Eerste club ooit die alle wedstrijden wint in de poule en vervolg rondes.
chuchu (24 augustus 2020)
Honderden miljoen gespendeerd en een jongen uit de eigen jeugdopleiding doet je de das om
Johan C (24 augustus 2020),Pizzakoerier (24 augustus 2020),voskat (24 augustus 2020),Wastum (24 augustus 2020),Zeus (24 augustus 2020)
voskat (24 augustus 2020)
Zonder de maestro zal alles toch uit een spatten.
Wat een kut seizoen was dit. En wat een kut kampioen. Net als vorig jaar een kut kampioen, maar tenminste was dat het beste, ziekste CL seizoen ever.
Zeus (24 augustus 2020)
En oh ja, nog één ding. Die Mbappe. Geweldige speler hoor. Fysiek sterk, snel, doelgericht. Maar als dit de zogenaamde nieuwe koning moet voorstellen is voetbal reddeloos verloren. Heeft nog net niet de balbehandeling van Lukaku, maar veel scheelt het niet. Blind, kan niks in de kleine ruimte, neemt vaker wel dan niet de verkeerde beslissing. Het is gewoon dat ie een lekker palmares heeft voor iemand van 21 dat ie zo wordt opgehyped. Z'n goaltjes tegen Toulouse en Saint-Etienne stellen geen kut voor. Al scoort ie er vijf in een wedstrijd.
Hadden we eerst 15 jaar iemand met het voetbalbrein van Messi als koning komt deze overschatte schildpad als 'vervanger', rot op joh. Laat dat wonderkind snel ergens vandaan komen want deze wordt 'm niet. Deze sport verdient wel iets beters.
King_Eric (24 augustus 2020)
Je gedraagt en schrijft als een slechte verliezer D A
„We verdienden het, maar het is ook een droom die uitkomt”, zei Neuer. „Ik heb nog nooit in zo’n goed en leuk team gespeeld.”
Wat een sterk elftal, dat Bayern, he ?
Laat dat bro. Was jij niet degene die beweerde dat Ousmane Dembele meer potentie dan Mbappé had? Die jongen is pas 21 en bewezen de absolute top aan te kunnen. Heel wat wedstrijden beslist op internationaal niveau. Z'n volledige potentie komt nog wel als hij voor een echte club gaat spelen.
Johan C (24 augustus 2020)
Mbappé is gewoon een heel goede speler, zou de Premier League slopen. Maar in kleine ruimtes zijn zelfs makkelijk 3 landgenoten van hem beter.. En dat zijn Benz, Martial en Fekir sowieso van aanvallers.
sa2sa (24 augustus 2020)
Neymar zelden zo slecht gezien. Christus te paard wat een kutpot
Als ze allebei in topvorm verkeren is Ousmane genialer en de betere voetballer, ja. Dat Mbappe de grotere speler is valt niet te betwisten momenteel. Maar qua talent en kwaliteit heeft Ousmane meer in z'n locker. Het is er alleen door omstandigheden nog niet op constante basis uitgekomen bij Barcelona dus ik ben het ermee eens dat Mbappe de grotere speler is. Voor nu.
Mbappe zal zich vast nog wel wat ontwikkelen, hoewel ik geloof dat er niet bijster veel rek nog in zit. Maar zo'n zakelijke voetballer hoort nooit en te nimmer de beste voetballer ter wereld genoemd te worden. Sancho en Sane bijvoorbeeld vind ik betere voetballers.
Jij mag het zeggen bro. Jij zeker. Welke was het deze week ook alweer? Pepe beter dan Gnabry of zo toch?
X (24 augustus 2020)
Hahahahaha stukk
Wordt tijd dat Tuchel daar weggaat. Het is een Duitse Emery dat ieder keer zijn spelopvatting en formatie verandert. Hoe kom je erbij om Neymar op 9 te zetten en Mbappe op links? Dacht Tuchel dat Neymar met zijn rug naar de doel kan spelen? Of de kwaliteiten had om het spel vanaf die positie te maken? Het was voor Mbappe ook erg onwennig aan de linkerkant, ging zelfs vanaf die positie naar centrum lopen.
RaulVilla (24 augustus 2020)
DanielAlves (24 augustus 2020)
Keiser (24 augustus 2020)
Beste speler op zijn positie, Maradona10. En hij speelt niet eens in Spanje. Krijgt dit seizoen eindelijk echt de credits die die verdiend. Te lang onder de radar blijven liggen.
No Bayern player in the #UCLFinal played more passes (85), made more ball recoveries (7), made more tackles (3), made more interceptions (2) or created more chances (2) than Thiago.
— Squawka Football (@Squawka) August 23, 2020
His 16th trophy with the club. pic.twitter.com/NGi2zckbuA
Keiser (24 augustus 2020)
Enige fout die die heeft gemaakt is dat ie niet voor Brazilië heeft gekozen. Bij Spanje is ie nooit echt op waarde geschat. Had hem graag met Neymar zien ballen. Ondertussen heeft z'n gehandicapte broertje al een aantal A-interlands. Hoe vraag ik me af.
Ik weet niet hoor tegen Bayern. Sule/Boateng zijn enorm traag en Alaba schuift nooit naar voren zonder bal. Mbappe kon met zijn snelheid de duels wel winnen en hij is natuurlijk veel beter dan Neymar op die positie. En Mpabbe wist niet hoe hij moest lopen op links, Van Gelder maakte hem helemaal af toen hij vanuit de linker positie door rende naar het midden waar twee Bayern spelers stonden.
Hij wordt deels terecht afgemaakt die Mbappe. Maar hij speelde in een lelijke systeem dat hem alleen slechter maakte. Neymar idem dito.
Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)
Favorieten/bladwijzers