FINALE (Lusail Stadium)
Eeuwige roem of sterven in tranen voor Messi?
FINALE (Lusail Stadium)
Eeuwige roem of sterven in tranen voor Messi?
Messi moet het WK winnen, dus dan zal dat wel gebeuren.
Doe maar Messi.
Messiiiiuuuuuu
Qatar/PSG wint sowieso.
Upamecano blesseert z’n eigen keeper.
Hoe graag ik ook die laf counterende Fransen op hun bek zie gaan, dit leek me wel een makkelijk gegeven strafschop. Je kan niet zeggen dat het Argentinië qua arbitrage tegenzit de laatste wedstrijden. Die Dembele heeft trouwens nog amper wat laten zien dit hele toernooi.
Heerlijk dit, Argentijnen spelen fantastisch!
Zo behoudend spelen en dan alsnog zoveel weggeven.
Dat ook ja. Typisch een aanvaller die probeert mee te verdedigen. Argentinië speelt wel goed ja, maar Frankrijk mag zich schamen.
Die varane
Wat een ergernis speelt alleen maar naar keeper
Tijd voor Messi om ook eens wat te laten zien. Argentinië heel de tweede helft lopen verdedigen.
Wat fluit die Pool kut.
Voor zo'n fake WK is het op het veld best leuk. Misschien ook omdat veel spelers nog vrij fris zijn.
Mbappe speelt 80 min als een clown die alles op snelheid wilt doen en dan zo opstaan. Prachtige wedstrijd.
Bizar. Ook dat die Argentijnen nog met elf staan.
Mooiste WK-finale die ik ooit heb gezien.
Juventino (18 december 2022),Río (18 december 2022),somagunner (18 december 2022),Thomas83 (18 december 2022)
Als Frankrijk nu nog terugkomt…
Het WK zonder leuke strafschoppenseries.
Harvey (18 december 2022)
Messi! Messi!
somagunner (18 december 2022)
Tagliafico
Thomas83 (18 december 2022)
Dit was wel echt super vet zeg. Juiste winnaar gelukkig ook.
Volgens mij worden er twee Argentijnse penalties gescoord door spelers die eraf hadden gekund met rood/twee keer geel. Desalniettemin wel verdiende winnaar over hele wedstrijd bekeken. Deschamps wel gestoord natuurlijk om heel het WK die Dembele op te stellen.
Deschamps is sowieso een laffaard. Zoveel kwaliteit en alleen maar gokken op een bevlieging van Mbappé.
Messi benut een pingel. Buitenaards volgens Van der Vaart.
Het was knap. Het buitenaards noemen is alleen onzinnig. Het is een niet ongebruikelijke manier om een strafschop te nemen. Dan vind ik wat Mbappé deed knapper. Die benut er drie tegen zo'n penaltykiller.
Río (18 december 2022)
Die Borst moeten ze echt een euthanasie geven zeg.
Messi goat.
Melanoisia (19 december 2022)
Zo werkt dat voor de FIFA ja. De winnaar wint doorgaans ook de individuele prijzen. Vond Messi ook echt een sterk WK spelen, maar Mbappé liet nog wat meer zien vond ik. Ook Griezmann vond ik een beter toernooi spelen, ook al was hij onzichtbaar in de finale. Hoeveel strafschoppen heeft Messi wel niet mogen nemen dit toernooi? Tikt wel aardig aan natuurlijk. Argentinië heeft een waanzinnige teamprestatie geleverd en ook aanvallend voetbal proberen te spelen. De keeper was waanzinnig bij de strafschoppen. Daarom vind ik het enigszins genant om onder andere bij de NOS te horen dat Messi Argentinië kampioen heeft gemaakt.
Een grotere overwinning van het voetbal bestaat niet. De meeste Argentijnse spelers zijn klein, fysiek zwak, niet extreem snel, geen loopwonders en de ploeg heeft ook geen bijster geweldige verdedigers.
Maar voetballen kunnen ze wel en dat proberen ze ook steeds te doen. Ok, jammer af en toe van het gehuil en de domme acties van sommigen, maar desondanks. Alles waar het "moderne" voetbal voor zou staan missen ze maar ze zijn wel de beste. Ongekend.
Nu moet Neymar 'm nog op z'n laatste WK winnen.
Mooiste WK foto ooit
We kunnen met z'n allen een legende navertellen; hoezo voetbal verloren pik
Deels mee eens. Maar ze hebben op het middenveld juist moderne power en pace voetballers als De Paul en Enzo. Romero is een goede verdediger trouwens, nu in de Copa finale, WK finale en bij Tottenham bewezen.
Het viel vooral op hoe die gestoorde passie en extra inzet wat daaruit ontstaat van invloed kan zijn.
Leo verdiende dit wel voor alles wat hij het voetbal heeft gegeven. Heeft nu echt alles om als beste ooit gezien te worden. Maar dat was hij al.
Ik heb Maradona nooit meegemaakt, dus het was wel echt bijzonder om een heel team voor één speler te zien spelen.
Ze doen echt te stoer. Martinez is een tokkie, Paredes een rat, de staf poseert met foto’s waarop beledigingen tegen Weghorst staan. Je hebt slechte verliezers maar blijkbaar ook slechte winnaars. Had zelf geen voorkeur voordat de wedstrijd begon.
Lautaro die na de laatste penalty nog richting Frankrijk ging juichen.
FernandoC (19 december 2022)
Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)
Favorieten/bladwijzers