Pagina 35 van 47 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.531 t/m 1.575 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #1531
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Nee, ik voel ook geen enkele opluchting nu, ook geen hernieuwd vertrouwen nog. We kunnen echt alleen maar hopen dat de spelers dit signaal positief oppakken, dat Van der Laan en van der Bergh de juiste keuzes maken in hun opstelling en tactiek en dat we vrijdag daardoor ineens winnen bij Dordrecht. Maar er is voor mij nog niets dat daar op wijst.

    Verder dan vrijdag kijken heeft ook geen enkele zin. Het is eigenlijk knock-out vanaf nu, verliezen en je ligt eruit.

  2. #1532
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard



    Om maar aan te geven hoe anders de wereld had uitgezien als de heren Deekman, Calabro en Bilate hadden gedaan waar ze voor betaald worden: doelpunten maken. 3% van je kansen benutten is echt bizar weinig. Om te janken zelfs.

    In dat geval had je er dus 8 of 9 gescoord in de laatste potjes en had je daarmee waarschijnlijk minimaal 2 keer gewonnen.

    Ik zit me gewoon weer op te winden. Die Deekman vooral, wat een ongelofelijke faalhaas!
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 3 april 2013 om 16:56

  3. #1533

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht


    Om maar aan te geven hoe anders de wereld had uitgezien als de heren Deekman, Calabro en Bilate hadden gedaan waar ze voor betaald worden: doelpunten maken. 3% van je kansen benutten is echt bizar weinig. Om te janken zelfs.

    In dat geval had je er dus 8 of 9 gescoord in de laatste potjes en had je daarmee waarschijnlijk minimaal 2 keer gewonnen.

    Ik zit me gewoon weer op te winden. Die Deekman vooral, wat een ongelofelijke faalhaas!
    Wanneer ik dit zo bekijk lijkt het mij eerder een collectief falen in plaats van 1 speler??

  4. #1534
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Je hebt toch ook zitten kijken. Die kansen van Deekman waren stuk voor stuk niet te missen. Tegen den Bosch niet, tegen Go Ahead niet en tegen Emmen al helemaal niet. Al kon Calabro er ook wat van natuurlijk. Man, man, man...

  5. #1535

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Je hebt toch ook zitten kijken. Die kansen van Deekman waren stuk voor stuk niet te missen. Tegen den Bosch niet, tegen Go Ahead niet en tegen Emmen al helemaal niet. Al kon Calabro er ook wat van natuurlijk. Man, man, man...
    Ik heb ook gezien dat de linies totaal niet goed stonden de verdediging die de bal als een blind paard naar voren trapte een middenveld die helemaal niets brengt en wordt overgeslagen en ik heb voorzetten gezien die door geluk bij een speler (spits) van Sparta terecht kwam waar de speler van schrok, en die dan door onzekerheid, of uit vorm zijnde speler niet werd ingeschoten. Paul Gladon viel in en miste ook een grote kans, dus ik wil maar zeggen een collectief falen.

  6. #1536

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Om 12.30 uur presenteert #spartarotterdam de nieuwe trainer....

  7. #1537
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    We gaan het zien.

    Ten Cate? Groenendijk? Jans? Aadje Afkoopsom? Koster? Booy? Faber? Van Gaal?

    Het maakt toch allemaal geen zak uit.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 4 april 2013 om 11:28

  8. #1538
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ook een persconferentie bij FC Groningen, het zal toch niet... :O

  9. #1539
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.970
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    We gaan het zien.

    Ten Cate? Groenendijk? Jans? Aadje Afkoopsom? Koster? Booy? Faber? Van Gaal?

    Het maakt toch allemaal geen zak uit.
    Die valt 100% af.

  10. #1540
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het is Henk ten Cate!

  11. #1541
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Ook een persconferentie bij FC Groningen, het zal toch niet... :O
    ?? Daar wordt V/d Looi gepresenteerd.

  12. #1542
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Henk ten Cate met zijn aanvoerder Arjan van der Laan. De leiders van het topseizoen 95/96.

    Ik krijg weer een heel klein beetje vertrouwen.


    Henk hoeft geen salaris, hij doet het uit clubliefde..
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 4 april 2013 om 12:01

  13. #1543
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zo'n toptrainer die puur uit clubliefde Sparta wil helpen. Ik hou van die vent, of het m nou lukt of niet...
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 4 april 2013 om 12:06

  14. #1544

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Toch wel verrassend, nu kijken hoe het uitpakt.

  15. #1545
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Henk ten Cate komt op pro deo basis naar Sparta. Hij doet het uit clubliefde. Directeur Wiljan Vloet geeft aan dat hij er niet op had gerekend dat Ten Cate de klus wilde doen.

    Ten Cate komt terug op Het Kasteel als eerbetoon aan een overleden vriend. 'Ik ben een rare kwibus' zegt hij over zichzelf. Hij was bezig met een verbouwing van zijn huis op Ibiza, waar hij wil gaan wonen. Het is daarom ook uitgesloten dat Ten Cate langer dan dit seizoen blijft bij Sparta.

    De nieuwe trainer heeft besloten om de camera's in de kleedkamer weg te laten halen. Vanwege de reality-soap van RTL waren er camera's aanwezig maar 'daar kappen we mee,' zegt Ten Cate. 'De kleedkamer is privé-terrein voor de spelers.'

    later meer
    Amen!

  16. #1546
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hopelijk weet Sparta het tij te keren, zou mooi zijn als ze samen met MVV zouden promoveren.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to edodevries For This Useful Post:

    Astore ( 4 april 2013),LostWords ( 4 april 2013)

  18. #1547

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Hopelijk komt het ''schokeffect'' te laat.

  19. #1548
    Lest We Forget. edodevries's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Locatie
    Limbricht
    Leeftijd
    32
    Berichten
    9.698
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Hopelijk komt het ''schokeffect'' te laat.
    Heb je nog vertrouwen in Cambuur eigenlijk? Vertrouwen in promoveren.

  20. #1549

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edodevries Bekijk bericht
    Heb je nog vertrouwen in Cambuur eigenlijk? Vertrouwen in promoveren.
    Zolang we in de race zijn altijd. Maar, dan moeten we in uitwedstrijd veel beter gaan presteren. Als ik zie wat er in de 2 wedstrijden is veranderd sinds Arts weg is, is dat zeker positief te noemen. Doelstelling is top 5, als we dat maar halen. Wij hoeven niet percee te promoveren, dat is het verschil met Sparta.

  21. The Following User Says Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    edodevries ( 4 april 2013)

  22. #1550

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Rechtstreeks promoveren wordt nu nog lastig. Sparta is niet in goede doen en de andere ploegen wel. Ik denk dat het allemaal te laat is. Via de na-competitie promoveren is een optie maar ook dat zie ik zeer duister in.

  23. #1551
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Rechtstreeks promoveren wordt nu nog lastig. Sparta is niet in goede doen en de andere ploegen wel. Ik denk dat het allemaal te laat is. Via de na-competitie promoveren is een optie maar ook dat zie ik zeer duister in.
    Alleen Volendam is in goede doen. Die hebben ook het minste verliespunten en staan er dus het beste voor. We moeten net als iedereen hopen dat Volendam punten verspeelt en zelf moet er 5 keer gewonnen worden. Een andere weg is er simpelweg niet.

    Als het Henkie niet lukt, dan lukt het niemand meer. Morgenavond weten we meer.

  24. #1552

    Aangemeld
    18 december 2009
    Locatie
    Herten
    Leeftijd
    66
    Berichten
    118
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    Alleen Volendam is in goede doen. Die hebben ook het minste verliespunten en staan er dus het beste voor. We moeten net als iedereen hopen dat Volendam punten verspeelt en zelf moet er 5 keer gewonnen worden. Een andere weg is er simpelweg niet.

    Als het Henkie niet lukt, dan lukt het niemand meer. Morgenavond weten we meer.
    Na competitie is er ook nog, verder wint Mvv en Helmond ook gewoon hun wedstrijden

  25. #1553
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucajoy Bekijk bericht
    Na competitie is er ook nog, verder wint Mvv en Helmond ook gewoon hun wedstrijden
    MVV en Helmond winnen na de winter net zo weinig als wij en Cambuur ook. In de winterstop stonden die teams in verliespunten allemaal ongeveer gelijk met ons en MVV zelfs boven ons en nu staan ze in verliespunten allemaal gelijk of onder ons. Kennelijk gaat het daar dus helemaal niet beter. Alleen Volendam heeft zich sinds de winterstop echt omhoog gewerkt. Die staan in verliespunten bovenaan nu, maar hebben nog wel potjes tegen Helmond, MVV en Go Ahead in het vooruitzicht. Dan mogen ze het daar laten zien. Als ze die winnen is Volendam dik verdiend kampioen. Doen ze dat niet, dan is het zaak dat wij het niet weer zelf laten liggen. Een schone taak voor Henk, Arjan en de spelers!

    En inderdaad, de nacompetitie is er ook nog! Als Henk dit team aan de praat krijgt zijn we daarin niet kansloos tegen VVV, RKC of Zwolle. Maar dan moeten die gasten wel de schroom van zich af gooien, want daar stokt het al bijna twee jaar.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 4 april 2013 om 14:48

  26. #1554
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik hou van Henk wat een fucking held is die gozer zeg .

    Die man ken alleen hard op ze bek gaan maar heeft daar schijt aan , En wil zijn hart voor Sparta laten spreken en gewoon de club helpen .
    En lukt het is hij de held van Rotterdam west.

    Supporters zijn ook weer helemaal blij , Eerst was het 4 dagen van nationale rouw en nu is het bijna een feestdag . Maar we zijn ernog niet .Supporters hebben erzin in uitvak is gelijk uitverkocht morgen bij Dord , Laat het maar beginnen.

  27. The Following User Says Thank You to spartapiet For This Useful Post:

    tie-wrap ( 4 april 2013)

  28. #1555
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als de spelers maar een fractie van de positieve energie oppikken die dit op de supporters uitstraalt, dan is het probleem eigenlijk al opgelost.

  29. #1556
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Net deze nog maar eens bekeken...

    Henk ten Cate afgelopen december over Sparta, Vonk en meer bij ITWM's `In de Kelder van het Betaalde Voetbal`:


  30. #1557

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    MVV en Helmond winnen na de winter net zo weinig als wij en Cambuur ook. In de winterstop stonden die teams in verliespunten allemaal ongeveer gelijk met ons en MVV zelfs boven ons en nu staan ze in verliespunten allemaal gelijk of onder ons. Kennelijk gaat het daar dus helemaal niet beter. Alleen Volendam heeft zich sinds de winterstop echt omhoog gewerkt. Die staan in verliespunten bovenaan nu, maar hebben nog wel potjes tegen Helmond, MVV en Go Ahead in het vooruitzicht. Dan mogen ze het daar laten zien. Als ze die winnen is Volendam dik verdiend kampioen. Doen ze dat niet, dan is het zaak dat wij het niet weer zelf laten liggen. Een schone taak voor Henk, Arjan en de spelers!

    En inderdaad, de nacompetitie is er ook nog! Als Henk dit team aan de praat krijgt zijn we daarin niet kansloos tegen VVV, RKC of Zwolle. Maar dan moeten die gasten wel de schroom van zich af gooien, want daar stokt het al bijna twee jaar.
    Denk dat de JL teams, wel kansloos zijn tegen Zwolle, tegen RKC het lastig krijgen, en VVV is gewoon te pakken! Daarom hoop ik ook dat wij 2de of 5de worden. Dan ontloop je sowieso de nummer 16 van de Eredivisie! Moet er niet aan denken om Roda te krijgen!!

  31. #1558
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Alleen AZ of Roda zou ik echt heel kut vinden in de nacompetitie, want daar hebben ze gewoon een paar klasse spelers rondlopen die het verschil kunnen en waarschijnlijk ook zullen maken. Ik ben verder niet banger voor een Zwolle of een RKC in een alles-of-niets-situatie dan voor een potje tegen De Graafschap, Volendam of zelfs tegen jullie. Stuk voor stuk niet of nauwelijks meer kwaliteit in de selectie dan wijzelf. Mits de neuzen bij ons weer dezelfde kant op staan en er weer vrijuit en aanvallend gespeeld wordt maakt Sparta tegen al die teams een goede kans.

  32. #1559
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Supportersfeest was vet gister. 137 keer de Spartamars zingen op één avond doet het altijd goed en Dennis en Gérard achter de draaitafel deed oude tijden herleven. Ik vond het ook bewonderenswaardig dat Wiljan in zijn speech voor het oog van de supporters door het stof ging over zijn eigen functioneren. Niet veel mensen durven dat.

    Vandaag dan de eerste training van Ten Cate.
    Ik heb weer hoop:


  33. #1560
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    was allebei kick ja , Dat feest was super !! en de eerste training was ook gewoon heerlijk. Iedereen leeft helemaal op van Speler tot supporters. Maar helaas hebben we niet alles zelf in de hand. Wij moeten alles winnen en hopen op een foutje van Volendam.

  34. #1561
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Veiling Sparta tijdens Gala levert 260.000 euro op

    08-04-2013 | 23:29

    De veiling van Sparta tijdens het jubileumgala in de Van Nelle Ontwerpfabriek heeft liefst 260.000 euro opgebracht. Tijdens het feest werden klokken verkocht voor een bedrag van 1888 euro (het oprichtingsjaar van de club). Bondscoach Louis van Gaal en assistent Danny Blind waren één van de kopers.

    De opbrengst van de veiling gaat naar 'Stichting De Betrokken Spartaan'. De stichting is opgericht om het sociaal maatschappelijk beleid van Sparta uit te voeren en verder te ontwikkelen.

    Bij het gala, in het teken van het 125-jarig bestaan van de club, waren 650 mensen aanwezig. Naast de eerdergenoemden ex-Spartanen Van Gaal en Blind, kwamen onder andere ook Cor Pot (bondscoach Jong Oranje) en burgemeester Ahmed Aboutaleb naar de Van Nelle Ontwerpfabriek.
    Wow, das echt een mooi bedrag!

    Kunnen aardig wat Cruijff-veldjes van worden aangelegd...

  35. #1562
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het geruchtencircuit komt op gang. Eerste twee namen die genoemd worden voor de trainerspositie volgend seizoen zijn oud-Spartanen Henk Fräser en Ernest Faber. Laatste zal alleen haalbaar zijn als we promoveren, denk ik. De komende tijd zullen er nog wel meer namen vallen.


    Doe mij maar iemand met (een beetje) ervaring op het hoogste niveau.

  36. #1563
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als dit de volledige analyses zijn die we van Ortec krijgen, dan kunnen we ze gewoon de deur uit schoppen wat mij betreft. Wat een non-informatie...

    http://www.fact11.nl/assets/content/...Leeuwarden.pdf

    Natuurlijk is Hemmen kopsterk. Daar hebbie geen algortimes voor nodig...

  37. #1564
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Fräser, nu assistent-trainer bij ADO Den Haag, voerde één gesprek met algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet. Die zag het wel in de oud-speler van onder meer Feyenoord en Sparta zitten, maar binnen de club was het draagvlak voor Fräser onvoldoende.
    Gelukkig zijn er nog mensen die Vloet tegenhouden als ie weer eens belachelijke beslissingen neemt op het technisch vlak.

  38. #1565
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam deze zomer op bezoek bij Burnley FC
    Rotterdam - woensdag 8 mei 2013

    Sparta Rotterdam voegt een internationale oefenwedstrijd toe aan het voorbereidingsprogramma voor het seizoen 2013 - 2014. De Kasteelclub gaat op bezoek bij Burnley F.C. in Engeland. De wedstrijd zal gespeeld worden op zaterdag 27 juli om 15:30 uur (Engelse tijd) op Turf Moor, het stadion van de 131-jaar oude club.

    In 1888 werd in Engeland de Football League opgericht en Burnley was één van de twaalf oprichters van het georganiseerde voetbal. De club heeft een rijk verleden en werd landskampioen in 1921 en 1960. De FA Cup werd éénmaal gewonnen, in 1914.

    Op dit moment staat Burnley F.C. op een 11e plaats in de NPower Championship, het op één na hoogste niveau van Engeland.

    Het stadion van Burnley ligt op circa 50 kilometer afstand van Manchester Airport. Details over toegangsprijzen worden later deze zomer bekend gemaakt.

    Vette shit. We gaan Europa in en nog wel tegen een Engelse tweedeklasser, heerlijk! Misschien maar een weekendje Manchester doen deze zomer...

  39. #1566
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Burnley uit aanwezig dit is gewoon vet toch . Liverpool en Manchester dicht bij in de buurt , Ik zie een leuke planning aankomen.

  40. #1567
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.derat.nl
    10 MEI 2013
    HELP DE HELDHAFTIGE SPARTANEN WEERSTAND BIEDEN!: SPARTA - HELMOND SPORT



    In het foeilelijke, door roeptoeterende feyenoorders overheersende rotterdam is er één lichtpuntje te ontdekken. De inwoners van Spangen zijn er als enige in geslaagd om de invasie door het tuig van Zuid, met daarbij ontelbare papegaaiende volgelingen te weerstaan. Niet met behulp van toverdrank, zoals hun illustere voorgangers, maar met behulp van een forse dosis cultuur en een vleugje gezond verstand.

    Al ruim 125 jaar is Sparta de club van Rotterdam. En hoeveel prijzen ze op zuid nog mogen mislopen, Sparta blijft het mooie meisje in een klas vol lelijke koppen. We komen er graag, en hebben de afgelopen jaren de Andro Knel bokaal telkens in ons mooie Breda weten te houden. Deze zomer is er helaas geen oefenwedstrijd tussen NAC en Sparta gepland, dus ook geen Andro Knel bokaal, tenzij Sparta erin slaagt naar de eredivisie te promoveren.

    En daar gaan wij ze bij helpen. Volgende week zondag 19 mei (aanvang 14.30 uur) gaan we de Spartanen ondersteunen in hun strijd om promotie, tijdens het rechtstreekse duel met Helmond Sport. De Breda Locos hebben de inschrijving voor deze nu al memorabele busreis geopend, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Voor twee tientjes ben je erbij (bus+stadion). Ga dus rap naar NAConTour.nl en help deze opstandelingen naar de eredivisie!
    Hehehe. Leuke actie van onze vrienden uit Breda. Doet me denken aan de actie van Utrecht-supporters die ons een paar jaar terug steunden in de nacompetitie nadat wij ze Europees Voetbal hadden bezorgd door op de laatste speeldag in een voor ons nutteloze pot Vitesse te verslaan. Bij voorbaat dank!

  41. #1568
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta en Nac liggen elkaar gewoon goed .Er zijn veel Spartanen die in Breda is een kijkje nemen en ook andersom , We spelen bijna elk jaar om de Andro Knel bokaal de supporters en een de echte teams een vriendeschappelijke wedstrijd , Gewoon twee clubs die elkaar steunen .

    Geweldige actie van Nac natuurlijk.

  42. #1569
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Luirink jaartje bijgetekend.

    En als we promoveren zelfs nog een jaar. Goed bezig!

  43. #1570

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Wel mooi, kan me de eerste reacties nog wel herinneren over Luirink.

  44. #1571
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Van die rare Duutser in de goal toch? Luirink is gewoon een prima verdediger.

  45. #1572

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Ja en van spartapiet etc.

  46. #1573
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    In zijn tijd bij Groningen (rond 2005/2006) was hij écht goed. Jammer van al die knieblessures, anders had hij het een stuk hoger kunnen schoppen.
    Desalniettemin goede zaak voor Sparta en Luirink.

  47. #1574
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Van die rare Duutser in de goal toch? Luirink is gewoon een prima verdediger.
    Het kost m vaak een paar maanden om erin te komen, maar na de Sinterklaas doet ie t goed. Eigenlijk moet je hem in het begin van het seizoen gewoon op de bank zetten, want zowel vorig als dit seizoen speelde Luirink dramatisch in de eerste periode.

    En Pellatz heeft zich inderdaad druk gemaakt om de prestaties van Luirink, volkomen terecht ook.
    Laatst gewijzigd door tie-wrap; 23 mei 2013 om 13:08

  48. #1575
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.609
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tie-wrap Bekijk bericht
    En Pellatz heeft zich inderdaad druk gemaakt om de prestaties van Luirink, volkomen terecht ook.
    Volslagen debiele actie van die rare Duitser natuurlijk. Dat je dat nog goed probeert te praten ook zeg.

Pagina 35 van 47 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •