belang de dat daders gewoon gepakt worden.
    Nee Sammetje vond dat je er vooral niet over moest praten. Want dan kregen ze aandacht en dat wilden ze juist. En het was slecht voor dat kunstmatige clubje natuurlijk.

  30. #9343
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Een dubieus doek of een herdenkingsmonument bekladden.... Prima te vergelijken ja.
    De vergelijking gaat in zoverre op dat de clubs er weinig aan kunnen doen. In mijn beleving is het 2de idd wel even is "fouter" maar daar zullen ze het in Nijmegen ook wel mee eens zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nee Sammetje vond dat je er vooral niet over moest praten. Want dan kregen ze aandacht en dat wilden ze juist. En het was slecht voor dat kunstmatige clubje natuurlijk.
    Waarom moet je mijn club nou weer kunstmatig noemen? Daar gaat de hele discussie toch niet over?

    Verder kan ik me dat niet herinneren. Vind alleen beetje jammer dat je het nu op de man gaat spelen terwijl we het denk ik allemaal gewoon met elkaar eens zijn dat de daders gepakt en gestraft moeten worden.

  31. #9344
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik vind het een beetje jammer dat je bij wangedrag van Vitesse "supporters" er niet over mag praten, maar dat NECers publiekelijk aan de schandpaal moeten.

  32. #9345

    Aangemeld
    20 juni 2015
    Berichten
    1.550
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Precies.. Helaas heeft vrij wel iedere club van die idioten rondlopen...
    Bij NEC zijn het er wel erg veel. Het is daar sinds de degradatie om de haverklap raak. Ze moeten daar eens harder optreden tegen dat tuig. Elke wedstrijd staan ze ook weer met stenen te gooien. Die bosjes helden.

  33. The Following User Says Thank You to Bianconeri For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 9 november 2016)

  34. #9346
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Bij NEC zijn het er wel erg veel. Het is daar sinds de degradatie om de haverklap raak. Ze moeten daar eens harder optreden tegen dat tuig. Elke wedstrijd staan ze ook weer met stenen te gooien. Die bosjes helden.
    Viel mij ook al op, ja. Ik weet ook nog wel een incident met Foor die werd geraakt door een aansteker destijds door iemand uit zijn eigen uitvak. Daar werd ook heel geheimzinnig over gedaan. Met al die incidenten bij elkaar krijg je wel een aardig lijstje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje jammer dat je bij wangedrag van Vitesse "supporters" er niet over mag praten, maar dat NECers publiekelijk aan de schandpaal moeten.
    Dat heeft niemand behalve ik gezegd, dus daarvoor hoef je FCLD niet op aan te spreken. Ik vind het ook een beetje jammer dat je met een oud verhaal komt. Achteraf is gebleken dat het niet eens Vitesse supporters waren. Er is ook een groot verschil tussen een vage afkorting (die ik voor het spandoek niet eens kende) en het beschadigen van een herdenkingsmonument. Als er "Vitesse" of iets op een herdenkingsmonument van Johan Cruijff had gestaan met graffiti, dan was mijn reactie ook heel anders geweest. Nu was het iets vaags wat achteraf gezien ook heel anders zat. En daarom vond ik het niet terecht om allerlei conclusies eruit te trekken. Ik vind het ook een beetje jammer dat je wilt scoren met een oud verhaal terwijl je geen woord zegt over wat er vandaag is gebeurd. Dat bewijst dat je gewoon wilt scoren met oude verhalen.

  35. #9347
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje jammer dat je bij wangedrag van Vitesse "supporters" er niet over mag praten, maar dat NECers publiekelijk aan de schandpaal moeten.
    Volgens mij is er toen genoeg over gezegd. En uitgezocht door Vitesse. Aan NEC omdat nu ook te doen.

  36. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 9 november 2016)

  37. #9348
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Viel mij ook al op, ja. Ik weet ook nog wel een incident met Foor die werd geraakt door een aansteker destijds door iemand uit zijn eigen uitvak. Daar werd ook heel geheimzinnig over gedaan. Met al die incidenten bij elkaar krijg je wel een aardig lijstje.



    Dat heeft niemand behalve ik gezegd, dus daarvoor hoef je FCLD niet op aan te spreken. Ik vind het ook een beetje jammer dat je met een oud verhaal komt. Achteraf is gebleken dat het niet eens Vitesse supporters waren. Er is ook een groot verschil tussen een vage afkorting (die ik voor het spandoek niet eens kende) en het beschadigen van een herdenkingsmonument. Als er "Vitesse" of iets op een herdenkingsmonument van Johan Cruijff had gestaan met graffiti, dan was mijn reactie ook heel anders geweest. Nu was het iets vaags wat achteraf gezien ook heel anders zat. En daarom vond ik het niet terecht om allerlei conclusies eruit te trekken. Ik vind het ook een beetje jammer dat je wilt scoren met een oud verhaal terwijl je geen woord zegt over wat er vandaag is gebeurd. Dat bewijst dat je gewoon wilt scoren met oude verhalen.
    Daarom spreek ik jou ook aan, halvie. En niet haar. Wow.

  38. #9349
    Chief
    Guest

    Standaard

    Lees overigens dat de graffiti alweer helemaal verwijderd is en dat de originele tekening intact is gebleven.

  39. #9350
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Daarom spreek ik jou ook aan, halvie. En niet haar. Wow.
    Je spreekt mij helemaal niet aan, halvie.

  40. #9351
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Lees overigens dat de graffiti alweer helemaal verwijderd is en dat de originele tekening intact is gebleven.
    Goed nieuws, niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.

  41. #9352
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Zulke idioten gewoon aan de schandpaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ah ja. Dat wilde je toen ook met die JHK idioten kan ik me herinneren inderdaad.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Omdat jongetje Sam er nogal een dubbele moraal op nahoudt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nee Sammetje vond dat je er vooral niet over moest praten. Want dan kregen ze aandacht en dat wilden ze juist. En het was slecht voor dat kunstmatige clubje natuurlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik vind het een beetje jammer dat je bij wangedrag van Vitesse "supporters" er niet over mag praten, maar dat NECers publiekelijk aan de schandpaal moeten.
    Lees het nog een rustig door, kiddo. Of zitten je tandjes los?

  42. #9353
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bianconeri Bekijk bericht
    Bij NEC zijn het er wel erg veel. Het is daar sinds de degradatie om de haverklap raak. Ze moeten daar eens harder optreden tegen dat tuig. Elke wedstrijd staan ze ook weer met stenen te gooien. Die bosjes helden.
    Is in Nijmegen van alle tijden, 1990 keilde ze al driftig met stenen. En terug naar Vitesse.

  43. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Bianconeri (10 november 2016)

  44. #9354
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Volgens mij is er toen genoeg over gezegd. En uitgezocht door Vitesse. Aan NEC omdat nu ook te doen.
    Dader van het in elkaar meppen van de Ajaxchauffeur is nooit gevonden.

  45. #9355
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Dader van het in elkaar meppen van de Ajaxchauffeur is nooit gevonden.
    Zijn helaas geen beelden van... Wat mij betreft komt zo'n man nooit meer in de buurt van een stadion.. En wordt ie ook strafrechtelijk vervolgd maar helaas

  46. The Following User Says Thank You to FCLD For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (10 november 2016)

  47. #9356
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Lees het nog een rustig door, kiddo. Of zitten je tandjes los?
    Wanneer jij zonder citaat reageert, spreek je mij niet aan.

  48. #9357
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Het spijt me dat je het allemaal niet meer kunt volgen Sammetje.

  49. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (10 november 2016)

  50. #9358
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Het spijt me dat je het allemaal niet meer kunt volgen Sammetje.
    Excuses geaccepteerd, voortaan met citaat reageren of met mijn naam.

  51. #9359
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Nee hoor jongens, alles gaat goed. We hebben alleen pech gehad de laatste wedstrijden!

  52. #9360
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Meld zoveel mogelijk adressen dat je hulp zoekt.

    Eerste advies:
    Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie.

  53. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (29 november 2016)

Pagina 208 van 258 EersteEerste ... 108158198206207208209210218 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •