Heracles heeft akkoord met Atalanta Bergamo over transfer Tannane...
Assistent-trainer Hendrie Krüzen van Heracles Almelo verlaat de club per direct en gaat bij het Israëlische Maccabi Tel Aviv FC aan de slag. Krüzen wordt assistent-trainer van Peter Bosz.
FOX Sports @FOXSportsnl 1 min.1 minuut geleden
Heracles Almelo en Cardiff City akkoord over Weghorst.
Jaaaaaaa. Doei tbs-er.
Sam_Vitesse ( 5 januari 2016)
Ze hadden beter die van ons opgepikt.
Keiser ( 6 januari 2016)
Keiser ( 6 januari 2016)
Heb je een linkje voor me? Ben wel benieuwd wat zijn mening over het vertrek is. Kan me ook goed voorstellen dat ze nu wel klaar met hem zijn ja. Overigens best dom, dat ene jaartje Israël is dan meer waard dan nog tig jaren een fijne baan hebben bij zijn favoriete club.
Tannane en Weghorst weg, lekker uitgekleed elftal heb je dan nog.
Tannane en Weghorst zijn helemaal geen bepalende spelers bij Heracles. Tannane was fenomenaal hier in Leeuwarden voor 45 minuten, maar buiten dat was het toch ook niet geweldig dit jaar? Als je daar serieus 3 miljoen voor kunt krijgen zoals ik lees dan had ik het wel geweten. Weghorst is gewoon een losgeslagen mafklapper. Die zou je nog met verzendkosten wegsturen.
Sam_Vitesse ( 6 januari 2016),tie-wrap ( 6 januari 2016)
Wout zien we wel weer terug met Twente in de jupiler.
2 goede deals van Heracles.
Keiser (11 januari 2016)
Heimwee of zou hij liever naar Celtic willen?
In de tijd dat Celtic nog wel eens tot iets toe in staat was in Europa
Tannane naar Saint Etienne
Keiser (11 januari 2016)
Bepaal zelf wel wat ik hier post of niet post. Jij ontkent het maar als het niet waar is.
Tannane persoonlijk rond met Saint-Étienne.
Wat vragen ze? 30 miljoen?
Het is dus rond. Mooi met minstens 3 miljoen kun je aardig wat doen. Mooie stap ook voor Tanane. Naar de recordkampioen van Frankrijk.
Keiser (12 januari 2016)
Beter kopen ze Duarte terug. Dit zit in Jong Ajax zijn tijd te voldoen.
Bianconeri (13 januari 2016)
Een oudgediende van de club wil er graag weer aan de slag.Everton Silva @Everton_Silva11
Ik zag net dat Tannane weg gaat...Heracles gaat hem missen,maar als Heracles wilt zou ik graag terug komen
8:53 PM - 12 Jan 2016
Voorzitter Jan Smit, directeur Nico-Jan Hoogma en trainer John Stegeman verdienen alle complimenten voor het behalen van Europees voetbal nadat vier seizoen geleden al de bekerfinale werd bereikt. Het trio heeft zich altijd laten leiden door realisme bij het leiding geven aan Heracles en geen ruimte geboden aan emoties en onhaalbare ambities. Zoals bij de grote buurman FC Twente, dat op de nominatie staat af te dalen naar de Jupiler League terwijl Heracles internationaal gaat.
Het nieuwe stadion in Almelo met de onvermoeibare pleitbezorger Smit heeft de club op alle gebied een geweldige impuls gegeven. Daarbij weigeren Smit en Hoogma meer euro’s uit te geven dan bij Heracles binnenkomen. Toen sterspeler Oussama Tannane in januari naar St. Etienne vertrok, kwam Tarik Kada, een aanvaller uit het tweede van Heerenveen.
Hoogma is een directeur met voetbalverstand, die het voetbal op alle niveaus heeft meegemaakt en Almelo ooit eens zal verlaten voor een uitdaging op een hoger niveau.
Vergelijk het werk van Hoogma met de opeenstapeling van missers van zijn collega Bert van Oostveen bij de KNVB en het is geen gewaagde stelling dat Hoogma zo in Zeist aan de slag kan als directeur betaald voetbal. Waarbij hij met zijn voetbalachtergrond ongetwijfeld minder brokken zal maken.
Stegeman is op technisch gebied de architect achter het Almelose succes. Hij nam de ploeg in 2014 over met nul punten na zeven duels en gaat anderhalf jaar later Europa in. Een geweldige prestatie en daarom is Stegeman de trainer van het jaar.
Het blijft ongelukkig dat de CBV (Coaches Betaald Voetbal) de coach van het jaar voor het einde van het seizoen kiest. Erik ten Hag viel eerder deze maand die eer ten deel. Alleen verloor hij met FC Utrecht dit seizoen de bekerfinale, plaats vier in de eredivisie op de laatste speeldag en de finale van de play-offs om Europees voetbal. De domper bij Ajax (2-0 voor en 2-2 spelen na de zoveelste beslissende arbitrale misser dit seizoen) was het begin van het einde bij FC Utrecht.
De reactie van Stegeman en zijn spelers na afloop in Stadion Galgenwaard vertelde het verhaal van de verhoudingen. De trainer-coach gunde anderen het podium en moest door zijn spelers daarom met lichte dwang naar voren worden geduwd om het applaus van de meegereisde aanhang in ontvangst te nemen. Eenmaal voor de camera zette Stegeman direct zijn spelers en stafleden in het zonnetje en was zelfs (iets te) bescheiden over zijn eigen rol.
Hoe anders reageerde Louis van Gaal na zijn (laatste?) kunstje bij Manchester United met het winnen van de FA Cup. Ongeveer het eerste wat hij uitbracht: ‘Ik heb nu in vier landen een prijs gewonnen en dat kunnen niet veel trainers mij nazeggen.’
Heracles Almelo is in alles een fantastisch voorbeeld en verdient daarvoor alle lof en aandacht.
Toffe column van Valentijn Driessen.
Melanoisia (23 mei 2016),Pizzakoerier (23 mei 2016)
Heracles proficiat met het behalen van Europees voetbal.
De spelers gun ik het wel, die Jan Smit in feite niet.
Bianconeri (23 mei 2016)
Heracles heldig. Dik en dik verdiend. Mooi voor Jan Smit. Dikke middelvinger naar het arrogante Enschede.
Bianconeri (23 mei 2016),Pizzakoerier (23 mei 2016)
Wijsneus
Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)
Favorieten/bladwijzers