Prima aankoop van Heerenveen die Beerens. Had hem graag bij Groningen gezien.
Prima aankoop van Heerenveen die Beerens. Had hem graag bij Groningen gezien.
Ja hoor, Hofland over 3 jaar stoppen? Die gozer is 28 man, verdedigers kunnen langer mee dan aanvallers, naar mijn mening. Tenzij je Teddy Sheringham heet...
Sheringham is een spits :boxed:
Ik bedoel ermee te zeggen dat verdedigers langer meegaan dan aanvallers. Behalve Teddy Sheringham heet (aanvaller), want die zit al iets van 24 jaar in het profvoetbal.
beter schiet meneer Sterchele even op. zo moeilijk kan het niet zijn om aan te geven of je komt of niet. hij heeft nou toch wel genoeg bedenktijd gehad.
Het moet inderdaad maar s opschieten met Sterchele, geef m wat extra salaris, geef Germinal Beerschot de vraagprijs zoveel geld zal het nou ook weer niet zijn. Als het maar niet zo word als bij Ari da Silva ze hebbe veel te lang omgetreuzeld. En AZ pakt m voor ons neus weg. Formsma kan wel zegge datie niet helemaal overtuigd was. Dat slaat waarschijnlijk nergens op want ze hadde al een half jaar belangstelling en az heeft m, en hij was niet meer overtuigd.:S
jongen, we zijn de vraagprijs al overeengekomen met beerschot. alle signalen staan zo'n beetje op groen, maar meneer Sterchele weet denk ik niet zo goed wat hij wil. en dat met Ari is een heel ander punt. ik heb namelijk nog niet zoveel goeds over hem gehoord als bijvoorbeeld bij Alves toen.
Meneer Sterchele vond de stap naar Heerenveen niet goed genoeg
Met andere woorden: die gaat lekker geld verdienen in het godsvergeten Rusland
Veel succes, Fracois!
Als ie niet naar Heerenveen wil kome moetie lekker zelf wete. Hij zal wel in Rusland gaan spele, geldwolf. Niet goed voor ze ontwikkeling heerenveen leid topspitsen op Alves, Huntelaar, Tomasson, Rvn.
Samaras (A)
Benassi goed idee maar zou die terug wille
Vraag is of wij Samaras graag terug zien komen
Voor 1 miljoen o.i.d. mag het van mij, maar 3-4 miljoen vind ik veel te veel voor Samaras
Dan kun je betere spitsen halen voor minder geld
Ik poste vorige week al dat het te lang stil bleef rond Sterchele. Zo langzamerhand begin ik steeds meer te geloven dat als er roddels in de pers komen het juist niet door zal gaan (zie Ari, Delorge en nu dit). Eerlijk gezegd is dat ook niet de manier waarop H'veen in het verleden werkte. Ze moeten rustig op de achtergrond werken en van de andere partij ook eisen dat ze het stil houden. De pers als breekijzer gebruiken door zaakwaarnemers is dodelijk voor het onderhandelingsproces. Persoonlijk vind ik het niet slim van Sterchele, want H'veen heeft bewezen een mooie brug naar de top te zijn. Het schijnt dat hij de voorkeur geeft aan Standard Luik.
SC Heerenveen krijgt Sterchele niet te pakken
9/7/2007 22:11
François Sterchele wijst een transfer naar SC Heerenveen af. De Belgische topscorer weigerde, ook al waren Germinal Beerschot en de Friese club tot een akkoord gekomen.
'Op clubniveau hadden we een akkoord met Heerenveen, maar Sterchele paste voor de transfer. Het bod van Heerenveen was nochtans erg goed', legde Germinals vice-voorzitter Herman Kesters uit aan Sporza.be.
Waarschijnlijk zit Standard Luik Heerenveen dwars. De Waalse club zou zich onlangs hebben gemeld, al wil Kesters dat niet helemaal bevestigen. 'Er is nog een Belgische ploeg in de running. Welke club dat is, kan ik niet verklappen', aldus Kesters. 'Hij krijgt van ons de tijd tot woensdag. Daarna laten we hem niet meer gaan.'
Sterchele was afgelopen seizoen topscorer van de Eerste Klasse. Hij scoorde 21 maal namens Germinal.
als je het mij vraagt had deze jongen dit ook wel eerder duidelijk kunnen maken. ik vind dit nou niet zo'n nette actie van hem.
update:
'Sibon voor twee jaar naar Heerenveen'
10 juli 2007
Gerald Sibon voetbalt de komende seizoenen voor Heerenveen. De spits tekent, als de medische keuring geen problemen oplevert, nog deze week een contract voor twee jaar bij de club van hoofdcoach Gertjan Verbeek. Dat meldt Sportweek.
De 33-jarige Sibon, die het afgelopen seizoen uitkwam voor 1.FC Nürnberg, traint al sinds vorige week mee met de Friese selectie. "Ik ben vorige week al benaderd en we kwamen er vervolgens snel uit. Ik ben erg blij en wil twee jaar vlammen", zegt Sibon over zijn naderende transfer. Tussen 2002 en 2004 speelde Sibon ook al voor Heerenveen. Destijds scoorde hij negentien goals voor de club.
--------------------------------------------------
bron: fcupdate.nl
sja, hij is transfervrij, dus je kan er nauwelijks geld aan verliezen. maar ik hoop toch dat men nog wel door blijft zoekennaar een extra spits. want Sibon is toch niet bepaald een geweldenaar...
Wtf moete wij nou weer met Gerald Sibon en als dit de vervanger moet zijn voor Lasse Nilsson, dan weet ik t ook niet meer. Ik zit me hier echt een vernederend heerenveen supp te voelen, dat we zulke spelers moeten halen. Ik heb er geen woorden voor
Nee maar Sibon alsie maar als pinchiter word gebruikt vind ik alles best. Maar als dit de vervanger voor Nilsson zou zijn. Dan zou het een ander verhaal zijn.(al is nilsson nog niet weg maar hij wil wel)
Tja, Sibon. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Inderdaad als pinchhitter kan hij nog wel een rol hebben, maar een volwaardige vervanging van wat er nu rond loopt is het natuurlijk niet. Trouwens, het zou wel grappig zijn als Nilsson en Alves zouden blijven, want dan met Beerens erbij heb je echt een beweeglijke en snelle voorhoede. Is dat dan een optie voor het klassieke 4-3-3?
Nilsson naar Ajax, JEEEEEJ! Dat hij daar maar lekker mag mislukken, ow ja, en bedankt voor de 4 miljoen!
Eindelijk.. Laatste half jaar heb ik me dood geërgert aan Nilsson die praatjes had naar de Franse of Italiaanse competitie te willen maar uit eindelijk dus gewoon voor RIVAAL Ajax kiest, MATENAAIERRRRR
Zaakwaarnemer Nilsson ontkent akkoord Ajax. Heb geen bron, ik heb het van een vriend van me, geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van, maar toch.
12/07 (17:35) Er is geen sprake van een akkoord tussen Ajax en Lasse Nilsson. De Amsterdammers volgen de aanvaller van sc Heerenveen wel, maar dan is dan ook alles mee gezegd.
nieuws Ajax Showtime zocht contact met de zaakwaarnemer van Nilsson. Deze Martin Klette zegt: ,,Contact met Ajax heb ik wel gehad, maar nog geen onderhandelingen over een transfer.'' Het Friesch Dagblad schreef woensdag een verhaaltje over van soccernews en verkondigde dat zonder bronvermelding als waarheid. Nilsson zou al rond zijn met Ajax. Niet handig en achteraf dus ook ten onrechte.
Dat neemt niet weg dat de kans natuurlijk nog steeds levensgroot is dat Nilsson op vrijdag 17 augustus niet aan de aftrap verschijnt van het duel tussen sc Heerenveen en Willem II. Belangstelling komt echter voorlopig vooral uit Frankrijk.
---------
bron: abelenstra.com
Jammer, jammer, jammer
Had een perfecte deal kunnen zijn, 4 miljoen is veel te veel voor hem..
Nu maar hopen op de Franse clubs
Ik weet het niet hoor. Ben geen grote fan van hem, maar volgens mij is hij ook wel heel nuttig. Met Beerens voor de rechtsbuiten positie zou je wel weer eens een hele mooie voorhoede kunnen krijgen als Alves ook blijft. Als Nilsson weg zou gaan, wie moet er dan op die positie spelen?
Sulejmani, Pranjic, Garcia..
Ik heb me het afgelopen seizoen vreselijk lopen ergeren aan brekebeen Nilson.
9 van de 10 gemaakte acties verprutst hij.
Wat mij betreft gauw verkopen en even flink door de beurs voor een iets stevigere spits die ook door durft te gaan
Hier dan het antwoord:Nog meer voetbalwijsheid van deze held...
Echt jongen, jij bent een lichtend voorbeeld voor de jonge garde alhier...
Graag gedaan ( en nog bedankt voor mijn voorganger )Ik heb me het afgelopen seizoen vreselijk lopen ergeren aan brekebeen Nilson.
9 van de 10 gemaakte acties verprutst hij.
Wat mij betreft gauw verkopen en even flink door de beurs voor een iets stevigere spits die ook door durft te gaan
Volgens mij heb jij niet veel wedstrijden van Heerenveen Live gezien.
Nilson loopt elke wedstrijd te klooien (bal springt van de voet, durft niet door te gaan, maakt het allom bekende slagershuppeltje of verklooit een zuivere scoringskans) toch maakt hij wel regelmatig een goaltje of een assist, maar het rendement is gewoon te laag. En dat levert onder de supporters een hoop ergernis op.
Maar dat zie je natuurlijk niet op tv in de wedstrijden.
Ja, en maar zeggen dat hij naar Serie A wil..
Nou, je bent vrij om te gaan
Niet dat heerenveen belangstelling voor heeft ofzo maar ik vind Nando Rafael wel een versterking miss wil die wel komen
Wie gaat eruit dan? Nilsson, Alves?
Laat Nilsson maar gaan. Alsie zo graag wil
Ik wil Nilsson weg hebben ja
Miss is Collins John ook wel wat???
Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)
Favorieten/bladwijzers