Of een keeper...
Of een keeper...
Zal me niet verbazen dat die Zawada ook op de vleugels wel uit de voeten kan.
Ziyech kan nu makkelijker kiezen de komende maanden welke spits het best/makkelijkst in de combinatie te bedienen is.
Het ziet er gunstig uit nu vooor FC Twente de tweede competitie helft.
Dat verzin je gewoon ff?
Van niks iets maken, het blijft wonderlijk. Tot het weer aan alle kanten spaak loopt, de fantasie op niks is uitgelopen, dan is Leiden in last.
Keiser ( 2 februari 2016)
Lul.
Radicofani ( 2 februari 2016)
Er is een erg groot duizelingwekkend bod op Ziyech te verwachten.
Een Chinese club wil een megabod aan FC Twente op Ziyech uitbrengen in de hoop Ziyech naar China te kunnen halen.
Bron: Marokkaanse media blad Mountakhab
Geen idee hoe betrouwbaar die bron is (wellicht een Marokkaan hier die het weet?), maar ik kan moeilijk geloven dat het waar is. Het zou echter mooi zijn voor Twente, want zoveel geld zou ze er toch weer aardig bovenop helpen.
Alleen is die Ziyech behoorlijk principieel gebleken tot dus verre. Dan lijkt een stap naar China me een beetje vreemd. Denk dat hij echt een sportieve uitdaging zoekt en geen (louter) financiële.
Je kunt het ook andersom bekijken: nu paar jaar cashen en dan terug naar Europa. Dan heb je dat geld alvast binnen. Of die kans ooit nog komt is ook maar afwachten. Clubs van niveau Hoffenheim, Sampdoria zullen over een paar jaar vast ook nog wel voor hem klaar staan. Of anders een Nederlandse topclub.
Peerk (11 februari 2016)
Ik wil wel gaan werken voor de chinezen op commissie basis. Voor de helft hebben ze hem ook wel.
Eghan gaat voorlopig naar de Noorse club FC Stabaek minimaal tot 1 augustus. Hij is verhuurd.
Daarna wordt opnieuw gekeken naar alle opties in verband met eventuele wijzigingen in wetgeving.
Het is daarom niet uitgesloten dat Eghan terug keert naar FC Twente.
Ziyech speelt zich momenteel in de kijker bij meerdere grote Europese clubs.
Man - man - man, man wat is Ziyech formidabel goed dit seizoen, dat had ik al mede gedeeld, deze speler heeft het in zich om een heel, hele grote speler van naam te worden.
Naar verluidt staat Ziyech nu ook op de shortlist bij Barcelona.
Man man man
Logisch, zo'n jongen gratis afhalen van een failliete club is handige selectieopvulling.
Het nieuwste gerucht:
Wout Brama misschien terug
Dit topic is lang geleden, damn. Eindelijk kan het weer over voetbal gaan
Keiser (18 juni 2016)
Benieuwd wie Twente gaat verkopen
Allicht het meest complete beste middenveld van de tweede seizoens helft afgelopen competitie.
Las Palmas heeft interesse in Cabral.......
http://www.udlaspalmas.net/2016/06/1...bita-de-la-ud/
Ben bang dat de jongen daar gaat falen.
Voor zun ontwikkeling zou tie gewoon een jaar in Nederland moeten blijven, maar hij wil nogal een hoog salaris voor Nederlandse begrippen.
Zijn ontwikkeling.. die jongen is 25 en gaat nooit een goede speler worden. Als hij lekker in Spanje kan voetballen op het hoogste niveau en er nog een mooi zakcentje voor krijgt, moet hij gewoon lekker gaan. Ontwikkelen voor een buitenlandse subtopper gaat het niet worden en dat zal hij ook wel inzien.
Johan C (20 juni 2016)
Lekker ballen op Gran Canaria & Spanje ipv het kille Nederland, Las Palmas vs Enschede, meer gaan verdienen bij een club die wel goed geleid wordt. Noem een reden om bij FC Twente te blijven?
Cabral vertrekt sowieso. Gehoord bij Andy in de auto.
Real Betis heeft zijn zinnen gezet op Gutierrez en wil mogelijk ook Uvini overnemen alhoewel Uvini ook prima bij FC Twente kan voetballen denkt tie zelf.
Zelf hoop ik dat FC Twente en Napoli eruit komen om Uvini bij FC Twente onderdak te kunnen geven. Sterke verdediger.
Is er geen interesse in Ziyech?
Ik ben net thuis van 3 weken Italië om te lezen dat die Ziyech nog steeds rondloopt in Enschede? Jesus....... die gast moet doekoe opleveren, niet kosten?
Volgens de laatste geruchten is er een transfer in stroomversnelling geraakt.
Verder heeft FC Twente Bersant Celina gehuurd van Man. City,
gaat Mateusz Klich morgen een contract tekenen bij FC Twente.
Dit feit ( technisch begaafde middenvelder) alleen heeft kennelijk al te maken met het op handen zijnde vertrek van Ziyech.
Bovendien zou het zomaar kunnen dat er nog meer in het vat zit waar niemand op rekende.
Klich naar Twente, waarmee Utrecht en Groningen achter het net vissen. Opmerkelijk.
Goede speler was dat bij Zwolle.
Nee, Hake doet hier mee in de aantrekkingskracht.
]Beiden kenden elkaar al uit de Zwolle tijd.
Ondertussen is Ziyech ineens weer volop gesprek van de dag, onder andere Ajax is bezig Ziyech alsnog in te lijven terwijl ook Fenerbahçe stevig mee doet om Ziyech in te lijven.
Voor Jan van Halst is het klaar op de transfer markt.
We kunnen verder, met dan waarschijnlijk 1 keer Ziyech nog zien schitteren in Twente shirt en dan zullen we hopen dat de andere nieuwelingen het vaantje over nemen en we een redelijk tot goed seizoen kunnen draaien.
Of het bod van Ajax wel het hoogste is? Daar wil ik niets over zeggen, maar ze zijn het niet", zo vertelde technisch directeur Ted van Leeuwen aan FOX Sports.
11 miljoen dus voor Ziyech.
Waarvan 40% voor Heerenveen en de "entourage rond Ziyech".
Is dat genoeg, die krappe 7 miljoen?
Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)
Favorieten/bladwijzers