Benieuwd naar deze pot. Hoop dat Ajax niet gaat leunen op die voorsprong, want dat ligt deze ploeg niet. Gewoon vol erop. Kun je altijd de wedstrijd nog dood maken.
Benieuwd naar deze pot. Hoop dat Ajax niet gaat leunen op die voorsprong, want dat ligt deze ploeg niet. Gewoon vol erop. Kun je altijd de wedstrijd nog dood maken.
Welk tv kanaal/zender kan je Ajax volgen?
?
Wat een pass op Tadic
Huntelaar nog even traag als vorige week.
Als ik zie hoeveel ruimte Ajax nu al krijgt mag je dat met deze kwaliteit echt niet verneuken. Ik ben alleen niet gerust op onze eigen defensie.
De Hunter weer lachwekkend. Trek hem dat mascottepak aan maar laat hem aub niet meer foeballen. Waar moet 'ie op jagen? Luiaards?
Aan de andere kant is er nu niet echt een spits als optie. Dolberg geblesseerd, Cassiera verhuurd en Sierhuis onervaren.
Lekker balletje Hakim
Gelukkig hebben we Blind nog voor de rest van het seizoen, want zo stabiel is deze achterhoede in huidige samenstelling niet.
2 middenvelders in je verdediging. En dat is Blind eigenlijk ook. Het is zeker wat kwetsbaar voor de gedoodverfde kampioen.
Ondanks gemiste kansen is het echt wel genieten in de aanval zeg. Wat een snelheid, creativiteit en klasse loopt daar. Neres mag je ook echt niet verkopen deze zomer.
Met je Huntelaar. Graf Ten Hag.
Het lijkt wel alsof Klaas een bepaald aantal goals ging maken in zijn carrière maar deze allemaal al ruim voor het einde binnen heeft getrapt.
Bernardo ( 1 augustus 2018)
Ik mag deze scheids voorlopig wel.
Baas Jan! Hahahahaha
Ein-de-lijk. Pismazzel nog.
wereldspits
Wat een fantastische aanname en knal van onze held.
Nouja, wel fijn dit. Moet raar lopen wil je nog in de problemen komen. Na de rust oa Blind en Labyad eens erin brengen.
Het is mooi voor Ajax en toch ook wel voor Chief
Ik zit bij vlagen echt te genieten van deze voorhoede. Hier kan je je ook Europees mee vertonen. Hoop dat Tadic nog kan scoren.
Gewoon eens ouderwets oefenen op afronden zou niet misstaan.
Voetballend niet super, maar met zoveel ruimte genoeg te zien.
edodevries ( 1 augustus 2018),Johan C ( 1 augustus 2018),Thom Yorke ( 1 augustus 2018)
Haha scoort ie ook nog
Wéér een goaltje of 3 te weinig.
Sierhuis loopt warm
Het is Tadic gegund
Mooi krachten sparen nu.
En sluiten. Prima pot van Eiting weer.
Eiting
#coëfficiënt
Kan nog makkelijk 0-5 worden ook.
Ook wel eens fijn dat we na Salzburg en Rapid Wien eens niet over Oostenrijkers struikelen.
Hier kan je bijna rood voor geven. Mafklapper die Oostenrijker.
Klaas is zo traag. Doet echt pijn om zo’n held zo matig te zien zijn.
Die afronding
Als je richting CL wil moet dat 50% beter.
Dit had echt al lang 0-6 moeten zijn.
Klaasie hoor
Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)
Favorieten/bladwijzers