Pagina 9 van 47 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 405 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

  1. #361
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ik heb weer weining vertrouwen in het seizoen . het loop niet we hebben allemaal zaalvoetballers en geen knokkers. versterkingen moet egt snel komen anders wordt het degradatie

  2. #362
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    @ vuxajoro zullen we lekker naar de nederlagen van psv en twente kijken sparta geef weer extra korting ahaahah anders komt er geen hond meer naar de uitwedstrijden.


    Buscombi PSV-Sparta
    woensdag 23 januari

    Vertrek: 17.45 uur
    Home open 16.45 uur
    Prijs leden: 26 euro
    Prijs niet leden: 31 euro
    Prijs jeugdleden: 24 euro

    Buscombi Twente-Sparta
    zondag 27 januari

    Vertrek: 11.00 uur
    Home open: 10.00 uur
    Prijs leden: 29 euro
    Prijs niet leden: 34 euro
    Prijs jeugdleden: 27 euro

    Opgeven voor beide busreizen

    EXTRA ACTIE VOOR LEDEN!
    Wanneer je je opgeeft voor beide busreizen wordt de totaalprijs 50 euro. (ineens te voldoen voor de wedstrijd tegen PSV) (jeugdleden 46 euro)

  3. #363
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nou, ik kan niet op woensdagen want dan werk ik, en op zondagen ook... Dus dat gaat niet werken denk ik... Ik kijk wel ff!

  4. #364
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voetbalzone Frontpage
    Wapenaar wil bij Sparta blijven
    Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 15 januari om 09:22

    Harald Wapenaar denkt voorlopig nog niet aan stoppen en wil zijn na dit seizoen aflopende contract bij Sparta graag verlengen. Dat liet de doelman van de Rotterdamse formatie maandagavond aan RTV Rijnmond weten. "Ik wil graag door bij deze club", sprak de 37-jarige sluitpost na afloop van het duel tegen Jong Vitesse. "Door mijn rugblessure ben ik weliswaar mijn basisplaats kwijtgeraakt, maar Sparta is een mooie club waar ik nu ruim een jaar speel en graag langer zou blijven."

    Wapenaar kwam deze competitie nog niet in actie vanwege ernstige rugklachten. De Vlaardinger raakte in de voorbereiding al geblesseerd en onderging een herniaoperatie. Als noodoplossing werd Sander Westerveld tot december aangetrokken, maar de oud-doelman van onder meer Liverpool blijft nog een half jaar langer.
    Goeie keeper, altijd al geweest, zou geen slechte zijn voor volgend seizoen als 1e of 2e keeper!

  5. #365
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Nou, ik kan niet op woensdagen want dan werk ik, en op zondagen ook... Dus dat gaat niet werken denk ik... Ik kijk wel ff!
    het was ook maar sarcasties bedoeldt hoor je denk tog niet dat ik 50 euro uit gaat geven aan twee wedstrijd wat je met 5-0 verliest .:roflmao:

  6. #366
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    het was ook maar sarcasties bedoeldt hoor je denk tog niet dat ik 50 euro uit gaat geven aan twee wedstrijd wat je met 5-0 verliest .:roflmao:
    Psv uit lijkt me toch wel leuk hoor, gewoon om een keer erbij te zijn, maar idd, is n hoop geld!
    Dus beter ff n andere wedstrijd kiezen

  7. #367
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    16:11 18/01/2008


    Sparta heeft zich officieel gemeld bij stadgenoot Feyenoord om Michael Jansen tot het einde van het seizoen te huren. De Kasteelclub is al lange tijd bezig met een zoektocht naar een linksbenige centrale verdediger en hoopt op de medewerking van de beleidsbepalers in de Kuip.

    Jansen werd deze week door Feyenoord transfervrij overgenomen van Vitesse en technisch directeur Peter Bosz zoekt een club in de eredivisie waar de 23-jarige verdediger tot het einde van het seizoen wedstrijdritme op kan doen.

    Sparta’s technisch directeur Danny Blind ziet Jansen graag komen. ,,Wij zouden hem wel aan de selectie toevoegen, maar veel hangt af van de speler zelf en uiteraard van Feyenoord,’’ aldus Blind. Saillant detail is dat Blind als trainer op de bank zat tijdens het laatste optreden van Jansen in de eredivisie, op 15 mei 2005 tegen Ajax. De verdediger kreeg toen last van zijn hart en was lange tijd uit de roulatie.

    ,,Dat is inderdaad toevallig,’’ zegt Blind, die het geen probleem vindt dat Jansen al bijna drie jaar geen wedstrijd meer op het hoogste niveau speelde. ,,Als Feyenoord hem haalt, is hij fit, daar twijfelen wij niet aan. Die club heeft ongetwijfeld hun huiswerk goed gedaan. Wij zoeken een linksbenige verdediger. Jansen heeft in eerste instantie veel als linkerverdediger gespeeld, maar zijn laatste seizoen was hij een vaste waarde als centrale verdediger.’’

    Ook Sparta-trainer Foeke Booy is gecharmeerd van Jansen. De Fries drong sinds zijn komst al aan op defensieve versterking. ,,Michael Jansen is voor ons een zeer bruikbare speler, dat is duidelijk.’’

    bron: ad.nl

  8. #368
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik dacht dat Heracles ook in de race was voor Jansen. Is denk ik wel een versterking voor de verdediging van Sparta als hij komt!
    Maarja eerst maar eens zien of die boeren hem aan ons willen verhuren....

  9. #369
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Ik dacht dat Heracles ook in de race was voor Jansen. Is denk ik wel een versterking voor de verdediging van Sparta als hij komt!
    Maarja eerst maar eens zien of die boeren hem aan ons willen verhuren....
    heracles zou hebben binnen hebben maar was niet waar. maar ik denk ook niet dat die klojos uit zuid heb aan ons gaan verhuren. mocht het wel zo zijn is het pas hun eerste goede daad aan ons.

  10. #370
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hij gaat dus naar de Graafschap en niet naar Sparta, maar ik denk dat hij zich vandaag wel ff achter de oren krabt!

  11. #371
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VzFp
    De Roover tekent bij Groningen
    Geschreven door Bart van de Laak op dinsdag, 22 januari om 17:14

    FC Groningen heeft de opvolger van de naar Ajax vertrokken Bruno Silva al binnen. Sepp de Roover komt met onmiddellijke ingang over van Sparta om de Groningse gelederen versterken, zo valt te lezen op de website van de noorderlingen. De Belg tekent een contract van 2,5 jaar, met een optie voor nog twee seizoenen.

    Groningen-directeur Hans Nijland toonde zich content met de overname. “We zitten met FC Groningen in een zeer belangrijke fase van de competitie en dan is het prettig dat we ons direct hebben weten te versterken met een nieuwe verdediger.â€

    De directeur denkt ook dat De Roover als speler perfect bij de Groningers past. “Hij is een snelle jongen met aanvallende impulsen. De Roover is jong en gretig en dat past in onze filosofie. Hij is bovendien zeer gedreven om voor FC Groningen te gaan spelen en dat soort spelers zien wij hier graag."

    Volgens Nijland had FC Groningen de 23-jarige verdediger ook al geruime tijd op de korrel. “Wij volgden De Roover al langer en hij kwam dus reeds voor op een lijstje dat we hadden. Met het aantrekken van deze jonge verdediger tonen we aan dat we ons huiswerk doen.â€

    De Roover doorliep de jeugdopleiding van PSV. Van daaruit vertrok hij naar FC Eindhoven, dat hem op hun beurt na een jaar weer verkocht aan Sparta. Bij Sparta speelde de Belg tot nu toe alle negentien de wedstrijden en kwam daarin drie keer tot scoren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ITWM
    De Roover nieuwe verdediger FC Groningen

    22 januari, 16:49 uur

    FC Groningen heeft op de dag dat Bruno Silva naar Ajax is vertrokken onmiddellijk een opvolger weten te strikken. De Trots van het Noorden neemt per direct Sepp de Roover over van Sparta Rotterdam. De 23-jarige Belg tekent in Euroborg een contract voor tweeëneenhalf jaar, met een optie op nog twee seizoenen.

    De Roover is geboren in het Belgische Geel, maar doorliep zijn jeugdopleiding bij PSV. Bij de Eindhovense club speelde hij in het belofteteam voordat hij een jaar in de Eerste Divisie speelde voor FC Eindhoven. Daarna nam Sparta Rotterdam De Roover over en voor die ploeg kwam de Belgische jeugdinternational vorig jaar in alle 34 competitiewedstrijden in actie. Dit seizoen speelde De Roover in alle negentien competitiewedstrijden van Sparta tot nu toe en daarin scoorde hij al drie keer.

    De Roover was afgelopen zomer al in Euroborg te bewonderen toen hij met België tijdens het EK onder-21 speelde tegen Portugal. Algemeen directeur Hans Nijland is zeer te spreken over de transfer van De Roover. “We zitten met FC Groningen in een zeer belangrijke fase van de competitie en dan is het prettig dat we ons direct hebben weten te versterken met een nieuwe verdediger na het vertrek van Bruno Silva naar Ajax. Wij volgden De Roover al langer en hij kwam dus reeds voor op een lijstje dat we hadden. Met het aantrekken van deze jonge verdediger tonen we aan dat we ons huiswerk doen.â€

    FC Groningen stelt alles in het werk om De Roover zo snel mogelijk speelgerechtigd te krijgen. “Hij is een snelle jongen met aanvallende impulsen. De Roover is jong en gretig en dat past in onze filosofie. Hij is bovendien zeer gedreven om voor FC Groningen te gaan spelen en dat soort spelers zien wij hier graag."

    Bron: FC Groningen


    Sepp de Roover per direct naar FC Groningen

    Sepp de Roover heeft een contract getekend met FC Groningen voor de duur van 2,5 jaar. Hij zal met onmiddellijke ingang overgaan naar de huidige nummer 4 van de Eredivisie. Sepp de Roover maakte zijn debuut op 18 augustus 2006 in de thuiswedstrijd tegen Vitesse en speelde 53 competitiewedstrijden, 4 bekerwedstrijden en 2 wedstrijden in de play-offs voor de Kasteelclub.

    Sepp de Roover kwam in 2006 transfervrij over van FC Eindhoven. In de besprekingen over zijn overgang van Eindhoven naar Sparta Rotterdam stelde hij als eis een gelimiteerde transfersom. Deze zelfde eis stelde hij bij de verlenging van zijn contract. Sparta Rotterdam was genoodzaakt hieraan te voldoen, omdat hij anders aan het einde van dit seizoen transfervrij de club had kunnen verlaten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elfvoetbal
    Exclusief: De Roover naar FC Groningen



    Door Bas Abresch

    Dinsdag, 22 januari 2008, 16:07


    FC Groningen heeft Sepp de Roover aangetrokken als vervanger van Bruno Silva. De club betaalt Sparta een transfersom van zo'n 750.000 euro. Silva vertrok voor 3,75 miljoen naar Ajax. Voor hoeveel jaar de Belg heeft getekend, is nog niet duidelijk.


    De Roover is bezig aan zijn tweede seizoen bij Sparta. De Rotterdamse club nam hem vorig seizoen over van FC Eindhoven. Vooral in zijn eerste seizoen maakte de rechtsback een uitstekende indruk op het Kasteel. Dit seizoen draait hij minder goed, net als het hele team. Desondanks scoorde hij al drie goals. In totaal speelde De Roover 53 wedstrijden in het shirt van Sparta.
    Lekker dan... VEEL te weinig voor die speler, en een groot gemis dus! Nu maar hopen dat ze en goede spits en talentvolle verdediger ervoor in de plaats kunnen halen!

  12. #372
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wat is dit voor kut zooi je gaat toch niet je belangrijkste speler weg doen in deze fase van de competitie . wat een belachelijk beleid hebben we daar op spange zeg . en hoe nu veder he blind. promes zeker daar neer zetten ahaha .

  13. #373
    Rotterdammert's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 januari 2006
    Leeftijd
    45
    Berichten
    804
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Uhm degradatie kandidaatje...

  14. #374
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postman Bekijk bericht
    Uhm degradatie kandidaatje...
    kan jij nouw nooit is wat normaals vermelden over sparta dan alles afzitten tezeiken.

  15. #375
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    wat is dit voor kut zooi je gaat toch niet je belangrijkste speler weg doen in deze fase van de competitie . wat een belachelijk beleid hebben we daar op spange zeg . en hoe nu veder he blind. promes zeker daar neer zetten ahaha .
    Ja, t staat nu eenmaal in zijn contract, als we het niet doen mag hij dus na t seizoen transfervrij. En je moet niet vergeten dat deze afspraak werd gemaakt toen Sparta net naar de eredivisie was gegaan, maar iik bent wel met je eens: WAT EEN TERINGBELEID

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postman Bekijk bericht
    Uhm degradatie kandidaatje...
    Uhm: LOSER...
    Jonge, wordt volwassen of rot lekker op!:moon:

  16. #376
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Sparta krijgt in mijn ogen dan ook de helft te weinig voor de Roover, maar als het zo in zijn contract stond... jammer, dit is echt een groot gemis voor Sparta, die gast is echt goed en had misschien nu al een topclub aangekund. Maar ik denk verder dat je het bestuur weinig kan verwijten, behalve dat ze het contract van de Roover eerder hadden moeten openbreken.

  17. #377
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Sparta krijgt in mijn ogen dan ook de helft te weinig voor de Roover, maar als het zo in zijn contract stond... jammer, dit is echt een groot gemis voor Sparta, die gast is echt goed en had misschien nu al een topclub aangekund. Maar ik denk verder dat je het bestuur weinig kan verwijten, behalve dat ze het contract van de Roover eerder hadden moeten openbreken.
    dit is niet het eerste geval hoor wat het bestuur doet laat ik beginnen met.

    medes da silva ging voor 75.000 weg
    koevermans 700.000 weg
    ricky van de bergh 400.000 weg

    voor deze 3 spelers moet je meer vragen en krijg je zeker meer.Maar dat bestuur van ons heb daar weining verstand van en laat ze voor het eerste de beste bod weg gaan dat is gewoon wanbeleid.

  18. #378
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Tiendalli in beeld bij Sparta'

    Na het vertrek van Sepp de Roover naar FC Groningen is Sparta op zoek naar een rechtsback
    Onder meer Feyenoorder Dwight Tiendalli is in beeld bij de Kasteelclub.
    De 22-jarige ex-Utrechter was dit seizoen lang geblesseerd en mag van Feyenoord worden verhuurd. Eerder toonden Roda JC en FC Utrecht al belangstelling voor de rechtsback.

    Als Sparta zich wil versterken met een vervanger voor de langere termijn zou Murat Yildirim van Jong Ajax in beeld zijn.

    Bron: Goal.com

    tiendalli is ok goede back .maar die yildrim weet ik veder niet veel van af.

  19. #379
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Wanneer het een haastklus wordt is Tiendalli een uitstekende kandidaat. Enige nadeel is dat hij geen restwaarde heeft als je hem huurt. Die Yildirim zegt mij ook niets.
    Is die oud-ajacied van VVV geen leuke kandidaat? Ben zijn naam even kwijt, hij werd vorig jaar aan Heracles verhuurd

  20. #380
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Wanneer het een haastklus wordt is Tiendalli een uitstekende kandidaat. Enige nadeel is dat hij geen restwaarde heeft als je hem huurt. Die Yildirim zegt mij ook niets.
    Is die oud-ajacied van VVV geen leuke kandidaat? Ben zijn naam even kwijt, hij werd vorig jaar aan Heracles verhuurd
    ja daar heb jij gelijk in je huurt hem een half jaarte en dan is die weer pleite en dan begin je weer bij vooraf aan . als je timesela bedoelt van vvv is dat volgens mij een linksback en geen rechtsback.

  21. #381
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Ik bedoelde inderdaad Timesela (oid) en dat is volgens mij toch écht een rechtsback. Die zal vast niet gelukkig zijn met zijn reserverol bij VVV. Daarnaast is hij nog jong en heeft doorgroiemogelijkheden.

  22. #382
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Ik bedoelde inderdaad Timesela (oid) en dat is volgens mij toch écht een rechtsback. Die zal vast niet gelukkig zijn met zijn reserverol bij VVV. Daarnaast is hij nog jong en heeft doorgroiemogelijkheden.
    als het een rechtsback is is het zeker een optie vorige jaar hadden we er ook intresse in maar verkoos toen vvv boven sparta.

  23. #383
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maar als hij vorig jaar al naar Sparta was gegaan, dan had hij ook een reserverol gespeeld, maarja, ik ben benieuwd...

  24. #384
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VzFp
    ‘Sparta wil Tiendalli huren van Feyenoord'
    Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 23 januari om 13:24

    Sparta Rotterdam zal buurman Feyenoord om een gunst gaan vragen. Trainer Foeke Booy wil proberen Dwight Tiendalli te verleiden om op huurbasis naar Het Kasteel te komen, zo meldt De Telegraaf. Het tweetal werkte al eerder samen bij FC Utrecht.

    Gisteren werd bekend dat Sparta per direct afscheid moest nemen van rechtsback Sepp de Roover, die zijn carrière voortzet bij FC Groningen als opvolger van de naar Ajax vertrokken Bruno Silva. Tiendalli wordt door Booy gezien als de ideale (tijdelijke) vervanger voor de Belg.

    Tiendalli kan onder Feyenoord-trainer Bert van Marwijk niet rekenen op veel speeltijd, en mag van de clubleiding op zoek naar een geschikte club die hem wil huren. Eerder al toonden NEC, Roda JC en FC Utrecht belangstelling voor de 22-jarige verdediger.
    Zeker een versterking als hij zou komen op huurbasis. Dus t zou wel mooi zijn als tijdelijke versterking, en dan in de zomer verder zoeken naar een goede vaste rechtsback!

  25. #385
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    net op rijnmond er is geen geld voor versterkingen. wat is dit je heb gvd 6 ton voor de roover gehad . we kunen alleen iest op huurbasis proberen tekrijgen. met dit beleid wordt degradatie een feit.

  26. #386
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jesus Titty Fucking Christ!
    Dat ga je niet menen hea! Wat gaan ze dan doen met die 7 ton?
    Sjit...

  27. #387
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    7 ton is al weer 6 ton geworden . dus vergeet het maar dat er nog veel bij komt jeugd speler van ajax maar veder hoef je op niks terekenen . BLIND BEDANKT:

  28. #388
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tiendalli debuteert in Rotterdam of in Utrecht
    24/01/2008 10:14

    Technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord verwacht dat er voor vrijdag een beslissing is genomen over de toekomst van Dwight Tiendalli, meldt RTV Rijnmond.

    In dat geval zou hij komend weekend al inzetbaar kunnen zijn bij zijn nieuwe club. De verdediger staat nadrukkelijk in de belangstelling van Sparta en FC Utrecht. Donderdagavond zit de verdediger overigens bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met FC Twente.

    Interessant is hoe de mogelijke afwezigheid van de niet fitte Tim de Cler tegen de Enschedese ploeg dan wordt opgelost. Met Giovanni van Bronckhorst is er de beschikking over een linksback, maar Van Marwijk kiest er niet graag voor zijn aanvoerder een linie naar achteren te halen.

    Tiendalli is evenzeer een optie, maar in feite beschouwt Feyenoord-trainer Bert van Marwijk elke oplossing als een noodgreep. Op de website van Feyenoord zegt hij: 'Jacob Lensky zou er ook kunnen spelen, maar is geblesseerd. Eigenlijk hébben we dus geen linksback.'

    hoop dat die voor sparta kiest omdat die zeker hier speel minuten krijgt.

  29. #389
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zijn er dan toch nog lichtpuntjes! Nou beter komt hij idd naar Sparta, zou voor die boeren van zuid ook eens wat steun betekenen!

  30. #390
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuxajoro Bekijk bericht
    Zijn er dan toch nog lichtpuntjes! Nou beter komt hij idd naar Sparta, zou voor die boeren van zuid ook eens wat steun betekenen!
    dat zou zker een lichtpuntje zijn . maar kijken als tiendalli ook wil ,of dat hij liever bij ze utrechtse maten wil spelen .

  31. #391
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    We zullen het het hopelijk snel te horen krijgen! zoal Polak al zei, er MOET versterking komen!

  32. #392
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Weinig mogelijk bij Sparta

    Voor de jacht op versterking van de selectie is bij Sparta weinig geld beschikbaar.

    Zelfs nu de Kasteelclub 750.000 euro heeft ontvangen van FC Groningen voor Sepp de Roover is het voor technisch directeur Danny Blind zeer lastig het elftal op het gewenste niveau te krijgen. Een groot gedeelte van de transfersom van de Belgische verdediger wordt aangewend als afkoopsom voor de ontslagen trainer Gert Aandewiel.

    Naast een vleugelverdediger zoekt Sparta al maanden naar een spits en een centrale verdediger. De Rotterdammers staan op dit moment op de 16de plaats in de eredivisie.

    www.rijnmond.nl

    wat er in dit verhaal ook staat. is dat sparta eigenlijk nog 3 spelers aan moet trekken maar voorlopig zijn er 2 weg en is er nog niks bijgekomen.

  33. #393

    Aangemeld
    12 augustus 2007
    Locatie
    Kattukk!!
    Berichten
    46
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zonde dat ze De Roover hebben verkocht, maar dat hing toch een beetje in de lucht. Zou het erg goed voor ze vinden als Feyenoord Ekramy en Tiendalli een half jaartje aan Sparta verhuurt om te rijpen. Daarmee bedoel ik met name Tiendalli, keepers hebben ze namelijk wel.

  34. #394
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sparta Rotterdam huurt Dwight Tiendalli

    Sparta Rotterdam heeft deze ochtend verdediger Dwight Tiendalli voor de rest van het seizoen gehuurd van Feyenoord. De 22-jarige Tiendalli staat sinds vorig seizoen onder contract bij Feyenoord en speelde 13 wedstrijden voor de stadsgenoot. Als gevolg van een scheenbeenbreuk kwam hij dit seizoen nog niet in actie voor de selectie, maar is sinds een paar maanden weer speelklaar. Voor zijn vertrek naar Feyenoord speelde hij 3 seizoenen bij FC Utrecht en werkte daar o.a. samen met trainer Foeke Booy. Tiendalli kwam reeds meerdere seizoenen uit voor Jong Oranje.

    welkom dwight hoop dat er nog iemand bij komt . maar met deze speler ben ik heel tevreden.

  35. #395
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Netjes wel! Denk ik wel een versterking!

  36. #396
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    tiendalli nu al populair bij sparta supporters.



  37. #397
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    tiendalli nu al populair bij sparta supporters.


    En dat voor een Feyenoorder

    Mooi dat Dwight het al meteen goed doet! Hoop dat jullie er nog meer plezier aan gaan beleven

  38. #398
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    tiendalli nu al populair bij sparta supporters.



    Feli Piet
    En Tiendalli mag je houden; Theo is weer ouderwets goed !

  39. #399
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    35
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, Tiendali heeft goed gespeeld, en dat in zijn eerste wedstrijd sinds heel lang!
    Zal wel komen omdat hij hier niet zo onder druk wordt gezet, wat bij Feyenoord natuurlijk wel het geval was.

  40. #400
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Feli Piet
    En Tiendalli mag je houden; Theo is weer ouderwets goed !
    ik wou dat ik hem kon kopen voor sparta maar helaas is dat teveel geld .sparta kan hem egt niet kopen van feyenoord hij is helaas teduur.

  41. #401
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Tiendalli gaat je minimaal een halve meloen kosten, Feyenoord heeft hem toen voor 1 meloen gekocht van Utrecht. Dat ie goed presteert kan inderdaad met druk te maken hebben, maar ook het vrije gevoel dat hij eindelijk weer kan spelen zonder blessureleed en concurrentie. Voor de rechtsback is Tiendalli overduidelijk nummer 1 bij sparta.

  42. #402
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Tiendalli gaat je minimaal een halve meloen kosten, Feyenoord heeft hem toen voor 1 meloen gekocht van Utrecht. Dat ie goed presteert kan inderdaad met druk te maken hebben, maar ook het vrije gevoel dat hij eindelijk weer kan spelen zonder blessureleed en concurrentie. Voor de rechtsback is Tiendalli overduidelijk nummer 1 bij sparta.
    dat zou sparta kunen betalen .maar weet niet wat hijzelf wil .hij zal graag willen slagen bij feyenoord. seppde roover wordt nu al snel vergeten door tiendalli goede optreden.

  43. #403
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tiendalli: "Ik ben al maanden fit"

    Bij Feyenoord bracht Dwight Tiendalli meer tijd door bij de fysiotherapeut dan op het veld, zo wordt door menigeen gesteld. De door Sparta gehuurde verdediger wil daar echter nuance in aanbrengen.

    Volgens Tiendalli zijn niet alleen blessures de oorzaak het gebrek aan speelminuten in Rotterdam-Zuid. "Ik ben al maanden fit. Bij Feyenoord kreeg ik geen kans, zelfs niet toen er personele problemen waren. Dat deed pijn. Toen de kans kwam om naar Sparta te gaan, was ik er snel uit. Ik ken trainer Foeke Booy goed uit mijn tijd bij FC Utrecht en technisch directeur Danny Blind heb ik meegemaakt in de jeugd van Ajax", liet hij in het AD optekenen.

    Bij het kleine broertje van Feyenoord speelde Tiendalli een prima eerste partij tegen FC Twente en werd een 1-2 zege geboekt.

  44. #404
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    dat zou sparta kunen betalen .maar weet niet wat hijzelf wil .hij zal graag willen slagen bij feyenoord. seppde roover wordt nu al snel vergeten door tiendalli goede optreden.
    Dat zullen we wel zien aan het einde van het seizoen. Als hij zo speelt als gisteren mag hij gewoon terugkomen en een nieuwe kans krijgen volgend seizoen.

  45. #405
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Dat zullen we wel zien aan het einde van het seizoen. Als hij zo speelt als gisteren mag hij gewoon terugkomen en een nieuwe kans krijgen volgend seizoen.
    ik ga der gewoon van uit dat hij trug gaat naar feyenoord. en persoonlijk vindt ik tiendalli die fit is beter dan theo lucius.maar laat hem eerste maar lekker bij ons goed spelen dan hebben wij er een half jaar plezier van en dan hebben jullie weer een goede rechtsback.

Pagina 9 van 47 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •