Pagina 21 van 47 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 945 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #901
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Volgens mij komt Redan toch? Deze kan in de spits spelen. Hij is geen Poepon maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik heb Jesse Mayele nog lang niet afgeschreven.
    Redan en Mayele zijn niet goed genoeg om gelijk er testaan .er moet gelijk een spits staan die ze erin schiet , Redan heeft 1 jaar niet gevoetbald en is nog niet Officeel binnen.

  2. #902
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik denk dat je aan Redan nog best wat kan hebben, maar het is niet een spits die er net zoveel in gaat schieten in de JL als Poepon.

    Heel zuur dit, in de voorbereiding komen zo ongeveer alle goals van zijn voeten, dus Sparta zit nu met een enorm probleem.
    Ook wordt er al gesproken over Godee in de spits, maar laten we dat maar gewoon niet proberen, want Godee is al tijden aan de mindere kant.

    Wat ik wel raar vind is dat er de laatste tijd veel van Sparta kant gedaan wordt om opener en transparanter te zijn, onder andere door die financiële bijeenkomst waar ook supporters hun vragen konden stellen en netjes beantwoord kregen (zie Spartaforum, ITWM en De Suppoters Vereninging), maar dat er nu weer niet gesproken wordt over het bedrag waarvoor Rydell naar de Graafschap gaat.

    Tis voor hem dan maar te hopen dat de Superboeren zich handhaven in de Eredivisie, al denk ik dat dàt lastig gaat worden.
    Heel zuur, Sparta moet nú echt werk maken op de transfermarkt. Met dit elftal zonder echte aanvalsleider ben je simpelweg niks in de Jupiler League, je moet toch ergens je goals vandaan halen...

  3. #903

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heel misschien moet Godee het vertrouwen krijgen. Het is toch gewoon een goede voetballer hoor. In de spits zou ik hem niet zetten, het is een snelle speler die goed kan counteren. Maar nood breekt wetten en misschien is hij wel een uitstekende spits.

  4. #904
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Stel je zet Godee in de spits dan heb je weer geen alternatief aan de zijkant, zo kom je toch egt uit dat er gewoon wat bij moet komen.

    Al was de wedstrijd vandaag heel goed van onze kant. Vooral Lerin en mayele.

  5. #905

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Doet me goed dat Kevin beseft dat er bij Sparta dit jaar wat te halen valt. Ik hoop echt dat hij minstens tot de winterstop blijft. Hij is toch een leider op het veld en daar buiten ook trouwens. Jammer dat die andere twee zij die naar Az zijn gegaan niet deze mentaliteit bezitten.

  6. #906
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kras komt

    Duplan gaat

    verdedigend is het nu wel goed vindt ik met Kras erbij.

    Alleen nog een scorende spits erbij . dan ga ik het egt goed vinden want ik denk Redan en Mayele toch niet egt de goal ketters zijn die je nodig heb in de Jpl.

  7. #907

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    En toch hebben deze spelers het in de voorbereiding niet slecht gedaan. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat het wereld spelers zijn. Mayele is nog jong, en geloof mij nu deze jongen komt er echt wel. Redan moet zichzelf bewijzen, het is nooit een slechte speler geweest, maar zijn mentaliteit is niet erg hoopgevend.

  8. #908
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wat mij het grootste probleem lijkt bij Redan is dat die is echt 100 fit wordt. 1 oefenwedstrijd tegen Togb en hij is weer niet fit voor Vandaag ja daar kan je dus niet opbouwe. Nu krijg Mayele de kans vanavond en die kan heus wel is wat leuks laten zien.

    Voorderest verwacht ik nog een spits en een nummer 10.

  9. #909
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Eerste 3 punten zijn binnen...!
    Laten we hopen dat we aant einde van de biercompetitie op dezelfde plek staan als nu!


  10. #910
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat er een spits komt is duidelijk en de namen zijn ook duidelijk . Of het wordt Johan Voskamp of Michel de Leeuw . De laaste genoemde kost rond de 4 ton en dat hebben we niet dus we zoeken nog een externe sponser die geld wil geven aan ons , Om hen tehalen , Lukt dat niet dan wordt het Voskamp . En mocht Strootman weg gaan zoude ze allebei wel is kunnen komen.

  11. #911

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Op dit moment zie ik graag Strootman voor het juiste bedrag vertrekken. Ik geloof niet meer in zijn clubliefde, deze is over. Wel ontbeert het sparta inderdaad aan een goede spits. Volgens mij is Abdul een goede keus, echter is hij in staat om iedere wedstrijd te presteren, daar heb ik mijn twijfel over. Wanneer sparta een goede spits had gehad tegen gae was de uitslag denk ik toch wel wat hoger geweest. Ik ken beide spelers overigens niet, bij welke club spelen zij nu?

  12. #912
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voskamp ( 24) Helmond sport vorige seizoen goed voor 22 doelpunten en heeft een contract tot 2011.
    Micheal de Leeuw, (22) Bv Veendam aanvallende middevelder 25 goals vorige seizoen contract tot 2012.

  13. #913

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Nu je het schrijft herinner ik mij inderdaad Voskamp. Een goede spits zou zeker welkom zijn. De andere ken ik niet maar aan zijn scorend vermogen te zien is ook hij welkom.

  14. #914
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Voskamp binnen voor 3jaar. Bouaozan traint mee, Waarom geen Amateurcontractje voor hem en dan zie ik het toch posetief in hoor.

  15. #915

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Een versterking zou ik denken die Voskamp, ik heb nu diverse verhalen over hem gelezen en ben best wel positief. Bouaouzan zal denk ik wachten op een eredivisieclub. Ik geloof er niet in dat hij weer bij Sparta wil voetballen en al helemaal niet tegen een amateur contract.

  16. #916
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Een versterking zou ik denken die Voskamp, ik heb nu diverse verhalen over hem gelezen en ben best wel positief. Bouaouzan zal denk ik wachten op een eredivisieclub. Ik geloof er niet in dat hij weer bij Sparta wil voetballen en al helemaal niet tegen een amateur contract.
    Ik denk als je het beter andersom kan draaien . Niemand wil Bouaouzan hebben . Zeker niet in de eredivisie , Heeft al paar x stage gelopen in het buiteland ,Maar daar wil ook geen enkele club hem hebben. Dus waarom zou die niet willen, misschien niet tegen een amateurcontract maar dan voor een Sparta salaris zou ik hem ook halen.

  17. #917

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Voskamp heeft een droom debuut gemaakt. De hele jl is nu gewaarschuwd voor Sparta als tegenstander. Dat is iedere wedstrijd wel een voordeel. Helaas heb ik er helemaal niets van gezien, het is nog even wennen weer op vrijdag alleen de samenvattingen zien.

  18. #918
    Dat zeg ik! Richon's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2008
    Locatie
    Emmeloord
    Leeftijd
    34
    Berichten
    802
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Sparta met 3-0 op de broek! Mag toch eigenlijk niet gebeuren.

  19. #919
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richon Bekijk bericht
    Sparta met 3-0 op de broek! Mag toch eigenlijk niet gebeuren.
    Mag niet gebeurdt wel welkom in de jpl . hier kan echt alles.

  20. #920
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En we staan weer met beide benen op de grond...
    Kansloze voetballers (lees strootman) lopen er toch rond bij Sparta...

  21. #921
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Samenwerking met Zuid?
    Never Nooit Niet!
    Liever FAILLIET DAN SATELIET!

  22. #922
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    31 aug Sparta wil samenwerken met Feyenoord

    Sparta wil samenwerken met stadgenoten Feyenoord en Excelsior. Technisch commissaris Rob Baan van de Kasteelclub vertelde vanavond bij Radio Rijnmond dat hij met beide eredivisionisten wil praten wat er op voetbalgebied mogelijk is.


    Baan, die zelf een aantal jaren in de Kuip werkte, weet dat er ,,gevoeligheden tussen Sparta en Feyenoord spelen'', zeker als het de concurrentie tussen beide jeugdopleidingen betreft.

    Volgens Baan maakt de financiële situatie van de drie clubs het echter noodzakelijk om beter samen te werken. Het huidige samenwerkingsverband tussen Feyenoord en Excelsior hoeft geen belemmering te zijn om Sparta daarbij te betrekken, aldus Sparta's technische man.

    Volgens Baan zijn de eerste contacten met collega Leo Beenhakker van Feyenoord al gelegd.
    Opzouten, bel Ajax maar......daar is in het verleden meer mee samengewerkt als met ons. Die hebben vast wel een handvol overbodige contractspelers die wederom bij jullie terecht kunnen. Feyenoord heeft niet eens voldoende mensen om Excelsior te voorzien.

    En laat Feyenoord straks vooral zélf de vruchten plukken van de goede jeugdige generaties die eraan komen.

    Baan ziet ze vliegen...

  23. #923

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Sparta: 'Verhalen over samenwerking overtrokken'

    Sparta Rotterdam is niet van plan om intensief met Feyenoord en Excelsior te gaan samenwerken. De Rotterdammers reageren daarmee op de verhalen die maandag zijn ontstaan.

    Commissaris technische zaken Rob Baan gaf maandag aan wel wat te zien in een samenwerking met de twee stadsgenoten. "Maar hiermee is een samenwerking bedoeld op het gebied van het elkaar informeren over beschikbaarheid en kwaliteiten van spelers", licht de club op haar website toe. "Een samenwerking zou ook kunnen bestaan uit het maken van afspraken met elkaar waarbij wordt afgesproken dat niet zal worden geprobeerd spelers uit elkaars jeugdopleiding weg te halen."

    "Enkele jaren geleden heeft Peter Bosz namens Feyenoord aan Sparta laten weten dat Feyenoord graag tot één regionale jeugdopleiding zou willen komen in Rotterdam", zo luidt het vervolg van de verklaring. "Sparta zou zijn jeugdopleiding dan moeten onderbrengen bij Feyenoord."

    "Peter Bonthuis heeft namens Sparta Rotterdam laten weten dat dit onbespreekbaar was en dat Sparta grote waarde hecht aan het in stand houden van de eigen jeugdopleiding. De afgelopen jaren is ook duidelijk gebleken dat de aanzienlijke investeringen in de jeugdopleiding van Sparta en de vernieuwingen die daar plaatsvinden hun vruchten hebben afgeworpen."

    De Kasteelclub stelt haar achterban dan ook gerust. "Er zijn geen contacten, noch met Feyenoord noch met Excelsior, waarin vormen van samenwerking worden besproken. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit in de toekomst wel zal gebeuren. Sparta Rotterdam hecht aan een eigen identiteit en zal er alles aan doen om die te behouden."

  24. #924
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo dit is ook weer uit de wereld gelukkig moest erniet aan denken . En wat Eindstein al zei liever met Ajax samenwerken dan met Feyenoord. Nu het boek dicht is kunnen we weer veder.

  25. #925
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mayele en Boakye allebij weg bij Sparta , Mayele per 1 November en Boakye is niet meer welkom na enkele overtredingen zoals telaat komen verkeersboetes en afgesproken afspraken niet nakomen.

    Zijn toch eff 2 spelers die ineens vertrekken uit je selectie moet echt wel wat bijkomen nu hoor.

  26. #926
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Boakye? Dat was toch een best aardige speler voor Sparta?

  27. #927
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Boakye kon nog naar Heerenveen enkele jaren geleden..
    Je weet dat je met Everse iemand binnen haalt die wat eist van zijn spelers, spelers met een mindere mentaliteit vallen dan even door de mand. Vind ik wel een goede zaak voor Sparta op dit moment, de kwaliteit ontbreekt het namelijk niet aan.

  28. #928
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Boakye? Dat was toch een best aardige speler voor Sparta?

    ja dat en dat is die nog steeds , hij is onze eerste en enigste rechtsback nu moet Rutjes daar steeds lopen tefalen.

    Er zijn wat kleine dingen voorgevallen tussen Everse en hem en het bestuur van Sparta dus daarom is die nu op non actief gezet.

    ---------- Post toegevoegd om 18:25 ---------- vorige post was om 18:22 ----------

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Boakye kon nog naar Heerenveen enkele jaren geleden..
    Je weet dat je met Everse iemand binnen haalt die wat eist van zijn spelers, spelers met een mindere mentaliteit vallen dan even door de mand. Vind ik wel een goede zaak voor Sparta op dit moment, de kwaliteit ontbreekt het namelijk niet aan.
    Klopt. Maar hij was nog niet fit toen Everse er was en er is daar aan gewerkt maar niet hard genoeg door Boakye de laaste weken heeft die weer gespeeld in het eerste en toen kwam er een terug slag in ze knie en nu heeft Sparta zo iets van we willen je lozen en hebben nog wat kleine puntjes en dan staan we sterk en willen we van je af.

    Erg vaag allemaal.

  29. #929
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Oscar Moens per direct naar Sparta .

    gelukkig maar Krul kosten ons veel teveel punten , helaas voor hem hij kon totaal de druk niet aan bij ons.

  30. #930

    Aangemeld
    27 november 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Spartanen die aanwezig zijn bij de oefenwedstrijd tegen Feyenoord?

    Btw:

    Sparta oefent tegen VVV in Turkije Share | Sparta Rotterdam zal op dinsdag 11 januari een oefenwedstrijd spelen tegen VVV-Venlo ter voorbereiding op de tweede helft van de competitie. De wedstrijd zal worden gespeeld tijdens het trainingskamp in Belek (Turkije). Het definitieve aanvangstijdstip is nog niet bekend, maar de wedstrijd zal in de middag worden gespeeld.

    De Kasteelclub vertrekt donderdag 6 januari naar Belek en zal op donderdag 13 januari terugkeren.

  31. #931
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik heb nog geen kaartje gehaald , Maar denk wel dat ik ga .

  32. #932

    Aangemeld
    27 november 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik heb hem zojuist besteld. Ook Feyenoorders van deze site aanwezig?

  33. #933
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelVM Bekijk bericht
    Ik heb hem zojuist besteld. Ook Feyenoorders van deze site aanwezig?
    zullen vast wel gaan , Maar die reageren hier niet zovaak meer . Het is een stuk minder geworden nu wij in Jpl zitten.

  34. #934
    I'm Sparta till i die! Donny's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2009
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    25
    Berichten
    252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Hallo mede Spartanen, laten we ff zien wie de club van Rotterdam is? In die oefenwedstrijd tegen Excelsior wonnen we ook, nu nog Feyenoord zien te verslaan
    Laatst gewijzigd door marcel013; 19 december 2010 om 10:19

  35. #935
    n-i-n-o's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 april 2008
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Sparta moet een betere coach. Het is heel jammer dat spelers als Duarte verval in de absurditeit van het spel. Het is mijn bescheiden mening

  36. #936

    Aangemeld
    27 november 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Nee. Ik denk niet dat het aan de coach ligt. We hebben gewoon teveel wijven in ons team en geen echte mannen. Als ik dan zit te kijken naar bv. een John, die jongen heeft TOTAAL geen beleving en het lijkt hem allemaal niet uit te maken. En zo kan ik er nog een paar noemen. Dit Sparta is gewoon geen team.

    Daarom ben ik ook zo blij met het aantrekken van Ricky van den Bergh. Eindelijk een jongen met een beetje pit. Ik denk dat dit goed is voor de selectie.

  37. #937
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We hebben al zoveel trainers gehad en niemand heb het egt naar behoren gedaan helaas. Wat Marcel zegt het kan ook aan het team zelf liggen. De beleving ontbreekt bij veel spelers . op Rutjes, Strootman en Dijkhuizen na. Slijngard heeft ook zijn momente het zelfde geld voor Duarte. Het zijn allemaal spelers die acties willen maken maar niet in team verband spelen en in de Jpl is het gewoon meer vechtvoetbal .

    Er moet echt nog wat bijkomen willen we iets laten zien.

  38. #938
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Locxz Bekijk bericht
    Hallo mede Spartanen, laten we ff zien wie de club van Rotterdam is? In die oefenwedstrijd tegen Excelsior wonnen we ook, nu nog Feyenoord zien te verslaan
    Je had beter die play off wedstrijd gewonnen ipv een oefenpotje...

  39. #939
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    We hebben al zoveel trainers gehad en niemand heb het egt naar behoren gedaan helaas. Wat Marcel zegt het kan ook aan het team zelf liggen. De beleving ontbreekt bij veel spelers . op Rutjes, Strootman en Dijkhuizen na. Slijngard heeft ook zijn momente het zelfde geld voor Duarte. Het zijn allemaal spelers die acties willen maken maar niet in team verband spelen en in de Jpl is het gewoon meer vechtvoetbal .

    Er moet echt nog wat bijkomen willen we iets laten zien.
    Ik denk dat zodra je verzorgd gaat voetballen, wat met deze spelersgroep moet kunnen, je er meer aanhebt dan als je meegaat in het vechtvoetbal van de eerste divisie,

  40. #940
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik denk dat zodra je verzorgd gaat voetballen, wat met deze spelersgroep moet kunnen, je er meer aanhebt dan als je meegaat in het vechtvoetbal van de eerste divisie,
    Weet je wat het is , Wij kunnen ook niet echt verzorgd spelen , Elke team komt hier heen met een handbal verdediging en probeer daar maar met verzorgd voetbal doorheen tekomen is best moeilijk . Almere ,Veendam en Emmen na is het ons niet echt gelukt om leuk een verzorgd tespelen dat merken de supporters ook , fluiten het team continu uit, Beetje Psv achtig.

  41. #941
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Daar heeft Sparta wel de voetballers voor. Vorig jaar konden ze dat bij vlagen in de eredivisie ook. Ok er zijn een aantal spelers weg, maar er zullen toch wel redelijke vervangers binnengehaald zijn?

  42. #942
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Daar heeft Sparta wel de voetballers voor. Vorig jaar konden ze dat bij vlagen in de eredivisie ook. Ok er zijn een aantal spelers weg, maar er zullen toch wel redelijke vervangers binnengehaald zijn?
    haha nee dat is het juist zal eff met een lijstje komen met de vervangers die aangetrokken zijn .

    Voskamp voor Poepon: Niks mis met Voskamp echte 16 m spits veder niet echt veel soeps.

    Kras voor Viergever: zijn we een heel stuk opachteruit gegaan , Miskoop.

    V. Dieren voor Falkenburg : op achteruit gegaan , Rene speelt nooit bijna meer alleen in tweede.

    Krul voor Varkenvisser/Seliga. nou komt tekort dus word snel Moens maar gehaald.

    hebben we nog Redan , Cletteburgh , Downey gehaald . De laaste 2 zijn al weg spelen nooit. , Redan mag soms is 10 min meespelen.

    Abdul speelt nu op de plaast van Duplan doet het redelijk. maar laaste tijd veel geblesseerd.

    Curiel , Mayele ,Boakye weg wegens het niet nakomen van afspraken.


    Je houd gewoon niks over echt niet het is allemaal veels teweinig om meetedoen in de jpl .

  43. #943
    I'm Sparta till i die! Donny's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2009
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    25
    Berichten
    252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heb een gevoel dat Duarte naar de Eredivisie gaat

  44. #944
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Locxz Bekijk bericht
    Heb een gevoel dat Duarte naar de Eredivisie gaat
    Zou kunnen ,Was vooraf aan dit seizoen al intresse voor hem van voornamelijk Heracles Almelo.

  45. #945
    I'm Sparta till i die! Donny's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2009
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    25
    Berichten
    252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Zou kunnen ,Was vooraf aan dit seizoen al intresse voor hem van voornamelijk Heracles Almelo.
    Daarom, en haha zijn vader woont in mijn flat, lijkt echt op een teddy beer

Pagina 21 van 47 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •