Kwartfinale (Al Thumama Stadium)
Valt ook de andere overbuur van het Iberisch Schiereiland ten prooi aan de Atlasleeuwen?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Engeland - Frankrijk
Kwartfinale (Al Thumama Stadium)
Valt ook de andere overbuur van het Iberisch Schiereiland ten prooi aan de Atlasleeuwen?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Engeland - Frankrijk
Pijntjes bij Aguerd, Saiss, Mazraoui en Amrabat, toch een beetje het fundament van het elftal.
Marokko zal op dezelfde manier spelen als tegen Spanje, maar ik verwacht dat de Portugezen wel het net weten te vinden, waarna ze massaal terug zullen trekken om Marokko te laten komen en uit de counter toe te slaan. 2-0 Portugal.
Hopelijk wint het voetbal.
Ken je van het jeugdvoetbal die toernooitjes waarin de D1 vroegtijdig werd uitgeschakeld en dan plots de D2 doorstoot?
Gefeliciteerd Marokkanen! Hopelijk blijven de steden een beetje heel.
Ze flikken het gewoon weer. Hele dure blunder van Costa Amusant om die duikelingen van Portugal niets te zien uitrichten. Goede scheids. De rode kaart had ook direct rood kunnen zijn. Die Ounahi is echt een loopwonder. Best een elegante speler ook.
Giallorossi (13 december 2022)
Zo dit had ik niet verwacht, wel terechte zege. Hele goede keeper.
Gefeliciteerd heren
DanielAlves (10 december 2022)
Gefeliciteerd DA, dikverdiend! Liever Frankrijk of Engeland?
Gefeliciteerd DA. Die coach is wel echt een topper he?
Supergaaf! Marokko krijgt een behoorlijke gunfactor inmiddels, wie had dat gedacht?
Frankrijk. Revanche al genomen op Spanje en Portugal. Nu het koloniale gedoe even wegspelen.
Met deze trainer zijn we voor niemand bang. Dit WK is niet goed voor mijn gezondheid tho. Die nummer 8 (Ounahi) waar Enrique naar refereerde moet naar Ajax aldus een vriend van me hehe
Die keepert is beter dan Noppert.
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers