Letsch is de nieuwe coach geworden, zonet officieel bekend grmzakt op de clubsite.
Ben meer benieuwd naar de komende transfers dan naar deze coach.
Ellende.
Johan C (26 mei 2020)
Geven 'm gewoon een kans. Denk dat niemand ooit een wedstrijd van hem als hoofdcoach gezien heeft. Dat ontslag na een paar wedstrijden schrikt een beetje af, maar wellicht hebben daar andere zaken gespeeld (iemand na drie wedstrijden ontslaan op basis van resultaten zou sowieso nogal ridicuul zijn). Die Duitser bij Heracles had ook niet echt een staat van dienst als hoofdtrainer, maar dat pakte toch ook best aardig uit afgelopen seizoen.
Of een soort Hyballa.. indd, ben benieuwd.
@Hoogkamp
Had geen zin om op m'n mobiel uitleg te geven + was moe.
Ik vind het interessant als supporter dat ze een andere weg in slaan. Ze stellen twee Duitsers aan die meerdere belangrijke functies hebben bekleedt bij clubs als RB Leipzig/Salzburg. Met voor de hand liggende types als Maurice Steijn i.c.m. Allach/Van Hintum krijg je hoogstwaarschijnlijk weer zo'n standaard seizoen waarin je play-offs haalt en verder niks bijzonders gaat zien qua spel.
Met iemand als Steyn weet je wat je krijgt, aanvallend voetbal waar het kan. Nu is het een grote gok wat we te zien gaan krijgen zoals bij Slutski.
Ondertussen zijn we de enige club waar je je seizoenskaart nog niet kan verlengen, dat baart me meer zorgen.
Volgens mij verschilt zijn speelstijl niet heel veel met die van Slutsky, dus voornamelijk defensief reactievoetbal. Met een beter team gaat hij wellicht wat meer aanvallen, maar als het even minder loopt en het zekere voor het onzekere zal worden genomen krijgen we ongetwijfeld weer dezelfde discussies als met Slutsky en alle voorgangers die bekend stonden om een defensieve speelstijl.
Het is niet dat we met Letsch iemand bij een amateurclub weghalen, hij heeft net als Spors op meerdere functies ervaring op het topniveau. De verschillende ervaringen op die posities kunnen ook een goede aanvulling zijn op het trainersvak. Het is verder ook fijn dat we een coach hebben die op een lijn zit met de technisch directeur en vooralsnog ook met de Russen, want zij moeten uiteindelijk ja of nee zeggen. Hopelijk hebben ze bij RB Leipzig/Salzburg het e.e.a. meegemaakt qua bemoeienis, dat ze daarmee om kunnen gaan is uiteindelijk naast de resultaten cruciaal.
https://twitter.com/i/status/1265908204904624129
Gave video.
marcel013 (28 mei 2020)
De huur moet gewoon afgetikt worden.
Was te voorspellen, helaas.
Zorgen dat je er samen uitkomt ipv via de rechter. Kansloos gedoe.
Ik zou als ik jullie was toch echt overwegen om een nieuw stadion te gaan bouwen. Zal de club alleen maar goed doen.
Als we boulevardkrant Bild moeten geloven, zoekt RB Leipzig de samenwerking met Vitesse. De Duitse club, die deel uitmaakt van het Red Bull-netwerk, zou graag wat talenten in Arnhem stallen. Vitesse heeft met Thomas Letsch (trainer) en Johannes Spors (technisch directeur) al twee mensen binnen de gelederen die uit het Red Bull-netwerk komen. Ook het Deense Aarhus, het Belgische KV Oostende en het Zwitserse FC Sankt Gallen worden genoemd als mogelijke partners van Leipzig. Vitesse heeft al sinds 2010 een samenwerkingsverband met Chelsea. (Bron: Bild)
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...W7r34o7d?amp=1
Ben benieuwd.
Ihlosi ( 3 juni 2020)
Van Ginkel, Propper, Odegaard en Matic doneren ruim 100 seizoenskaarten. Mooi gebaar.
marcel013 (10 juni 2020)
Gehoord dat Vitesse graag Mitchell Bakker had willen overnemen van PSG, maar dat hij dat zelf niet zag zitten.
Matavz gaat niet verlengen. Toch altijd wel een prima Eredivisie-spits.
Nergens anders gehoord of gelezen, benieuwd of het klopt(e).
Was al lange tijd bekend zonder officiele bevestiging, volgens mij ging niemand er vanuit dat hij zou verlengen.
Wel fijn deze bevestiging na veel negatief nieuws.Vitesse heeft roerige tijden achter de rug. Onder meer met een huurconflict en rechtszaak met GelreDome. Daarbij is de steun van Oyf voor de club in twijfel getrokken. Maar de Rus, die 99 procent van de aandelen van de eredivisionist bezit, blijft aan.
,,We staan samen achter Vitesse", reageert Oyf na besprekingen met de directie en raad van commissarissen van Vitesse. ,,Dat is nu misschien wel belangrijker dan ooit. Ik blijf de club steunen. En ik hoop dat zo veel mogelijk supporters, partners en businessclubleden dat ook blijven doen.”
Vitesse staat voor zware tijden. Om de coronacrisis te overleven heeft de directie, staf en spelersgroep een loonoffer gebracht. ,,Het is inmiddels bekend dat de club naar het nieuwe seizoen tussen de vier en zeven miljoen euro aan inkomsten verliest", stelt algemeen directeur Pascal van Wijk.
Van Wijk stelt dat er een reeks aan maatregelen is getroffen. ,,Dat is met maar één doel voor ogen: het moet bijdragen aan de toekomst van onze club.”
Arco jochemsen ineens aan de deur met een pakketje. Toch attent van de club.
Mwaa gaat altijd traag hier en als je weet dat er altijd genoeg losse kaarten zijn, snap ik dat je geen kaart neemt als je twijfelt. Denk dat het na de maatregelen van deze week weer normaal zal lopen. De helft van mijn groep heeft bijvoorbeeld ook niet verlengd.
Lamprou naar RKC. Doei.
Ook ff bellen of van ginkel jaar gehuurd kan worden.
Cudi (30 juni 2020)
Pasveer speler v/h seizoen, volledig terecht. Honda op plek 5...
Als je elke keer denkt dat het niet erger kan, lukt het ze toch.
Wat een kut sponsor. Wat is dit voor wanbeleid joh
Waterontharder.com
Waarom heeft Vitesse zoveel moeite met het vinden van een normale hoofdsponsor?
Hopelijk kan Cleanmat binnen enkele jaren een structurele hoofdsponsor worden.
Er zijn op het moment 50 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 50 gasten)
Favorieten/bladwijzers