Kwartfinale (Lusail Stadium)
Wordt dit 1998 op herhaling en Messi z’n laatste dans?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Kroatië - Brazilië
Kwartfinale (Lusail Stadium)
Wordt dit 1998 op herhaling en Messi z’n laatste dans?
Poll is toegevoegd.
Bij winst halve finale tegen winnaar Kroatië - Brazilië
Laatst gewijzigd door Spekkoek; 5 december 2022 om 23:33
3-1
Mooi trouwens dat er ook een topic is aangemaakt voor de Marokko-Spanje wedstrijd.
Zeker mooi. Je hebt er nog weinig in gepost.
Ben niet zo optimistisch. 2-1 Argentinie. Of weer een waardeloze penalty serie.
Ik betrap mezelf erop dat ik er met de dag meer vertrouwen in krijg.
2-0!
Argentinië is in de aanval het sterkst, echter zijn het wel allemaal min of meer dezelfde types. Van de 6 aanvallers die ze mee hebben, is er met Dylaba slechts eentje die de 1.75 (nipt) aantikt. Snel of sterk zijn ze ook allemaal niet, maar wel technisch en goed in dribbelen. Hoge ballen of counters hebben weinig zin, ze zullen er over de grond door het midden doorheen proberen te komen en het initiatief willen hebben. Als je het centrum volzet waardoor de ruimtes klein worden en de toevoerlijnen naar Messi en de andere aanvallers geblokkeerd, krijgen ze het lastig. Af en toe een goede counter en het wordt paniek bij die toch best matige verdediging + keeper.
Denk dat Nederland dit redelijk makkelijk gaat winnen. 3-1, soortgelijk scoreverloop als tegen de VS.
1-1 en door na verlengen. Beetje spanning.
Noppert maakt eind aan de droom van Messi.
Andere tijden sport 2036
Een Spanjaard fluit.
Betis al interesse in noppert, op zich wel jammer als die gaat.
Het geld maakt niet alles goed maar verzacht de pijn een beetje
Als we feitelijk naar deze teams kijken is het lam tegen blind, waar de ene een gortdroge maar strakke organisatie heeft en de andere maar wat doet en hoopt op een bevlieging van de grote ster. In mijn ogen maakt dit ons favoriet, Lowie weet wat ‘ie doet.
Iets zegt mij dat deze wedstrijd beslist gaat worden door Luuk de Jong. Zo'n pot wordt het...
Benieuwd of Van Gaal Bergwijn aan het hollen krijgt.
Blind scherp hoor.
Melanoisia ( 9 december 2022)
Nou dit was het. Hele WK bloede mijn ogen en nu nog steeds. Kwartfinale exit en dat op zogenaamde resultaatvoetbal. Van Gaal heeft grote bek maar is ontzettend laf.
Nu al zin in Koopmeiners en Klaassen.
Voorspelbare saaie wedstrijd. Argentinië is effectief voorin. Geweldige assist van Messi, maar ook slecht verdedigd door Blind. Echt verdedigen in de laagste versnelling. Zie de toegevoegde waarde van De Roon weer totaal niet. Timber speelt best aardig. Had je die niet beter op Messi kunnen zetten?
Hoogkamp morgen Marokko supporten dan maar, ondanks je plotselinge Portugese roots?
De oude opa doet het.
Hahahahaha, penaltykiller hoor. Man man man, wat krijg je als je de reservebank vanuit Amsterdam laat invliegen icm de reservekeeper van Go Ahead en een linksback met lekkende hartklep? Dit dus ja.
somagunner ( 9 december 2022)
Droevig dat je nu al 5 wedstrijden hebt gewacht om je bijlow fetish te kunnen etaleren
Ajacied16 (10 december 2022)
We hebben geen middenveld.
De nop 90+ 5 bij de corner maar mee naar voren
Noppert met het gebed tot onze heilige eik
Hahahahaa fuck
Wout Weghorst. Wat een held. Op aangeven van grootheid Koopmeiners.
Wat een wedstrijd sinds Plan C. Van Gaal en zijn gouden pik. Die gelijkmaker was hilarisch. Lahoz dramatisch trouwens. Messi mag de meest opzichtige handsbal maken, en intussen ziet hij van Nederland allerlei overtredingen die er niet zijn.
Simons erin en afmaken.
Fries ( 9 december 2022)
Ja dit
Je moet eigenlijk wel wisselen. Je kan geen open spel spelen met deze elf. En ik denk niet dat je Argentinië op pingels kan kloppen.
Wie weet met Noppert.
Noa Lang gaat natuurlijk een panenka proberen.
Zie noa lang er ook wel een penal inleggen die heeft schijt
Ha Thomas ik dacht het
2m83 en geen pingel aangeraakt. Topper.
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers