bij wat een rare clubs spelen jullie spoordonkse boys - viboa - wildervlank -mulo enzovoort
Quick Boys is teminste een grote naam
bij wat een rare clubs spelen jullie spoordonkse boys - viboa - wildervlank -mulo enzovoort
Quick Boys is teminste een grote naam
haha grapjas je bent wel heel trots of niet? ONR is in de omgeving ook geen kleine naam:* :baaasmile
Het lijkt mij inderdaad regelrechte onzin dat welk niveau je doet op school enige samenhang zou hebben met het niveau waarop je voetbalt:* Ik doe eveneens Gymnasium en voetbal ook bovenin 3e klasse (Mijn team moet tegen het team van Joost_vdv) dus dat maakt helemaal niks uit!
Gvd ! Gister 1-1 gelijkgespeeld voor de beker. 3de geindigd en eruit gevlogen!
Ik speel hoofdklasse!:bier:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit.
Een zeer knappe 3-1 overwinning geboekt op DOVO A1! DOVO heeft over het algemeen een zeer sterke jeugdopleiding, zie bijvoorbeeld de transfers van onder andere Vito Wormgoor naar Ajax A1. Toch wisten wij vrij makkelijk op de been te blijven en wonnen werd de eindstand al voor rust bepaald.
Morgen : Sarto - Spoordonkseboys
morgen moeten we naar Heerlen om tegen rk nog wat te voetballen.
wij morgen naar Noordwolde om tegen Noordwolde te voetballen
Morgen naar Zuidwolde om tegen JVZ te voetballen :devil:
Morgen uit voor de competitie tegen Herptse Boys B1, natuurlijk nooit onderschatten maar op basis van wat scorebordjournalistiek:
Nieuwkuijk B1 (wij) - Maliskamp B1 5-2
Maliskamp B1 - Heerewaarden B1 8-0
Heerewaarden B1 - Herptse Boys B1 5-1
Natuurlijk wil dit nog niet veel zeggen maar het biedt iniedergeval vertrouwen voor ons:#
Morgen uit tegen VDL.
Ik ben benieuwd wat we kunnen presteren tegen hun en de rest uit de 5e klasse omdat we 1e zijn geworden in een poule vd beker met allemaal teams uit de 4e klasse.
Ik ben benieuwd!
uit tegen madese boys...altijd lastig
Morgen met de d4(ben ik trainer van) tegen Blauw-Geel d9, moet wel lukken. En zelf speel ik tegen Lierop B2. We hebben nu in de competitie 1 gewonne en 1 verlore.
wij moeten tegen boshuizen uit leiden
Hoe kan je in godsnaam als 15 jarige D-tjes trainen. Die jochies zullen weinig tegen je opkijken!
Maargoed, morgen eerste wedstrijd in de competitie. In de voorbereiding alleen maar verloren van 1e klassers. In de beker 2x gespeeld tegen 2e klassers, 1x met 2-0 verloren en 1x met 4-0 gewonnen.
Dat team waar we van hadden gewonnen zit ook in de competitie, dus we hebben sowieso 6 punten
Morgen SVM, Kent iemand dat?
Nou 1 oefenwedstrijd achter de rug van onze F7 (Een team lager dus) en met 4-2 verloren. Daarna conditietraining gegeven voor straf Morgen moesten ze eigenlijk de eerste competitie wedstrijd spelen, maar ze moeten allemaal afzwemmen dus dat gaat denk ik niet door, of ze moeten net als ik om 3 uur voetballen!:S
Morgen naar Den Bosch, voor onze tweede competitie wedstrijd, ditmaal tegen BVV. Na een goede seizoensstart hebben we vorige week de eerste drie punten binnen gehaald, uit bij RKVSC (Velddriel) Nu hopen dat we deze goede lijn morgen kunnen doortrekken en opnieuw drie punten mee naar huis kunnen nemen. Bijzonderheid; vorig seizoen speelden we ook tegen BVV, toen is de uitwedstrijd uitgelopen op een soort vechtpartij, hopelijk gebeurd dit morgen niet..
Zondag komt SV Houten A1 op bezoek in Amsterdam. Ik heb nog wel een appeltje te schillen met de Blauwe Boeren. Vorig jaar, toen ik nog bij FC Blauw Wit Amsterdam speelde, haalde hun B1 ons op de laatste speeldag nog in, waardoor wij het kampioenschap in de 3e divisie op een haar na misliepen.
Revanche is dus gewenst van mijn kant, ook al speel ik nu bij AFC.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers