Weer wat ingelopen op de Belgen ook.
We kunnen trouwens wel stellen dat Gotze nog steeds een topper is. Samen met Malen veruit de beste speler die PSV heeft.
Klasse PSV & AZ
Ik vind juist de wisselwerking Ihattaren en Götze bij vlagen heerlijk, maar met Malen gaat inderdaad ook goed. Die drie kunnen een gouden driehoek gaan vormen dit jaar. Gisteren was Götze ook weer heerlijk bepalend, vrijwel elke veelbelovende aanval gaat ergens over de schijf Götze heen.
Zeus (30 oktober 2020)
Wat PSV achterin liet zien sloeg helemaal nergens op. Al na een paar minuten een vrije kopkans die die spits altijd moet maken, stomme overtredingen, te korte terugspeelballen. Echt beroerd was dat. Gotze zie je wel echt dat hij kwaliteit heeft, speelt makkelijk. Hoop dat Ihattaren een stuk beter door en met hem kan gaan worden. Madueke vond ik ook best een prima pot spelen. Verder mooi dat PSV de toch wel verplichte 3 punten weet te pakken. AZ zeer overtuigend, niet gezien maar had het niet verwacht na hun gekloot in de competitie. Die Karlsson is echt een prima aankoop daar, gaan we nog veel leuke dingen van zien. Hopelijk kunnen ze tegen Sociedad ook een puntje pakken, dan is plaatsing voor de volgende ronde een serieuze optie. Feyenoord mazzel met de andere uitslagen, maar vraag me echt af hoe die ooit deze poule nu nog door moeten komen.
Je zal toch zeker 2 potjes moeten winnen en waarschijnlijk nog wat meer punten pakken. Als je ziet hoe beroerd Feyenoord is dan lijkt me dat een behoorlijke opgave. Zeker aangezien de wedstrijden elkaar snel opvolgen en de selectie toch niet bijzonder breed is.
Johan C ( 5 november 2020)
Ons trackrecord in Europa
Redelijk wat rangorde puntjes gepakt,
Ajax speelde enerzijds te overmoedig, anderzijds waren een aantal speler s niet in vorm, zelfs 1 speler die het Ajax niveau totaal niet aankan,
AZ, knap gedaan,
Feyenoord onder de maat presterend, waar en waarom gaat het mis daar?,
PSV, hakken over de sloot, maar de puntjes zijn binnen.
Wonder dat AZ na een halfuur nog geen drie tegengoals heeft. PSV voorlopig voor bij de Grieken. Prima ontwikkelingen tot dusver.
Klote Benfica. Gooi Nunez er in.
Sociedad eindelijk de 1-0. Dat kon niet uitblijven. PSV ook 3-1 achter bij PAOK. Da's niet best.
PSV om te huilen.
Kubo kan gaan zwemmen.
#UEL | Ay, mare ��*♂️... pic.twitter.com/TbPh1uAuj4
— Villarreal CF (@VillarrealCF) November 5, 2020
Peerk ( 6 november 2020)
90 minuten in de rondo. Wonder dat het maar bij 1 is gebleven. Gelukkig lijkt Bizot weer zijn vorm van vorig jaar te hebben.
Zonder Ajax is Nederland niveautje Cyprus.
Nog geen pingel tegen. Duurt lang.
De goal tegen ook.
No fans, no firework in the stadium tonight..
— PSV (@PSV) November 5, 2020
No problem, we brought ours.
@MarioGoetze
Donyell Malen#PAOPSV #UEL pic.twitter.com/R9NBIGDb7e
Milan en Arsenal achter
Malacia/Haps lijkt op voetbal. Linssen weer nutteloos. Kökcü zwak, Senesi slordig. Afijn, er is ruimte voor verbetering. Texeira voor Kökcü wat mij betreft.
Is de stad was het iig groot feest, compleet met aanhoudingen.
Het zag er wel mooi uit.
Weinig punten dees week voor de Nederlandse ploegen behaald.
Lekker goaltje
Boem 2-0
3-0
Lekker boys
Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)
Favorieten/bladwijzers