Misschien moet HSV gewoon een keer degraderen en dan helemaal opnieuw beginnen.
Misschien moet HSV gewoon een keer degraderen en dan helemaal opnieuw beginnen.
Prima steekbal van Castro, slecht verdedigd van Hertha. 1-1
Van der Vaart is er ook al uit vanaf het einde vd eerste helft bij HSV, had toch een paar tikken gekregen. Dan is er meteen veel minder opbouw in het spel bij de Hamburgse ploeg. Rudnevs kwam er voor hem in.
De ploeg van Luhukay, Beerens en Heijtinga moet echt gaan oppassen daar in Leverkusen, wellicht gokken op een goede counter..
Leverkusen gaat dit wel winnen verwacht ik. Calhanoglu prima aankoop ook.
Tenzij Leno gekke dingen gaat doen.
Haha,en net als we dat zeggen, maakt Schieber de 1-2 voor Hertha. Keepersfout, niet zo'n kleine ook
als rijpe appels vallen nu de goals, de 2-2 er meteen bij
Prima ingestudeerde vrije trap Leverkusen.
Voor een neutrale toeschouwer lijkt me dit een prima pot..
Ik vermaak me uitstekend inderdaad.
Dat je (nog) geen concrete buitenlandse interesse voor Kiessling leest bij de transfergeruchten en nieuwtjes, vind ik raar. Die krijgt werkelijk in iedere wedstrijd wel een paar kansen en scoort normaal gesproken ook redelijk makkelijk.
Brede selectie hebben ze daar ook, zou toch top- 3 materiaal moeten zijn dit jaar.
---------
Verloren zaak voor HSV lijkt me, de 0-2 voor Paderborn
Kijk, de 3-2 voor Leverkusen. Heijtinga kan het met zijn verdediging echt nauwelijks belopen
En hoppa Leverkusen op voorsprong door Julian Brand.
HSV krijgt nu echt een pak rammel van de promovendus: 0-3 voor Paderborn
Leverkusen via een prachtige volley van Bellarabi op 4-2
HSV gaat dit jaar echt degraderen denk ik. Zou niet eens zo heel slecht voor ze zijn denk ik.
Köln houd die 0-2 vast in Stuttgart, in Keulen zullen ze als promovendus al zeer tevreden zijn met die 4 punten.
Staat Xabi Alonso nou CV? En wat is er met Robben? Zit niet bij de selectie.
Opmerkelijke opstelling van Bayern. Driemansverdediging, Xabi Alonso is één van de drie. Rode en Lahm ervoor.
1-0. Bayern is echt fantastisch. En dan missen ze vandaag nog Robben, Ribéry en Schweinsteiger...
Xabi als CV? Fuck, 't was maar een grapje
Höwedes met de gelijkmaker, 1-1.
En na die 1-1 hoor je hier van de echte Bayern-fans (....) niets meer goh, wat ging het fantastisch..
De 3e speelronde begint vanavond met Leverkusen - Bremen. Morgen o.a. München - Stuttgart, Dortmund - Freiburg, Hertha - Mainz, en Gladbach - Schalke als avondpartij.
HSV neemt het zonder Van der Vaart zondag nog op tegen Hannover, kijken hoe al die nieuwe spelers het gaan doen daar..
Saai zal het bij wedstrijden met Leverkusen allerminst worden dit seizoen nu ook weer, met een 2-2 tussenstand thuis tegen Bremen.
Ze hebben al 8 goals gemaakt nu, maar er ook al 4 tegen gekregen
En het is 3-2 door een knappe goal in de korte hoek
Ja, wat een heerlijke speler is die Son zeg, maak er dus maar 9-4 van.. Ik zie er nog wel 1 vallen nu
Elia gaat daarin in ieder geval geen bijdrage meer hebben
En de voorspelling van reading komt uit, 3-3
haha, nou, ik had meer /eerder de 4-2 verwacht, maar wat een wedstrijd zo. En bijna de kans op 3-4 , poeh..
Moeilijk switchen zo tussen dit en het basketballen ;p
Dan is het voor jou gelukkig afgelopen
Alles draait om Xabi bij Bayern.
1-0 Götze!
Heerlijke goal in Dortmund, met als afmaker Ramos!
Dortmund op voorsprong. Goal van ene Ramos.
En ook Mainz scoort, 0-1 bij Hertha
Kagawa meteen belangrijk met een uitstekende voorassist en nu een goal. Ramos ook lekker bezig met een goal en een assist.
Arme Batstuber, geblesseerd het veld moeten verlaten
Slimme goal van Anthony Modest, en zo staat Hoffenheim met 1-0 voor op een belabberd Wolfsburg
Kagawa eruit. Blessure, al hoop ik dat het slechts kramp het zag er wat erger uit.
0-2 Mainz, schitterende combinatie zoals Arsenal eerder vandaag.
Dortmund op 3-0 door Aubu
Ribéry, 2-0.
Helaas, 2-0 Bayern
1-2 Hertha (Penalty), volgende keer bindt de verdediger zijn handen wel vast op zijn rug
Karma is a B.... 1-3, Okazaki!
Wolfsburg toch nog gescoord, good old Ivica Olic
Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)
Favorieten/bladwijzers