Die De Jong speelt wel lekker.
Die De Jong speelt wel lekker.
Goed, Joel. Die moest je pakken.
Frenkie de Jong laat in 5 minuten al meer zien dan Schone de eerste 70 minuten.
Eens over De Jong, maar hij valt natuurlijk wel op een heerlijk moment in. Nice is kapot, ruimtes worden groot.
Godverdomme!
Christus Ajax.
Nog effe collectief falen achterin, die laatste minuten.
En 2-3 in Brugge...
Keurige uitslag, gezien alles.
3-3
Waarom zijn die Fransen zo opgehemeld? Ajax wordt onderschat in NL, kunnen zich gewoon meten met subtop Europa..
Trots op Ajax.
Bonevacia (27 juli 2017),Gladde Chevin (27 juli 2017),joost_vdv (27 juli 2017),Momus (26 juli 2017),qsh0x (27 juli 2017),UltraMarijn (27 juli 2017)
Trots op die jongens! Na de eerste helft vreesde ik het ergste, maar de tweede helft begon al meer te lijken op de laatste fase van het vorige seizoen.
Noemt Kieft Frenkie de Jong nou minder geniaal dan Van de Beek. Lol lijkt me toch eerder andersom.
Laatst gewijzigd door Playa; 26 juli 2017 om 23:47
Keurig hoor Ajax, hopelijk wordt het karwei in de ArenA geklaard
*NERAZZURRI* (26 juli 2017),Gladde Chevin (27 juli 2017),Jack (26 juli 2017),joost_vdv (27 juli 2017),Max (27 juli 2017),Momus (26 juli 2017),Spekkoek (26 juli 2017),Squadron (27 juli 2017),Thom Yorke (26 juli 2017),UltraMarijn (27 juli 2017)
Frenkie maar snel in de basis ipv Schone. Dat kan echt niet meer.
Goed resultaat, zeker na deze rare en trieste weken. Met een iets bredere selectie (er moeten er eigenlijk nog twee bijkomen) en Frenkie en David in de basis komen we een heel eind dit seizoen.
Moet je niet zo triomfantelijk doen
Ben hartstikke blij voor vd Beek dat hij goed speelde en ook scoort. Had er alle begrip voor gehad als hij een kutwedstrijd had gehad.
Matige eerste helft, goede tweede helft. Zeker na de rust had je gewoon moeten winnen, maar over 90 minuten valt met 1-1 goed te leven. Nice miste in de slotminuten ook nog een dikke kans.
Volgende week graag Neres ipv Kluivert, de Jong die meer minuten mag krijgen en Dolberg die er eerder uit mag voor Huntelaar als hij weer zo beroerd speelt. Nu je een prima back-up hebt mag je hem ook best gebruiken als je eerste spits beroerd speelt.
Ben trots op Ajax, in zulke moeilijke weken de rug gerecht en een goed resultaat geboekt. Nu volgende week afmaken.
Eens. Op 1 of andere manier proberen ''we'' Ajax en het Nederlandse voetbal in totaliteit ook wel erg vaak omlaag te praten. Ajax kan inderdaad met deze ploeg goed mee in de subtop. Het wordt wel lastiger als we wat spelers gaan missen, want de reservebank is veel te krap. Moeten echt versterkingen bij gaan komen, zeker defensief.
Donny, held. Diep respect.
qsh0x (27 juli 2017)
Kan ik allemaal wel mee leven. Al vind ik Kluivert en de Jong momenteel gewoon goede invallers. Die hoeven nog niet meteen in de basis. De Jong speelde erg goed, maar had natuurlijk wel geluk dat het in de fase was dat Nice er helemaal doorheen zat. Schone zal wel beter moeten gaan spelen, had veel balverlies. Al gold dat wel voor meerderen helaas.
Heb er komende week wel vertrouwen in.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310015
Lekker Balotelli mist de return woensdag, blessure.
Weet nou niet of ik dat zo voordelig vind. Elke andere spits had die goal ook gemaakt. Zijn bedrage was 0,0.
Nu spelen ze met hun elven , anders maar met tien.
Opstelling AJAX: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Van de Beek, Schöne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes. #ajanic
— NOS Voetbal (@NOSvoetbal) 2 augustus 2017
Dus toch Kluivert en Schöne verkozen boven Neres en De Jong...
Ik ga de ook maar weer eens voor zitten. Hup Ajax, veel te lang geleden dat we 2 clubs in CL hadden.
Laatst gewijzigd door DonK; 2 augustus 2017 om 21:20
Keiser ( 2 augustus 2017)
Europa League is ook mooi.
Club Brugge gaat richting Europa League. Inmiddels 2-0 voor Basaksehir. Moeten nog drie keer scoren.
Die Turken waren in de voorbereiding tegen Vitesse niet eens zo goed. Speelden toen ook met veel A-keus als Clichy en Adebayor. Had Brugge daarom vooraf ook wel een redelijke kans gegeven om door te gaan.
Keiser ( 2 augustus 2017)
Ajax kan met het oog op het komende seizoen toch niet zonder een extra linksback he? Sinkgraven voorlopig geblesseerd en geen enkele backup met drang naar voor.
En een rechtsback mag er ook wel bij.
Godverdomme kippenvel, tranen in de ogen.
Appiee Nouri!!!!!!
Godsamme..
Nou dat begint lekker
Er zijn op het moment 30 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 30 gasten)
Favorieten/bladwijzers