Ragnar heet de beste jongen. Vriendelijke gast overigens.
Ragnar heet de beste jongen. Vriendelijke gast overigens.
Pffff, autocorrectie...
Vond het al heel knap dat ik z'n achternaam goed had.
Waarom? Die naam had net zo goed plat Gronings kunnen zijn.
Johan C (22 april 2022)
Bob Sacamano (17 april 2022)
Pelupessy is de volgende aanwinst voor het nieuwe seizoen. Oude bekende van Wormuth. Handig, zo'n stofzuiger, komen de echte voetballers (Duarte, Irandust, Suslov) hopelijk goed tot hun recht.
Nordin Miranda komt transfervrij over van Jong Ajax. Als dit net zo’n schot in de roos is als Zeefuik, Matusiwa en Kasanwirjo hoor je mij niet klagen.
Kan er niks van.
Voor Ajax bij lange na niet goed genoeg, al moet ik zeggen dat hij dit seizoen op een gegeven moment betrouwbaarder is geworden. Hij is wel een totaal ander type dan Zeefuik, Kasanwirjo en Matusiwa. Die hebben allemaal gif in hun spel waar Musampa dat niet heeft. Musampa is meer een voetballende verdediger.
KingKerrie (22 april 2022)
Ik denk wie is Miranda nou weer, maar dat zal Kerrie z'n buitenechtelijke relatie zijn dan. Musampa voetballend inderdaad wel sterk, maar verdedigend komt ie te kort. Kan me niet voorstellen dat die volgend jaar basis moet spelen in het Noorden.
Musampa, autocorrectie....
Lees ook dat Fledderus hoopt dat hij in de loop van het seizoen het niveau fcg aan gaat tikken.
Balker is normaliter eerste keus op LCV, maar ja, die is constant geblesseerd.
Valt in Jong Ajax niet echt op. Niveau Groningen moet lukken. 500K winst in de toekomst, van een club uit Moldavië ofzo.
Van Genderen de volgende jong Ajacied die de weg naar Groningen weet te vinden.
Mag toch aannemen dat hij voor de rechtsback wordt gehaald. Met Dankerlui als concurrent liggen daar ook de meeste kansen.
Van Gelderen. Hij is van origine meer een centrumverdediger, en in de middenbouw was hij nog een van de dragende krachten en leiders van zijn team. Later is zijn ontwikkeling gestokt en is hij ingehaald door andere talenten. Vind hem net als Musampa wel een speler die laat in zijn periode bij Jong Ajax beter is gaan spelen. Kansen om Ajax 1 te halen had hij niet, dus dit is een mooie transfer voor hem.
Serieus? Ik dacht dat hij echt voor de rechtsback werd gehaald. Met Kasanwirjo, Te Wierik, Sverko, Balker en Musampa is het centrum al aardig vol. En dan komt Blokzijl er ook nog aan, die moet ook zijn kansen krijgen. Wat een overbodige transfer dan, 4,5 ton is geen kattenpis voor een jongen met een eenjarig contract.
Vooral die Te Wierook. Die wordt ook iets teveel bewierrookt.
Ja ja, autocorrectie...
Succes ermee, ik vond zowel Musampa als Van Gelderen niet heel bijzonder de afgelopen jaren bij Jong Ajax.
Groningen was de afgelopen jaren ook niet heel bijzonder. Dus dat matcht wel.
Verrips naar de FC. Toe maar. Het is wel treurig met het keepersgilde dat we hier op uitkomen.
Ach ja, t.o.v. Leeuwenburgh kan het niet minder zijn.
Hij heeft zijn debuut gemaakt ja, maar er zat geen toekomst in Ajax 1 voor hem in.Oorspronkelijk geplaatst door Johan C
Zou heel goed kunnen dat dat ook zo is. Van Gelderen heeft de laatste jaren weinig meer centraal gespeeld.Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie
Groener dan anders, even wennen...
https://www.instagram.com/p/CfJ5B5Sq...d=YmMyMTA2M2Y=
Isak Määtä nieuwe linksback. 20-jarige Noor. Zal mij benieuwen, na Gudmundsson en Meijer zijn de verwachtingen hoog.
Laatst gewijzigd door KingKerrie; 28 juli 2022 om 10:02
Momus heeft een vooruitziende blik. Goed bezig!
De Leeuw, de man die 8 jaar geleden ook constant liep te miepen wanneer hij op de bank zat, was nu ook weer verdrietig.
Exit naar Willem II. Prima, sleet zat er te veel op.
En goed dat buurkinders uit Emmen nu ook begrijpen dat Groningen geen liefdadigheidsinstelling is.
Nieuwe spits: Florian Krüger komt over van Arminia Bielefeld.
Meningen zijn verdeeld, is dit de opvolger van De Leeuw of vooruit geborduurd op een transfer van Strand Larsen.
Zoals Ajax een bod van 100 miljoen op Antony niet kan weigeren, kan Groningen toch niet 10 miljoen voor Strand Larsen weigeren?
Hoogkamp (30 augustus 2022)
Het gaat steeds over 10 miljoen inclusief bonussen. Dus wat is dan 10 miljoen?
7+ 2 bij promotie (onmogelijk voor M'brough) en JSL topscoorder 1? Dan schiet het natuurlijk niet op.
Groningen is financieel gezond en de kans op een Jörgensen is vrij klein. VOlgend jaar heeft hi nog steeds een tweejarig contract. Dus...
Overigens zijn de geruchten dat Celta de Vigo inmiddels 12+ geboden heeft.
Goh ja geen idee, de ene 10 miljoen is natuurlijk de andere niet inderdaad. Maar volgens Transfermarkt zou het jullie duurste verkoop worden (zeker als het nu al over 12 gaat), plus hij is zelf ook redelijk aan het morren. Volgend jaar maar een eenjarig contract, dus dan moet je wel gaan verkopen en is je positie opeens minder sterk want anders loopt hij gratis de deur uit (kan me niet voorstellen dat hij opeens komend jaar z'n contract verbeterd gaat verlengen). Dus misschien geen Jorgensen scenario qua kwaliteit, maar zou ook niet zomaar er vanuit gaan dat je dit weer kan krijgen.
Ik zie het niet met deze strand Larsen.
eenjarig plus nog een optie bij de club voor een jaar.
Duurste transfer is Berg met 10 mln, daar zaten geen opties bij. En nogmaals, 12 mln zou dikke prima zijn, maar de vraag is altijd hoe deze inclusieve bedragen zijn opgebouwd. Maar dat laten zaakwaarnemer en kopende club natuurlijk niet weten.
En dat gemor valt best mee. Media maken er spectaculaire artikelen van met mooie koppen, maar de interviews zijn best realistisch. Daarbij heeft hij zelf nog eens zijn excuses aangeboden bij Fledderus voor zijn uitspraken na Ajax-uit.
Ajacied16 (30 augustus 2022)
Johan C (30 augustus 2022)
Nachtje uithuilen en weer door.
Kerrie is met afstand de grootste fantast van VP
Strand Larsen niet op het trainingsveld: 'Hij is down, heel erg down'
Jørgen Strand Larsen heeft zich dinsdag niet laten zien op het trainingsveld van FC Groningen. De spits is er kapot van dat hij niet mag vertrekken.
De aanvaller heeft besloten om eerst niet meer met de pers te praten over zijn situatie. De 22-jarige spits wil vertrekken bij FC Groningen, maar technisch directeur Mark-Jan Fledderus wil daar vooralsnog niet aan meewerken.
'Hij heeft de hele nacht niet geslapen'
'Hij is down, heel erg down', laat zaakwaarnemer Tore Fredriksen weten. 'Ik heb hem net gesproken en hij vertelde dat hij de hele nacht niet heeft geslapen en zich daarom mentaal niet goed genoeg voelde om te komen trainen. Het is niet zo dat hij aan het staken is, maar ik weet niet of hij woensdag wel weer gaat trainen.'
Een aantal weken geleden was de topschutter eveneens erg teleurgesteld in FC Groningen. Toen besloot Fredriksen naar Groningen af te reizen. 'Ik weet niet of ik nu weer naar Groningen ga, dat heb ik nog niet besloten. Jørgen moet nu eerst wat rust krijgen.'
'Dingen kunnen snel veranderen'
Frederiksen gaf eerder op de dag aan dat hij verwacht dat Strand Larsen bij FC Groningen blijft. 'Daar ga ik op dit moment nog altijd vanuit inderdaad', zegt hij. 'Maar dingen kunnen snel veranderen.'
Technisch directeur Mark-Jan Fledderus is onbereikbaar voor commentaar.
Johan C (31 augustus 2022)
Prima, was te verwachten allemaal. Benieuwd naar het bedrag en benieuwd naar de vervanger.
Met de verhuur van Postema moet er een spits bij, die Duitser kan het niet alleen doen.
Lees net 11 mln plus 2 mln aan bonussen.
Laat mensen maar zeiken op Fledderus, verkopen kan hij wel.
Pepi is in Groningen en al medisch gekeurd. Komt net het ziekenhuis uitlopen samen met de teammanager. #fcgroningen #pepi pic.twitter.com/dCLTZVSamE
— Thomas (@thomasvollema) August 31, 2022
Vervanger lijkt binnen. Ben benieuwd.
Nu nog hopen op een fatsoenlijke rechtsback, dan kan Kasanwirjo weer terug naar het centrum.
Zeefuik verpietert in Berlijn, er gaan geruchten...
Die nieuwe aanvaller schijnt gezelschap te krijgen van deze aanvaller. https://www.transfermarkt.nl/koki-sa...spieler/501743
Je bent nummer 8458 met die grap
Er zijn op het moment 19 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 19 gasten)
Favorieten/bladwijzers