Zie al verschillende namen verschijnen
- Meulensteen
- Erwin Koeman
- Foeke Booy
- Moniz
- Verbeek
- Pastoor
- Langeler
Ik heb echt geen flauw idee. Wie zien jullie als geschikte coach voor Heerenveen?
Zie al verschillende namen verschijnen
- Meulensteen
- Erwin Koeman
- Foeke Booy
- Moniz
- Verbeek
- Pastoor
- Langeler
Ik heb echt geen flauw idee. Wie zien jullie als geschikte coach voor Heerenveen?
Foppe de Haan.
Henk Herder of Marcus Allback! (laatste wel erg onervaren)
Ronald de Boer ook een leuke. Ook wel onervaren en hij moet nog maar willen.
Peter Boeve.
Of Paul Krabbe.
UltraMarijn ( 2 februari 2014)
Johan Derksen schijnt Heerenveen een warm hart voor Heerenveen te hebben.
Ik zou Moniz wel eens op de Nederlandse velden als hoofdtrainer willen zien. Bij Red Bull Salzburg was hij de eerste die de dubbel binnen haalde en op voorspraak van de spelers werd hij de interimcoach bij HSV. Ronald de Boer, Meulensteen en Verbeek zie ik allemaal niet hun huidige positie verlaten. Pastoor zal het denk ik gaan worden. Die zit toch werkloos thuis en heeft een verleden bij SC Heerenveen.
pastoor.
Das beter. Goede input
Is Foeke Booy echt genoemd?
Heb echt gevoel dat het gewoon Pastoor word.
Feankenner ( 2 februari 2014),Sam_Vitesse ( 3 februari 2014)
Dwight Lodeweges lijkt me wel wat voor Heerenveen.
LostWords ( 3 februari 2014)
Maar serieus, dit kan toch alleen Pastoor of Verbeek worden? Maar neem aan dat die laatste niet komt als hij niet degradeert. Dus Pastoor, als oud speler van Heerenveen en beschikbare coach.
Erwin Koeman zou wel perfect passen bij het huidige voetbal wat ze spelen.
Na het vertrek van Foppe de Haan gingen de zaken alleen echt goed voor Gert-Jan Verbeek die uit de eigen gelederen voort kwam.
Trond Sollied, Ron Jans en van Basten deden het prima maar liepen toch tegen de geriatrische patiënten Foppe & Riemer aan. In it Fean is het nog steeds de de Foppe & Riemer way or the highway.
Logische keuzes is dus trekpop Pastoor. Alternatief zou Erwin Koeman zijn die qua profiel ook uitstekend bij de Friezen zou moeten passen en qua voetbal visie veel overeenkomsten heeft met Foppe & Riemer.
Co Adriaanse?
Zou Foppe het niet nog willen?
Gullit lijkt me ook wel wat. Alhoewel die misschien iets teveel uitstraling heeft voor die uitstralingslozen daar.
Fred Rutten
Rutten en Adriaanse is categorie onhaalbaar. Zoveel salaris gaat de club niet uitbesteden.
Ze kunnen beter een trekpop halen die luistert naar Riemer en Foppe, want elke eigenzinnige trainer wordt er na een paar tegenslagen of kleine meningsverschillen toch subtiel uitgewerkt.
Volgens VI dus toch wel kritiek vanuit spelersgroep, maar ook van clubiconen De Haan en van der Velde op het functioneren van Van Basten. (misschien dan toch weggewerkt, tie-wrap?)
Paar citaten:
De manier waarop Van Basten aan zijn punten komt valt echter slecht bij Heerenveen. Hoewel hij de ambitie heeft om een dominant voetballend elftal te smeden, moesten de Friezen het onder het bewind van de voormalige topspits vooral hebben van countervoetbal en de doelpunten van topschutter Alfred Finnbogason.Hoorde al enkele spelers klagen dat Van Basten bij een voorsprong wil verdedigen. Op die momenten gaat het vaak fout (recent voorbeeld is Heerenveen - Roda JC 2-2, 2x voorstaan en toch gelijkspelen). Spelers snappen daar zelf niks van en willen graag aanvallend blijven spelen, omdat het team juist daar kwaliteiten heeft.Begin november, tijdens het wekelijkse praatje met de pers, deed de trainer in dat kader een opmerkelijke uitspraak. 'Ik heb niet het idee dat ik spelers beter kan maken.' Gezien de uitspraken van Van Basten is er twijfel bij hem te bespeuren of hij het trainersvak wel voldoende in de vingers heeft. Want ook de spelersgroep heeft zo zijn zorgen over de trainers capaciteiten van Marco van Basten.
Pastoor maar niet, ik zou die Duitser van NEC wel een interessante optie vinden. Streppel lijkt me niet heel lang meer houdbaar
Fraser
Fries (18 december 2017)
Ik wou meneer Pastoor hier wel es aan ut werk zien, ja.
Ik niet.
Up.
Dat hier destijds een apart topic voor werd aangemaakt.
Cudi (25 januari 2022),UltraMarijn (25 januari 2022)
Gertjan Verbeek
Er zijn op het moment 4 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 4 gasten)
Favorieten/bladwijzers