Olympiacos legt de Tsjechische doelman Tomas Vaclík vast. De Grieken hadden naar verluidt ook interesse in Marco Bizot van AZ.
Stengs naar Nice.
Nice.
En Boadu op weg naar Monaco.
Keurig 15 miljoen per speler. Goed gedaan van az.
Lees ik dat ze Che Nunnely als vervanger van Stengs willen halen. Huiberts slaagt nog niet echt in creatief inkoopbeleid hè? Ben benieuwd hoe ze bij een verlies van Wijndal, Koopmeiners, Boadu en Stengs dit denken op te kunnen vullen. Pavlidis lijkt me overigens wel een prima speler voor AZ.
Zou me verbazen als AZ beter voor de dag komt dan vorig seizoen. Komen best wel goede jeugdspelers aan, maar dat zal dit seizoen nog te vroeg zijn.
Van wie verwacht jij veel?
Barasi, Taabouni schieten mij te binnen die wellicht aan AZ 1 kunnen gaan ruiken, wellicht Velthuis. Daaronder ook nog Fedde de Jong en Jurre van Aken en Ernest Poku, maar in het huidige Jong AZ zit ook echt nog veel 'opvulling' als je het mij vraagt.
Van Brederode, Daal, Twisk ook nog onder andere. Maar goed, dat is dus allemaal niet voor dit seizoen.
Wel benieuwd wie AZ nog gaat halen. Zeker als ook Koopmeiners vertrekt verlies je toch op papier flink wat kwaliteit en de competitie start al over ruim een week.
Qua spits ga je met Pavlidis erop vooruit. En Reijnders kan prima Koopmeiners vervangen.
Klopt, maar wat hij afgelopen seizoen heeft laten zien kan Pavlidis moeiteloos evenaren.
12 goals bij een degradatiekandidaat is inderdaad veel magerder dan 15 goals bij een aanvallend team als AZ. Vooral die ene assist van Boadu is indrukwekkend...
Thomas83 ( 4 augustus 2021)
Hoogkamp ( 4 augustus 2021)
Wel een verschil als je kijkt wat voor non-voetballers er dit jaar op dat middenveld van Willem II rondbanjerden. Plus die lompe Wriedt...
Boadu heeft los van zijn goals aan het aanvalsspel van AZ niets bijgedragen, die heeft ruimte voor zich nodig. Dat zag je ook bij Jong Oranje. Pavlidis heeft de helft van de tijd ook nog eens op de flank moeten spelen omdat Wriedt als dure aankoop zo nodig moest spelen. Hij past veel beter bij het spel van AZ dan Boadu.
Boadu is inderdaad een groter talent, maar ik denk dat het type Pavlidis veel beter bij AZ past dan Boadu.
Daarbij nog best ook, die kun je over twee jaar weer duur verkopen.
14 miljoen voor Teun. Nette opbrengsten daar.
Bazoer naar AZ
Knap van Az, wel benieuwd waar ie gaat spelen.
Mijnans goedkope aankoop denk ik.
Beukenma naar Bologna.
En Reijnders zal voor meer dan 20 miljoen naar Milaan gaan. Knap gehandeld.
Kerkez naar Bournemouth.
AZ vangt gewoon 50 miljoen deze transferperiode? Ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Prima, 5mil (+) en dvp. Vind het een beperkte speler, Doku ofzo lijkt niet veel minder.
Lammers voor pavlidis en nog eens 15 miljoen over. Niet slecht.
Zoet naar az.
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers