Oorspronkelijk geplaatst door
ForzaSverige
Deze gast is ofwel geestelijk gehandicapt, of z'n leeftijd klopt niet. Dit lijkt me eerder geschreven door iemand van 5 dan iemand van 21.
Zo zijn we flink wat rare dingen wijzer geworden door zijn post;
- Auxerre en PSG zijn mooie clubs omdat ze op elkaar lijken qua voetbal en supporters.
- Beide clubs worden topclubs aangezien ze goede supporters en sfeer hebben (dit zegt iedereen gewoon van z'n eigen club) en omdat de sfeer soms gespannen is als er een rivaal komt spelen (wat ook heeeel uniek is).
- "met een beter selectie zouden ze ooit champions league kunnen halen maar dat is wat ver gezocht" .....ehm, dat hebben ze 3 jaar geleden toch zeker bereikt, en bovendien kwamen ze best ver...leuk dat je het kroontje op het logo zo mooi vindt, dat zal mijn neefje van 2 wel met je eens zijn
- Juventus en Lazio zijn mooie clubs omdat ze "een uitstralende logo" hebben en gewoon net als alle andere clubs supporters die van de wedstrijd genieten. Iedereen vindt hun stadions lelijk, maar blijkbaar vallen ze bij jou in de smaak. Misschien zeg je het maar, misschien houd je wel heel veel van atletiekbanen...
Nu heb ik wel voldoende m'n irritatie ge-uit. Oh ja, en natuurlijk bestaan er meerdere soortgelijke topics, en is dit een domme versie maar goed, anders valt ook niet meer te verwachten van de openingsposter.
Favorieten/bladwijzers