Opdoeken die zooi, ik voel aan mijn water dat NL en Duitsland hier weer voor gaan opdraaien.
Opdoeken die zooi, ik voel aan mijn water dat NL en Duitsland hier weer voor gaan opdraaien.
UEFA verbied toch staatssteun aan clubs?Er dreigt een groot faillissement als de overheid geen steun geeft aan de topclubs om een schuld van 33 miljoen euro af te betalen aan de fiscus.
Laten we het hopen Astore, en hopelijk al helemaal van een land dat zelf aan het infuus ligt.
Benfica-Porto 2-3, winnende goal van Hulk. Wat een belachelijk hard schot zeg!
En dan zó mooi in de korte hoek. Pff, dat is klasse met een grote K.
Winnende goal was van Maicon dacht ik en niet van Hulk. Kan we vergissen hoor.
Lijkt me inderdaad sterk dat de 0-1 de winnende goal is bij een 2-3 eindstand.
Desalniettemin een belachelijk hard schot. Daar wil je als verdediger je voet niet tegenaan zetten, want dan kan je je voet op de tweede ring terugzoeken.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160315
Je hebt gelijk. Ik las het verkeerd net.
Niet de winnende dan, maar wel een gruwelijke goal.
Boulahrouz naar Sporting Portugal. Die hebben een leuk oud-Eredivisieploegje met ook nog Schaars, van Wolfswinkel, Pranjic en Onyewu.
Wat n gekken :
Benfica snapt arbiter niet.
AMSTERDAM - Arbiter Christian Fischer heeft een hersenschudding overgehouden aan zijn ontmoeting met Benfica-verdediger Luisao. De Braziliaan beukte de scheidsrechter omver in het oefenduel tussen de Portugese club en Fortuna Düsseldorf. Fischer staakte daarop het duel.
"Ik zag hem niet aankomen", vertelt Fischer. "Het voelde alsof ik in volle vaart tegen een muur aan liep. Ik heb dit in de twintig jaar dat ik fluit nog nooit meegemaakt. Ik ben geschockt."
In de Duitsland is veel ophef over het bizarre moment, in Portugal vindt Benfica dat allemaal maar overdreven. De club liet al weten geen begrip te hebben voor de mening van Fischer, die wil dat Luisao gestraft wordt. Daarnaast wordt in het wedstrijdverslag op de site gesproken over 'theater van de scheidsrechter'.
Benfica en Luisao hebben hun excuses dan ook niet aangeboden.
Hulk voor 50 miljoen naar Zenith!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172244
Witsel lijkt hem te volgen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172242
Porto lacht zich dood.
Wat is eigenlijk de reden dat ze in Rusland en Frankrijk nog spelers mogen halen?
Momenteel ben ik Sporting Clube de Portugal - Gil Vicente ( tussenstand 0-1) aan het kijken, en de thuisploeg speelt zeer zwak voetbal. De ploeg staat ook onderin bij de start van de competitie, en er zit geen enkele lijn in het spel. Met spelers als Marcos Rojo, Van Wolfswinkel, Diego Capel, Rinaudo en Izmailov mag je toch wat meer verwachten van dit team. Pranjic in de 40e minuut geblesseerd uitgevallen en vervangen door Labyad. Jeffren Suarez zit samen met o.a Gelson Fernandes op de bank. Indien Rojo zo blijft spelen vind ik dat een uitverkiezing voor de nationale Argentijnse ploeg ver weg is. Rinaudo werd destijds door de media geprezen, maar ik blijf erbij dat het een middelmatige speler is.
Ben het toevallig ook aan het kijken. Ze hebben dit seizoen nog niet gewonnen heb ik begrepen. Ze spelen inderdaad niet best had sowieso meer van ze verwacht.
Inderdaad nog geen enkele wedstrijd gewonnen. 2 keer gelijk en 1 partij verloren. Normaal moeten ze thuis gewoon winnen van Gli Vicente. Die Argentijnse spits Viola die ze hebben overgenomen van Racing Club is trouwens een parodie op een voetballer. Onbegrijpelijk dat er afgelopen seizoen diverse clubs in hem interesse hadden ( naast Sporting CP ook Parma en Atletico Madrid). Zijn techniek is ondermaats en hij heeft ook amper scorend vermogen. Bij Racing Club zullen ze blij zijn dat hij vertrokken is. Ik vind ook dat er veel te weinig gebruik wordt genaakt van de ruimtes tussen de linies, en ook positioneel staat het niet al te best. Voor de rest matige wedstrijd tot dusver.
FC Porto en Benfica zijn de 2 grootste kandidaten voor de titel in Portugal. SC Braga is voor mij de belangrijkste outsider.
Edit: Wat een kans was dat voor Luis Carlos om er 0-2 van te maken.
Laatst gewijzigd door kitno; 24 september 2012 om 23:45
Sporting is inderdaad dramatisch vanavond. Mogen blij zijn dat het nog maar 1 - 0 staat.
In principe wel. Gezien de kwaliteiten ook. Vorig seizoen werd het hier 6-1.
Volg de Portugese competitie niet heel erg goed. Gil Vicente is normaliter toch gewoon een degradatiekandidaat? Zegt toch wel wat dat Sporting daar thuis niet van weet te vinden.
--- Update ---
Toch 1 - 1, Diego Capel.
Diego Capel toch met de 1-1.
Middenmoter afgelopen seizoen. Een aantal seizoenen terug nog teruggezet naar de 2e divisie omdat ze met Mateus een speler hadden opgesteld terwijl dat vanwege een niet gegeven werkvergunning niet toegestaan was. En in het seizoen 2011/12 pas teruggekeerd op hert hoogste niveau. Grote uitblinker toen Hugo Vieira ( inmiddels eigendom van Benfica en ik dacht verhuurd aan Sporting Gijón) en ook de jonge aanvaller Zé Luís uit Kaapverdië was toen belangrijk voor hun ( speelt nu bij SC Braga voornamelijk in het B team).
Mooie goal van Diego Capel 1-1. Sporting CP moet nu doordrukken en voor de winst gaan. Jeffren Suarez vind ik wel een goede indruk maken.
Ricky 2-1, 5 minuten voor tijd. Speelt verder wel onzichtbaar.
Van Wolfswinkel 2-1 uit een kopbal. Sporting CP speelde erg slecht, maar dit lijkt toch hun eerste winst van het seizoen te worden.
Toch 2 - 1 voor Sporting. Prima doelpunt van van Wolfswinkel.
Lol toch nog Ricky met de 2-1. Gezien de tweede helft wel verdiend.
Hehe Labyad krijgt z'n 2e geel voor aanstelleritis?
Labyad 2 keer geel.
Rode kaart voor Labyad.
Heeft ook niks toegevoegd deze wedstrijd.
2 - 1 gebleven, Sporting wint dus als nog.
Haha, wat een super goal van Porto tegen Sporting. Aannemen, en hakken maar, brilliant.
Laat ze maar winnen ook. Ik heb een beetje een chronische hekel aan Sporting gekregen na al die EC-zeges tegen de Nederlandse ploegen in de laatste 10 jaar.
Hij lijkt zijn draai dus direct gevonden te hebben?
Ik zie dat hij ook boven aan de topscorers lijst staat in Portugal. Al komt hier regelmatig voorbij dat ze ook, net als Atletico Madrid, belangstelling zouden heb in Chicharito.
Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 23 oktober 2012 om 08:03
Ola John in de basis bij Benfica. Gaat met hem niet slecht. 0-3 voor bij rust bij nummer zes Gil Vicente.
Ook een aandeel in 1 van de doelpunten?
Ik zag dat Martinez doordeweeks zelf antwoord gaf op mijn vraag.
Geen idee. Heb 't niet opstaan. Ik zag alleen dat hij speelde. Stonden ook geen aangevers bij de doelpunten op Soccerway.
Braga is ook niet om over huis naar te schrijven, hele eerste helft ondergeschikt aan de thuisploeg en opeens met geweldige efficiëntie maken ze toch de 0-1. Ze hebben nu wel eindelijk het betere van het spel.
Wat een treurig stadion heeft Maritimo.
Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)
Favorieten/bladwijzers