Hoe kom jij aan 130 miljoen?
Beetje medelijden heb ik wel met Hoeness. Maar wat hij heeft gedaan mag niet getolereerd worden.
Hij heeft de belastingfraude ruim één jaar geleden zelf al aangeven. Toen was het voor Bayern geen enkele reden om hem te ontslaan. Geen enkele stem tegen van de RvC. Het had immers niets met de club te maken én het was bovendien buitenlands geld. Er was geen euro uit Duitsland verdwenen. Bovendien was de topman van Adidas ook hierbij betrokken. Privé mag je bij Bayern dus best een crimineel zijn.
Geen pay-tv in cel voor Hoeness
Als Uli Hoeness straks in een cel in München zijn straf uitzit, is hij voor het volgen van de wedstrijden van Bayern München aangewezen op de samenvattingen van de publieke omroep ARD.
Een woordvoerder van de gevangenis liet weten dat pay-tv, waar de wedstrijden van de Duitse topclubs live te volgen zijn, geen onderdeel van het pakket uitmaakt.
De gedetineerde heeft de mogelijkheid een televisietoestel aan te schaffen dan wel te huren, maar moet genoegen nemen met de basisvoorzieningen.
Hoeness werd donderdag veroordeeld tot een celstraf van 3,5 jaar. De rechtbank van München acht de voorzitter van Bayern München schuldig aan belastingfraude.
Uli treedt af bij Bayern en gaat ook niet in hoger beroep tegen zijn straf.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...r-beroep.dhtml
Kerst 2018 kan hij dus net thuis weer vieren...
Heerlijk. Doei dikke Duitser.
De voorzitters van de 2 van de 3 beste clubs zijn reeds afgetreden. Nu perez nog en dan kan het feest beginnen.
Je ziet hem ook al van mijlenver aankomen....
Jammer, maar dat ie gepakt is, wil alleen maar zeggen dat ie het niet goed gedaan heeft.
Dan moet je wat meer research doen. Gaf zich alleen aan om de schade beperkt te houden. Net als al die toespraken dat het zijn grootste fout uit zijn leven was, dat hij er spijt van heeft,... Grote bullshit, die kerel heeft geen 5 seconden spijt. Het enige dat hem spijt is dat ze hem gepakt hebben.
HOENESS UND MARWA
Vor vielen Jahren war ich mit der schwerverwundeten 13jährigen Irakerin Marwa im Münchner "Seehaus". Am Nebentisch speiste der Vorstand des FC Bayern- darunter Uli Hoeneß. Marwa hatte durch US-Bomben ein Bein verloren. Seit Monaten wurde sie in München qualvoll operiert. Ich wollte ihr wenigstens einmal ein Bayernspiel zeigen. Zur Ablenkung. Doch der Fußweg zum Olympiastadion war für sie viel zu weit.
Hoeneß bekam unser Gespräch irgendwie mit. Mit hochrotem Kopf kam er an unseren Tisch und gab mir eine Freie-Zufahrtskarte bis zur Tribüne. "Ich werde dort auf Euch warten. Wir kriegen das hin". Marwa strahlte.
Am Tribüneneingang wartete Hoeneß tatsächlich auf Marwa. Vorsichtig ließ er sie zu ihrem Platz tragen. Wie eine Prinzessin. Er gab ihr sogar seine Nummer: "Beim kleinsten Problem anrufen. Ich bin sofort da." Marwa strahlte vor Glück.
Ich weiß nicht, welche Strafe Hoeneß von der Münchner Strafkammer für seine massive und unverzeihliche Steuerhinterziehung erhalten wird. Aber jener viel mächtigere Richter, vor dem wir nach unserem Tod alle einmal stehen werden, wird ihn vielleicht trotzdem in die Arme nehmen und sagen: "Was du dem Geringsten unter den Menschen getan hast, das hast du mir getan". Euer JT
PS: Gut und böse liegen so nah beieinander.
Meneer is geen grote boef of gevaarlijke gek. Ook in Hoeness schuilt een goed mens. Zoek anders ook maar op wat hij bijvoorbeeld Gerd Müller met z'n drankproblemen hebben gedaan. De haat tegen hem is bijzonder groot als ik dat hier zo lees, terwijl hij toch echt hele mooie dingen gedaan heeft. Dit neemt overigens niet mee dat hij gewoon de bak in hoort te gaan hoor, maar er wordt nu gedaan alsof het de grootste lul op aarde is en dat is natuurlijk onzin..
Santillana (15 maart 2014)
Leuke vergelijking, slaat alleen nergens op. Ik geloof dat je m'n punt mist. Er wordt vrij persoonlijk en misgunnend gereageerd op Hoeneß, daar waar ik tracht aan te geven dat óók hij een goede kant heeft. Ik ben overigens geen Bayern-fan of sympathisant. Nogmaals, hij moet gestraft worden. Maar waarom het blijven bij de feiten altijd zo'n lastig punt is is me een raadsel.
Laatst gewijzigd door 123Jaap123; 15 maart 2014 om 16:19
Ging me er meer om dat ieder persoon wel eens iets goeds doet voor zijn of haar medemens(en), maar miljoenen aan belastinggeld wat (met het oogmerk) bedoelt voor het land en volk is, voor jezelf behouden.. Niet alleen is die Uli zich bewust van een strafbaar misdrijf, de man deed er alles aan om hem en zijn centen te redden. Dus leuk en aardig dat er een goed mens in hem schuilt, het blijft een groot egoïstische crimineel.
Iemand die weet waarom Pep ervoor heeft gekozen om weer de 4-1-4-1 te hanteren?
Het is ook nooit goed genoeg bij Bayern.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212104
Neuer heeft zijn contract verlengd tot de zomer van 2019, het vorige liep in 2016 af
Het nieuwe shirt van Bayern.
Afschuwlijk.
Ik vind 't best mooi. Droegen ze vroeger ook al.
Doet me aan Barcelona denken. Lelijke kit dus.
Terug naar vroeger een beetje.
Pizarro zal ook volgend seizoen nog als 'back-up spits' bij Bayern te zien zijn. De 35- jarige routinier kreeg een nieuw contract aangeboden voor een jaar.
Het vertrek van de in ongenade gevallen Mandzukic lijkt een kwestie van tijd..
Juan Bernat dus naar Bayern München, wederom een fantastische transfer die de Duitsers alleen maar sterker en sterker maakt. Wie zullen er nog volgen deze zomer?
Mandzukic naar Atletico
http://voetbalofniet.nl/mandzukic-ve...naar-atletico/
En ook Keylor Navas naar Bayern München.
bayern.jpg
Nieuwe uitshirt van Bayern Munchen
Mooie vlag.
Ik denk dat Robben aan de beurt was met kiezen
Lol. Een jongen bestormt het veld en neemt een selfie met Javi Martinez.
Reina naar Bayern
Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)
Favorieten/bladwijzers