Nog wat geroepen naar Kuit, Hoogkamp?
Ja dat die lekker op moet rotten naar Amsterdam.
X (10 februari 2023)
Eeuwig speelrecht bestaat niet, Vitesse heeft geen poot om op te staan.
Lijkt erop dat we in GelreDome kunnen spelen.
Jippie.
Pijnlijk en genant dit.
Kortgeding verloren, het wordt er niet makkelijker op qua onderhandelingspositie.
Laatste wedstrijd als profclub in de Kuip tegen de landskampioen. Kunt je toch geen mooier afscheid wensen?
Voorlopig even uitwijken naar Agovv of de Waneningse Berg.
Ik heb van de week besloten om in plaats van 750 euro hypotheek in de maand terug te schakelen naar 175 euro hypotheek in de maand.
Lijkt me we schappelijk.
Degradatie lijkt me.
Zal wel loslopen maar mooi stom hoe het allemaal gaat. Prof club onwaardig
Deel van het bestuur zal opstappen waarna de club vermoedelijk snel rond komt met de eigenaar van Gelredome. Eind goed al goed hopelijk.
KNVB mag een jaar doen om een overname te beoordelen maar als je zelf iets te laat bent met iets, staan ze met boetes te zwaaien.
De eigenaar van Gelredome eist eerst dat die met de (hopelijk) nieuwe eigenaar mag onderhandelen, de mannen komen eruit, en erna gaat die roepen dat er geen overeenkomst gesloten kan worden.
Aparte manier van handelen.
En Van Wijk opgestapt. Maar bij Vitesse is niks aan de hand hoor
Hoogkamp (22 maart 2023)
Koekoek
Coley Parry denkt dat van het structureel verliesgevende Vitesse een gezonde club te maken is. De Amerikaan ziet met name 'grote mogelijkheden' op het gebied van transfers. https://t.co/R0KkbPB6Xa
— Voetbal International (@VI_nl) March 23, 2023
Goed stuk, hij heeft helemaal gelijk.
Wel bijzonder wat hij beweert over deal met betrekking tot Gelredome. Dat hij zelfs meer dan 2,1 miljoen per jaar zou hebben geboden.
Nog 2 weken om de stadi…Gelredome-soap te fixen, anders trekt de bond proflicentie in.
Mooi hoe jullie de vallen voor de headline.
Ik hoorde via een voor mij betrouwbaar sponsor dat in in orde gaat komen.
En anders een jaar in Venlo oid spelen.
X (27 maart 2023)
Volgens de stadion eigenaar is het woensdag of donderdag akkoord. Maar goed dat hebben we eerder gezien.
Goh. Verrassing. Ambramovitch zat achter het geld dat in Vitesse gepompt werd.
Johan C (29 maart 2023)
Er zijn op het moment 32 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 32 gasten)
Favorieten/bladwijzers