Porto en Braga dus jammerlijk door, ondanks dat Momus vind dat ze zware tegenstanders hadden.
Hopen dat ze in de achtste finale wél wat tegenstand krijgen.
Porto en Braga dus jammerlijk door, ondanks dat Momus vind dat ze zware tegenstanders hadden.
Hopen dat ze in de achtste finale wél wat tegenstand krijgen.
Zo zal het ongeveer zijn lijkt me. Napoli zijn jaarlijkse Europese "traditie" weer mooi gedaan.
***** Sevilla
**** Barcelona, Atalanta
*** Porto, Leipzig, betis
Rangers - Rode Ster Belgrado
Braga - AS Monaco
FC Porto - Olympique Lyon
Atalanta - Bayer Leverkusen
Sevilla - West Ham United
Barcelona - Galatasaray
Spartak Moskou - RB Leipzig
Eintracht Frankfurt - Real Betis
Portugal - Frankrijk zijn interessante potjes. Verder benieuwd waar Spartak-Leipzig wordt gespeeld. En leuk voor Van Bronckhorst dat hij een tegenstander heeft die te doen is.
Waarom kun jij je er wel in vinden?
Ik kan wel begrijpen dat de wedstrijd nu niet in Rusland gespeeld wordt, maar een club helemaal uitsluiten die (voor zover bij mij bekend) geen rol heeft in de oorlog in Oekraïne, gaat veel verder. Dus wel benieuwd waarom jij je er wel in kunt vinden.
Johan C (28 februari 2022)
Resultaat boeken in Europa League betekent inkomsten. Logisch wel dat Spartak eruit is gezet.
Peerk ( 1 maart 2022)
Volgens mij licht ik dat al best goed toe in de reactie die jij quote. Omdat in mijn ogen de club Spartak niets van doen heeft met de oorlog in Oekraïne. Zoals Kevin in het Oekraïne-topic al benadrukte, is het belangrijk het onderscheid te blijven maken tussen De Rus en Het Kremlin. De meeste Russen zijn volgens mij tegen deze oorlog, het is een prestigestrijd van Poetin en co, niet van de gemiddelde Rus.
Wie zou het nou eigenlijk een handig idee hebben gevonden om Betis op woensdag thuis te laten voetballen tegen Frankfurt en de dag nadien Sevilla thuis tegen West Ham? Of zou dat een soort sociaal experiment zijn geweest?
Leipzig Atalanta een aanrader mits je ESPN hebt
Matige penalty van Silva. alsnog een doelpunt door eigen goal van Costa
Gio, toptrainer.
Verkeerde De Jong gooit ie erin..
Die Eric Garcia is intens slecht.
Bosz is na vanavond wel klaar bij Lyon.
Tegen 9 man heeft toptrainer Gio het na verlenging toch nog gered. Zondag halve finale beker, kijken of het dan wel een keer wil lukken.
Halve finale Europa League. Gio verdient standbeeld. Ook in Glasgow. Itt Peter Bosz levert Gio.
Kostic blijft maar leveren in de EL. Wat een topper!
Wel treurig dat zo'n Hrustic nog invalt ook.
Snap echt niet wat Johan C. met deRangers heeft. Maar stiekem wel prachtig dat door Gio Maradona en Johan C nu dezelfde club supporteren
Juventino (18 april 2022)
Río (18 april 2022)
Oke. Ik vind het, samen met Kilmarnock, een mooie club. Net zoals bij Ajax is iedereen tegen ze. Mooie historie ook.
chuchu (18 april 2022)
Rangers al 2-0
Frankfurt is al beslist.
Van Bronckhorst werd flink bekritiseerd maar hij kan iets groots pakken met Rangers.
Ging na Feyenoord aan de slag bij Man City als een soort traineeship. Was nog niet uitgeleerd. Kijken bij Guardiola en City in het geheel. Ervaring die je niet zomaar krijgt.
Volgende stap is een PL club trainen ergens in het linkerrijtje.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers