Ga jij maar even je NEUS poederen, hetzij met je favoriet voor vrouwen of een beetje coke in je neus. Je bent en blijft een kneus.
Ga jij maar even je NEUS poederen, hetzij met je favoriet voor vrouwen of een beetje coke in je neus. Je bent en blijft een kneus.
Volgens mij is coke redelijk ontopic in de Groningenthread.
Totaal ontspoorde snuivers :
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1841...slag-voorkomen
Ja precies, en toen? Gister. Nee, vandaag.
Exact.
[QUOTE=*NERAZZURRI*;3835402]Ja precies, en toen? Gister. Nee, vandaag.
Dus ik kan deze hele conversatie ook zo plaatsen in een ajax-topic? Dan ga ik dat morgen even doen. Persoonlijk vind ik het geen toegevoegde waarde. Er worden nog wat aanhoudingen verwacht, namelijk.
Waar ik ook ga, nerazeurendinges en zeus volgen als een schaduw. Leuk hoor
6 ton verlies dit jaar. Met dank aan Nijland zijn fotootjes voor Chabit en Reis. Transfer Doan nog niet meegenomen.
Gudde geeft aan dat Groningen definitief de aansluiting met de subtop verloren is. Gaat flink saneren op kantoorpersoneel. Realistische kijk, een keer wat anders dan dat opportunistische gedoe van Nijland.
Laatst gewijzigd door KingKerrie; 5 november 2019 om 22:48
En Klaver, commercieel directeur, zit al een tijdje thuis ivm een meningsverschil.
Benschop na een half jaar alweer op weg naar de uitgang. Heb die aankoop ook nooit begrepen, helemaal niet omdat Gladon het best leuk deed en niet transfervrij werd opgepikt. Zit nu te verpieteren op de bank bij Willem II.
Vervanger van Benschop moet Eckert worden, oud Excelsior, nu spelend bij Ingolstad (kwam Benschop ook vandaan). Tja, als dat je aanvallende impuls moet worden, mag je blij zijn als je bij de eerste 12 eindigt. Kun je net zo goed Postema een kans geven, bij Zivkovic werkte dat ook uitstekend.
En ondertussen verliezen met 2-0 van een Duitse vierdeklasser
Benschop weg, Pohl weg, Sierhuis weg.
Memisevic op weg naar China en nu zit Cocu achter Te Wierik aan. Spannend dagje morgen.
Die deal met Ajax kan alleen gelukt zijn wanneer een spits gevonden is. Benieuwd wie. Zal me niets verbazen als Gladon weer komt opdraven.
Te Wierik blijft. Mooi!
Utrecht heeft bod op Warmerdam gedaan, afgewezen. Die blijft. Mooi!
Er is een bod op Hrustic gedaan, die wil zelf niet weg. Jammer!
Verdacht stil wat betreft aankoop nieuwe spits....
Redan op huurbasis?
Jep, komt een half jaar over van Hertha. Heel benieuwd wat hij kan in de Eredivisie.
Dan pak je dus aardig wat geld en haal je een betere spits.
En die Kerrie maar huilen.
Haha, touché
Nog steeds geen witte rook...
Te Wierik en Warmerdam deze zomer definitief transfervrij naar Derby County en Utrecht.
Mooi trouwens, dat #FLEDDIEMAAKMEGEK
Op naar nog twee jaar betonvoetbal. Jeuh!
Wat zou volgens jou een goede trainer zijn voor Groningen?
Sinds het eerste vertrek van Jans zijn er alleen maar verdedigende trainers geweest. Dat zie je ook aan de continue afname van toeschouwersaantallen.
Buijs is hier het ergst in van allemaal. Let maar eens op zijn interviews. Hij begint altijd over de organisatie of verdediging. Zo had Postema na Zwolle uit uitstekend gespeeld omdat hij zo goed verdedigde en moet Redan leren dat het werk van een aanvaller meer is dan wachten op je kans.
Ik zou heel graag een trainer willen zien die met name in thuiswedstrijden gericht is op vermaak, zoals Lukkien met Emmen laat zien of Grim bij RKC. Lukkien mijn absolute favoriet en volgens mij zou hij ook direct toehappen op de FC.
Warmerdam 4-6 weken geblesseerd. Dat is een flinke aderlating. In de eerste plaats omdat hij het de laatste weken erg goed doet, maar ook omdat het alternatief (Van Hintum) het momenteel uitstekend doet als LCV en Absalem wordt verhuurd.
Buijs kennende zet hij Van Hintum op linksback, maar ik hoop dat hij jongeling Poll een kans geeft. Die heeft net als Warmerdam veel diepgang in zijn spel itt Van Hintum.
Het zal ongetwijfeld de veilige keuze worden....
Laatst gewijzigd door KingKerrie; 21 februari 2020 om 20:21
Memisevic onderweg naar China. Zou al een tijdje, maar er was oponthoud door Corona-virus.
Logische beslissing: Groningen kan nu 2 miljoen vangen, terwijl er vanaf komende zomer een clausule van 8 ton wordt geactiveerd en hij sowieso zou vertrekken.
Opvolger Te Wierik blijkt te zijn binnengehengeld. Wessel Dammers komt transfervrij over van Fortuna.
Goed dat er een jongen van 25 komt en niet nóg een jongeling. Selectie kan wel wat ervaring gebruiken.
Wie was hier ook alweer fan van Fortuna, Yakovlev of Edo? Ist wat?
Dat kunnen de Cambuur rekels je ook wel vertellen.
Die kan er geen reet van.
Zei je ook over Zeefuik, goed nieuws dus.
Ziet er niet heel verkeerd uit.
Bij Cambuur begon hij zeer matig. Werd er toen uitgespeeld door Lachman, wat overigens ook onterecht was. Bij Fortuna een prima speler. Denk voor Groningen een mooie zet.
KingKerrie (29 maart 2020)
Ik zie her en der opstellingen voorbijkomen van het beste team vanaf 2000. Kom je eigenlijk ook best wel op een mooi elftal bij de FC
-------------------------Beukenkamp-----------------------
Bruno Silva------Van Dijk------Granqvist-------Stenman
--------------------------Lindgren--------------------------
-------------Robben------------------Tadic-----------------
----------------------------Andersson----------------------
-----------------Suárez----------Nevland------------------
Bank: Bizot, Berg, Botteghin, Matavz, Kostiç, Padt, Hateboer, Chery
Twijfel wel of de Suárez van Groningen beter was dan Berg en Matavz, die échte killers waren. Helemaal met de tandem Stenman-Tadic op links.
Andersson was denk ik het grootste talent dat Groningen heeft gehad, wat een topaankoop was dat voor slechts 6 ton. Als die knie geen parten had gespeeld had die jongen de top gehaald. Zeker weten talentvoller dan bijvoorbeeld Tadic, Kostic en Berg.
Wow, als ik dit zie is de FC er wel een partij op achteruit gegaan zeg
Bob Sacamano (16 april 2020)
Er zijn op het moment 15 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 15 gasten)
Favorieten/bladwijzers