Pep. Wat een capper. Rare opstelling season IV.
Pep. Wat een capper. Rare opstelling season IV.
RaulVilla (29 mei 2021),somagunner (30 mei 2021)
Mahrez faalkip
Hahah heerlijk dat gezicht van Pep, faler.
Het geld verloren! Door een goal van een speler van 80 miljoen, oh wacht even
Het is Ziyech gegund.
Je kaolo leven Pep.
Het is City gegund. Zinchenko op linksback nadat je de begroting van Togo aan backs hebt uitgegeven:')
AFCArjen (30 mei 2021)
Giroud WK + CL. Mijn spits.
Wastum (31 mei 2021)
voskat (30 mei 2021)
Pep naar Barca?
Chelsea is Arsenal langzamerhand van de troon aan het stoten als London's grootste club.
Als je faalhaas Sterling opstelt, dan vraag je erom.
Er hadden twee Europese prijzen naar Manchester kunnen gaan deze week, werden er 0. Wat een grafsfeer moet er in die stad heersen zeg.
Arsenal fans online zijn voorbereid op dit soort dingen
Arsenal fans when they try to debate Chelsea fans from now on: pic.twitter.com/P36Vc06T8H
— chief (@chief_afc) May 29, 2021
DanielAlves (30 mei 2021),edodevries (30 mei 2021),Gladde Chevin (30 mei 2021),Hidz (31 mei 2021),Hoogkamp (30 mei 2021),UltraMarijn (30 mei 2021),voskat (30 mei 2021),Wastum (31 mei 2021)
Tijd dat Milan weer terug is. Wat een armoe dit..
Río (30 mei 2021)
Slechts het EK nog winnen en Kante heeft voetbal uitgespeeld. Wat was ie weer goed vandaag. Die gast is echt een blaag. Overal zie je hem rennen en vliegen. Stiekem verdient ie wel een transfer naar een grotere club. Bij Barça past ie niet, maar Madrid zou kunnen. Casemiro is ook hard, maar dit seizoen wel minder sterk dan voorgaande seizoenen. Hoe dan ook, Sarri heeft 'm een beetje verkeerd behandeld, maar Kante is back. En hoe.
Verder moet ik het ook ff over Uncle Josep hebben. Hoe haalt die kale het in z'n hoofd om die trage Gundogan op CVM te zetten. City is letterlijk in de as van het veld geneukt met die tegengoal. Soms kun je doorslaan in dat tactische gedoe. Gewoon fucking logisch; Rodri op CVM, Cancelo op LB. Dat doe je al het hele seizoen met succes. Toen ik die kop van Sterling zag wist ik al dat dit weer een lange avond zou worden.
Beter veegt ie die gespeelde tranen van vorige week weg en komt ie met Aguero mee naar Barcelona. Hij kan inderdaad die CL niet winnen zonder dat Messi z'n handje vasthoudt. Beste voor alle partijen.
Ik beschouw Tuchel nog steeds niet echt als een wereld trainer. Maar hij kent zijn beperkingen. Zijn 343 systeem is herkenbaar. Zwakke verdedigers zijn een stuk beter omdat ze minder grond hoeven te verdedigen. Je levert aanvallend wat in en je hebt geen middenveld. Maar met Kante overleef je dat wel. Wachtten op een foutje. En Kante zet zelfs een aanval nadat hij de bal afpakte.
Voor de rest is snelheid belangrijk voorin. Tuchel heeft het erg goed gedaan. Hij houd het simpel.
Guardiola mag opnieuw wat spelers kopen denk ik. Lees geruchten over Kane. Denk dat zij volgend seizoen opnieuw ver zullen komen. Bij Chelsea heeft het ook even geduurd.
Dit is waanzin:
Guardiola started either Fernandinho or Rodri in 59 out of 60 games this season.
— ESPN UK (@ESPNUK) May 30, 2021
The one game he didn't was the Champions League final pic.twitter.com/h7K8nEk1B4
Tuchel heeft het wel heel goed voor elkaar hoor, maar drie keer verloren sinds hij het heeft overgenomen en twee daarvan in aanloop naar de twee finales. Als ze Silva, vanwege z'n leeftijd, Azpilicueta, Jorginho en Werner kunnen vervangen met 4 hele goede spelers doen ze mee volgend seizoen.
N'Golo Kanté.
Heerser van beroep.
Wat een heerlijke speler en wat een mooie bescheiden houding.
Werner heeft aangetoond niet het niveau te hebben.
KingKerrie (31 mei 2021)
Jorginho is veel te wisselvallig. En Mount heeft Havertz en Werner gedragen dit seizoen dat wil je niet weer, niet met allebei i.i.g. Natuurlijk kun je zeggen het was pas hun eerste seizoen, ze kunnen vast beter etc. Maar als je Chelsea bent, waarom zou je daarop wachten?
Over Werner ben ik zelf wat enthousiaster. Ik snap het commentaar heel goed, zeker als je ziet hoe knullig hij de kansen soms om zeep helpt. Anderzijds creëert Werner wel enorm veel (misschien dat een rol vanaf de zijkant hem beter zou liggen overigens) en is hij wel belangrijk voor het team. Verder is het verschil xG en aantal goals enorm dit seizoen, bij Leipzig deed hij het een stuk beter. Waarschijnlijk kruipt hij volgend jaar ook meer naar zijn verwachte aantal goals toe. Dat zie je althans vaak, dat een groot verschil tussen xG en goals op de lange termijn niet houdbaar is.
Wel eens met dat eerste deel. Er is ook zeker wel verbetering mogelijk. Maar ook met Jorginho (en Kovacic achter de hand) is de positie in principe wel goed genoeg bezet om mee te kunnen doen om de landstitel. Dat tweede zeker niet mee eens, vooral niet over Werner. Mount was geweldig dit seizoen, samen met Kanté de man daar. Maar zowel Werner als Havertz kunnen ook door andere spelers bediend worden, bijv. Ziyech of Pulisic.
"Waarom wachten?" Omdat een team over het algemeen beter wordt naarmate ze langer met elkaar spelen. Je kunt wel weer 3/4 nieuwe spelers aantrekken voor de basis, dat heeft dan weer maanden nodig om gewend te raken en om de titel meespelen wordt een stuk lastiger. Dit team weet wat ze aan elkaar hebben, en zou meteen vanaf de start goed ingespeeld kunnen zijn. Kan het beter qua kwaliteit? Vast wel. Is het team nu al titelwaardig? In mijn ogen wel.
Mwah. Kwaliteit > automatisme. Goede spelers komen er wel uit, denk dat het juist de mindere goden zijn die tijd nodig hebben om aan elkaar en de competitie te wennen. Buiten dat blijft de kern van de selectie gewoon staan, dus ze zijn op elkaar ingespeeld al.
Ziyech en Pulisic waren ook vaker matig dan goed. Chelsea hoeft natuurlijk niet op de kleintjes te letten en kan gelijk doorpakken i.p.v. wachten totdat die 2-3 spelers misschien beter worden.
Er zijn op het moment 22 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 22 gasten)
Favorieten/bladwijzers